"Hem bırakıp hem alamazsın ki beni aynı anda iki yerde olamam ki "
-ben gidiyorum dediğinde...Açelya zile basmıştı,kapıyı Aras açmıştı Açelya Bulutu tanıdığından Arasın açtığını anlamıştı Aras "buyrun kime bakmıştınız?" Açelya "Aras?" "Tanışıyormuyuz?" "Tanışıyoruz" "ben sizi tanımıyorum" "ben seni tanıyorum Araskom tanıştırayım Açelya ben" Aras şok olmuştu Bulut hala her şeyden habersiz cips ve fantasıyla televizyon izliyordu."Açelya evimi nerden buldun haber vermedin ve ayrıca bu kim" dedi Berki göstererek Açelya evin içine girdi Bulut şok içinde "oha nasıl buldun bizi?" "Buldum işte" "bu kim" "kim olduğunu boşverin" dedi ve Açelya dökülmeye başladı "nasıl yaparsınız siz bunu bana Aras sen bana İzmirde yaşıyorum demedin mi? Ne işin var burda ben seninle o kadar konuştum sen bana ben istanbuldayım demedin! Benim yaşadığım şehre geldin ve beni görmek zahmetinde bulunmadın bu kadar mı değersizim gözünde? Abinidemi sen gönderdin geldi benimle tanıştı birde ya utanmadan ikinizde yüzsüzün tekisiniz" Aras "ne abim seninlemi tanıştı Bulut ne diyor Açelya" Bulut " ya o iş öyle değil" her şey birbirine girmişti Aras "ben sana yalan söyledim ben hep İstanbulda yaşıyordum hiç İzmirde yaşamadım" Açelya şok içinde "niye ya niye kaç senedir bana bunu nasıl söylemezsin neden söylemezsin?" "Açelya bilmediğin şeyler var" "ne ya bilmediğim de o zaman bileyim" "bak Açelya şuan gerçekten diyemem" "tamam sus Aras şimdi sen konuşacaksın Bulut" diyerek devam etti Açelya "sen geldin benimle tanıştın Arasın abisiydin ve bana söylemedin" Bulut "Arasın arkadaşı olduğunu bilmiyordum yemin ederim" "yalan konuşma pislik o zaman kardeşinin adı ne dediğimde adını söylerdin utanmadan yemin ediyorsun birde" Berk olayı anlamaya çalışıyordu Aras "Açelyayı sana anlatmıştım abi nasıl yaparsın bunu bana?" Bulut "vallahi kötü niyetim yoktu sana söyleyecektim yemin ederim" Açelya "ikinizde abi kardeş pisliğin tekisiniz ikinizlede hiç bir bağım yok artık sizi tanımadım bilin ama bana bunu yaptınız ya Yazıklar olsun" Aras bir anda ağlamaya başlayıp Açelyanın dizlerine çöktü "Açelya yalvarırım bırakma beni bak ben seni çok seviyorum lütfen sensiz yaşayamam" Açelyada daha çok ağlamaya başladı ama belli etmedi "bir daha yüzümü göremeceksin gidiyorum ben Hadi Berk gidelim" Aras "şşt orda dur bu Berk kim?" "Sanane be hala utanmadan sorabiliyorsun" "Açelya sinirlendirme beni kim bu" Berk araya girdi "kardeş sinirlenirsen nolucak senden mi korkucam ben" "kork o zaman kardeşim" Açelya "uyma şu yüzsüze Berk gidelim" sen nasıl istersen ama bu burda bitmedi " dedi ve Berkle Açelya evden çıktı.Arabaya bindiklerinde Berk "ben seni eve bırakayım bana olayı anlatacakmısın Aras denen herif sevgilin mi " "hayır internetten tanıştığım arkadaşım ,Anlatacağım ama gerçekten şuan zamanı değil" "her zaman yanındayım Açelya herkes gitse bile ben seni dinliyor olacağım." "Biliyorum Berk çok teşekkür ederim" Açelya eve gelmişti kapıyı açtıktan sonra babası "nerdeydin kızım yüzün bembeyaz bir şey mi oldu?" "Yok babacım arkadaşımlaydım iyiyim bir sorun yok uyuyacağım çok yoruldum karnım da çok ağrıyor yarın okula gitmeyeceğim" "tamam kızım sen öyle diyorsan" Açelya odasına geçmişti sıcak bir duş aldıktan sonra kulaklığını takıp müzik dinleyerek düşünüyordu her şeyi herkesi herkes,her şey yalandı."telefonuna baktığında Arastan da Buluttanda binlerce mesaj,arama vardı ama hiç birine bakmadan telefonunu uçak moduna aldı Açelya artık uyku gelmişti ağlamaktan gözleri şişmişti nemlendirici krem sürüp tam yatağına yattıki camına bir taş vurulduğunu farketti "noluyo be" dedi kendi kendine perdeyi açtı ardından camı ve bir baktı aşağıda Aras var "ne işin var burada nasıl buldun" "kolay oldu telefonlarımada mesajlarımada bakmadın?" "Ya anlamıyorsun bırak beni bırak" "asıl sen anlamıyormusun bırakamam seni" "öyle bir bırakırsın ki yürü git tamam mı camı kapatıyorum" dedi Açelya ve dediğini yaptı. Aras kendi kendine "camdan giremiyorsam kapıdan girerim..
^^merhabalarr umarım bölümü beğenmişsinizdir biraz heyecanlı geçti sizce Açelya Arası ve Bulutu affedecekmi?^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇELYA
Teen Fictionİki sanal arkadaş,Açelya ve Aras,Açelya her şeyi kafasına takan,her şeyi düşünen bir kızdır.Aras ise kendi halinde sadece sevdiklerini kafaya takan biridir.İkisinin hikayesi internette tanışarak başlıyor. Bu zıt ilişkileri, birbirlerini çekiyor Aras...