BİTİŞ

9 1 0
                                    

Çiçeklerini almıştı adam,onda her zaman farklı olan, kalbinde çok ayrı olan insanın yanına gidiyordu. Arabayı sürüyordu,yan koltuğunda çiçekleri vardı,sevdiğinin adı gibi Açelyalar almıştı sevdiğine..
"Açelya ben geldim rahatmısın? Rahat yatıyormusun orda? Ben sensiz çok rahatsızım,yaşayamıyorum sen olmayınca nefes bile zor alıyorum ruhsuz gibi dolaşıyorum ortalıkta sensiz hayatın tadı yok bende yanına gelmek istiyorum..son zamanlarda keşke sana sarılsaydım doya doya öpseydim çok özledim seni Açelya"
Adam ağlıyordu hıçkıra hıçkıra.Toprağa sarılıyordu sanki sevdiğine sarılır gibi.
"Bak sevdiğin çiçeklerden getirdim beğenirmisin ki? başka türde de  getirdim belki beğenmezsin diye" Saatlerce durdu adam orada saatlerce ağladı saatlerce sevdiği ile konuştu. (Aras)
                                             *
"Neden beni tam sana aşık olduğumda bıraktın? Hep benim yüzümden benim yüzümden yatıyorsun orda ben ölseydim keşke,keşke sen ölmeseydin de ben ölseydim sensiz ne yapabilirim ne yapacağım? Kafayı yiyeceğim artık hatta yedim.Açelya seni çok özledim bana sarılmanı çok özledim sana kahve almayı çok özledim ama özlemem hiç bir şeyi değiştirmiyor özledim sevgilimin yanına gideyim diyemiyorum sevgilim benim,güzel sevgilim benide al yanına çok özlüyorum seni benide al yanına ben sensiz yaşayamam,benide al yanına sevgilim..." (Bulut)
                         TEŞEKKÜRLER
En başta aileme teşekkür ederim.Her anne baba çocuğunun yazdıklarına,kurgusuna saygı duymayabilir.Arkamda durdukları,saygı duydukları ve destekleri için teşekkür ederim.Okurlar ve kitap sevenler sizlerede teşekkür ederim kitap okurken bir çok hayat yaşıyorsunuz.Kitap okumaya devam!!

AÇELYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin