UNUTMAK

12 2 0
                                    

Aras baygın bir şekilde yatıyordu,yaralanmıştı üstü başı kan içindeyi Bulut Açelya'ya "hoşgeldin Açelya"
"Nasıl oldu kendi mi yapmış kazayı?" "Bizde bir şey bilmiyoruz kendisinin uyanmasını bekliyoruz ama kendisi yapmış gibi değil" "nasıl olabilir böyle bir şey kendisi yapmadıysa kim neden Aras'a kaza yaptırsın?" "Bilmiyorum Açelya öğreneceğiz." ardından doktor içeri girdi ve Açelya direk "doktor bey ne zaman uyanır?" "Serum takmıştık acısını fazla hissetmesin diye 10 dakikaya uyanır." "Nasıl peki durumu?" "Siz yakınımısınız" "arkadaşıyım" "size bir bilgi veremem" Bulut söze girdi "ben abisiyim bana söyleyin kendiside sevgilisi zaten" Açelya bir şey demedi doktor "iyi değil hafızasını kaybetme durumu var ama sizi hatırlayabilir tam bir şey diyemiyorum.." Açelya "ne ne diyorsunuz siz nasıl,nasıl bir anda her şey unutulur anılar,her şey, her şey bir anda nasıl unutulur?" Doktor bir şey demeden çıkmıştı Açelya ağlıyordu,Arasın uyanmasını bekliyordu."Bulut "seni çok seviyor Açelya merak etme seni unutmaz." Derken Arasın gözleri açılmıştı "abi" Bulut kardeşine şefkatle sarıldı "sonunda be kardeşim.." dedi,devam etti "bak Açelya'da burda" Aras "Açelyamı,o kim?" Açelya ağlayarak "benim Aras hatırlamadın mı " "hatırlayamadım kusura bakma" Açelya "nasıl hatırlamazsın Aras,beni nasıl unutursun?" "Seni üzdüysem kusura bakmayın Açelya hanım" "ne Açelya hanım mı ?  "Yanlış anlamanızı istemem o açıdan öyle demiştim" "peki Aras ben gidiyorum hoşcakal Bulut bir şey olursa dersin,bir doktorla konuşayım" "tamam görüşürüz" Açelya doktorun yanına gittiğinde "doktor bey beni hatırlamıyor ama hatırlayacak değilmi" "zamanla her şey düzelir zaman her şeyin ilacı" sahiden her şeyin ilacı zamanmıydı? Bence değildi, sadece bir bahaneydi ama her şeyin ya doğru yada yanlış bi zamanlaması olurdu. Açelya ne yapacağını bilmiyordu eve gitti direk yatağına yattı ve uyumaya çalıştı uyuyunca geçermiydi acılar,geçmezdi.hiç bir zaman geçmezdi,geçerse bile bir yerlerde izi kalırdı.Ama uyanınca akla ilk gelen şey acılardı.acılar... Bulut kardeşine "oğlum hiç mi bir şey  hatırlamıyorsun,Açelya'yı çok seviyordun resmen onun için yaşıyordun be oğlum nasıl unutursun?" "Hatırlamak isterim ama gerçekten Açelya ile ilgili hiç bir şey hatırlamıyorum istersen anlatırsın bana belki hatırlarım" hatırlayınca her şey eskisi gibi olacakmıydı?Olmaz eğer bir şey bozuluyorsa, düzelsede arada yine onu bozacak bir şey vardır." Bulut "peki kazayla ilgili bir şey hatırlıyormusun derken doktor kapıdaydı ve "hastayı çok fazla soru sorarak yormayalım zamanla hatırlayacaktır bugün dinlensin" Bulut "tamam doktor bey" Aras "ben sıkıldım ya eve gitmek istiyorum" "daha yeni uyandın sende he yerinde duramıyorsun" "abi napıyım ya İrem nasıl napıyor,neden gelmedi ?"
Bulut "İrem kim oğlum ne diyorsun?" "Sevgilim abi"
"Ne saçmalıyorsun sen Açelyayı seviyorsun" "Açelyayı falan sevmiyorum saçmalama"
"Ah be oğlum " "abi telefonumu verde İremi arayayım" "al" Aras "bu numara kullanılmamaktadır diyor?" "Ver bakıyım şu telefonu" diyip Bulut aldı telefonu ve eski mesajlaşmalara baktı İremin Aras'ı önceden terkettiği ve başka şehire gittiğini öğrendi ama bu durumda kardeşi üzülmesin diye yalan uydurdu " Aras ben benden yazdım mesajım gitti sende sorun var galiba bi eve gidelim bakarız" "olmaz abi sevgilimin haberi olması lazım çok merak etmiştir" "ben açıkladım durumu bi görsün yazsın konuşuruz itiraz kabul etmiyorum uyuma vakti" "ya çocukmuyum abi " "çocuksun sen benim gözümde benden küçüksün ve çocuksun" dedi gülerek.Açelya hazırlanmıştı yemekler yapmıştı Aras onu hatırlamasada içinden olsun kelimesi geçiyordu düzelir her şey. Hastaneye geldiğinde kapıyı çaldı Aras "gel" dedi ve Açelya kapıdan girerken "irem sen mi geldin?" Dedi Açelyanın elinden yemekler düştü ve yavaş yavaş yürüyerek "ben geldim irem kim" dedi kekeleyerek Aras "sevgilim" dedi. İşte o an Açelya ne olduğunu anlamadı...
^^ merhabalar ben yine uzun zamandır yoktum,keyifli okumalar dilerim şarkıyı açarak okumayı unutmayınn^^

AÇELYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin