YAKALANAN YALAN

12 2 0
                                    

"Bir kez yalanını yakaladığın birinin bin kez doğrusunu sorgularsın."
Bugün pazartesi yine en sevmedigim günlerden,okul var sabah kalktığımda kahvaltı yaptıktan sonra Bule ile buluştum,-en yakın arkadaşım-istanbula yeni gelmişti dedesinin ölümünden ailecek köylerine gitmek zorunda kalmışlardı.Okula vardığımızda Buleyi Berk ile tanıştırdım Berk "artık yanımda oturmucakmısın?" Dedi bende ne diyeceğimi bilemeyerek gülerek " hepinizle otururum ya" dedim.İlk ders Buleyle oturdum Bule bana "bu çocukla aranızda ne var ?" Dedi. "Saçmalama Bule ne olabilir" "basbaya seviyor bu seni" "yok artık Bule ders başlıcak hadi hadi" diyip geçiştirdim.Öbür ders Berkle oturdum Berkin matematiği çok iyi  bütün kızlar kendilerine Berkin matematik anlatmalarını istiyorlar ama Berk kimseye anlatmıyor ben hariç bende matenatiği hiç anlamadığım için Berk bana anlatıyordu ona sözelle ilgili soru sordum ilk defa "Berk şu soruyu beraber yapalım mı?" "Olur hadi yapalım" dedi ve devam etti "bak şu sözcüğe dikkatli bak cevabı veriyo" "hee şimdi jeton düştü" dedim basbaya cevabı gözüken soruyu anlamamıştım Berk "okul çıkışı bir yerlere gidelim mi?" "Bugün olmaz ama yarın gidebiliriz sana uyarsa"dedim. "Uyar bana yarın okul çıkışı planın var o zaman unutma bak" dedi Berk "tamam merak etme"
                                           :))
Okul çıkışı eve geldiğimde annem "kızım yemek yok şuan ne yapayım ne istersin" dedi "anne aç değilim odamdayım" "eminmisin kızım?" "Eminim anne" odama geçtiğimde Aras'a yazdım
AçelyaAkgl; napıyorsun?
ArasGürmen; abimleyim oturuyoruz evde sen napıyorsun?
AçelyaAkgl; hiç konuşamadık abinin adı neydi?
ArasGürmen;Bulut yani Bulut Özberk
İşte bu mesajı gördüğümde direk Buluta yazdım tanıştığım Bulut isimli çocuk Arasın abisi olabilirmiydi?
AçelyaAkgl; nasılsın Bulut
HavadakiBulut; iyiyim Açelya sen nasılsın?
AçelyaAkgl; iyiyim bende şey diyecektim sana hani beni tanımak istiyordun ya sana sorular sorabilirmiyim böyle şeyleri takan biriyimde istemezsen anlarım.
HavadakiBulut; sorduğun sorulara bağlı sor bakalım.
AçelyaAkgl; kardeşin,ablan yada abin varmı?
HavadakiBulut; bir tane erkek kardeşim var
AçelyaAkgl; adı nedir?
HavadakiBulut;söylemesem daha iyi
AçelyaAkgl;senin soyadın neydi?
HavadakiBulut;özberk soyadım
İşte her şey şimdi oturmuştu
AçelyaAkgl;sen kardeşinle birlikte istanbuldamı oturuyorsun yoksa başka bir şehirmi?
HavadakiBulut;şuanlık ikimizde İstanbul
AçelyaAkgl; tamam bulut çok teşekkür ederim cevapladığın için görüşürüz
Dedim ve telefonu kapattım
"Yolumu kaybetmiştim ne yapacağımı bilmiyordum hangi yoldan gideceğimi bilmiyordum şaşırmıştım..."
Bulut belkide Arasla tanıltığımızı bilmiyordu ama Aras,Aras bana istanbulda olduğunu bile söylememişti biz kaç senedir tanışıyoruz ve benim yaşadığım şehre  gelip beni görmek zahmetinde bulunmamıştı bana İzmirdeyim abimle hala demişti nasıl olurda bana yalan konuşurdu tek bir şey vardı oda beni istememesiydi ve sonra kendi kendime dedimki "beni görmek istemeyen bir insanı varlığımla rahatsız etmemeliydim"son zamanlar zaten birbirimize soğuktuk ama ben Arasın bana yalan konuşacağını hiç ummamıştım Bulut belki bilmiyordur diye düşündüm ama öyle olsa Kardeşinin adını söylerdi.Bulutta yalancıydı ikiside yalancının önde gideniydi ne yapacaktım hiç bir fikrim yoktu Arasla Bulutu bulacaktım ve onlara çok kızacaktım artık ne Bulut ne de Aras vardı benim hayatımda odamda öylece durdum duvara yaslanıp ağlayabildim çok güçsüz kaldım Aras nasıl bana yalan konuşurdu ben ona gereğinden fazla güvenmiştim..
                                             :))
Artık bazı insanların yalanlarının ortaya çıkması gerekiyordu Arasla Bulutu bulmam için birine ihtiyacım vardı ve ben Berki tercih ettim "alo berk acil yardımın lazım" "efendim Açelya bir şey mi oldu?" "Oldu benim iki kişiyi bulmam lazım sen beni adımla bulan insansın hep iki kişinin soyadlarını da biliyorum" "tamam soyadlarını bilmen çok iyi isim soyisim at bana ben hemen bulurum da bir sorun mu var?" "Berk hepsini anlatacağım sana ama ilk önce bulman gerek yaz bir kenara söylüyorum isimleri" "söyle" "Aras Gürmen,Bulut Özberk" "tamam Açelya buldum bile adreslerini seni arabayla almaya geliyorum neyse sorunun beraber halledeceğiz" "Tamam Berk bekliyorum"
                                         :))
Berk gelmişti beni arabayla aldıktan sonra Arasların evine geldik Berkin yanımda durması bana güç veriyordu senelerdir sadece sesini duyduğum adamın ilk defa yüzünü görecektim evlerine gelmiştik bile baya yeni lüks villaydı denize bakıyordu ikisininde tepkisini çok merak ediyordum
Ve işte beklenen an zile bastım..

AÇELYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin