ÖLÜM

5 1 0
                                    

"Günaaydınn"
"Günaaydıın" dedim Bulut'a yanıt olarak.
"Bugün Araslarla takılalım mı? Sorun olmazsa?"
"Olmaz nasıl istiyorsan" olmazdı.Arkadaşımdı sonuçta.
"Sana kahvaltı yaptım hadi gel."
"Sen?"
"Sen uyku canavarı olduğun için sen uyurken bir şeyler atıştırdım."
"Ne yaptın bana?"
"Pankek,seversin sen."
"Evet hadi gidelim"
Kalktığımızda mutfağa gittik ve pankeklerimi yedim.
"Çok güzel olmuş ellerine sağlık"
"Afiyet olsunn"
Yemeği yedikten sonra hazırlanıp evden çıktık Bulutla el ele dışarda Arasların gelmesini bekledik.
Kapının önünden bizi  arabayla aldılar.
"Hoşgeldiniz" dedi Arya. Aryayla arkada ikimiz Bulutla Aras önde oturmuştu. Aras "sevgilisiniz galiba hayırlı olsun." Bulut "teşekkür ederiz" dedi.
Sonrasında takıldık bir kaç yerde gezdik gece olduğunda eve gitme vakti gelmişti Araslarda bu gece kendi ülkelerine geri yola çıkacaklardı  biz Araslardan erken ayrılıp Bulutla sahilde yürüyorduk. "Kahve alayım mı sana?" "Olur sen al bende burda seni bekleyeyim?" "Tamam" diyip yanağıma öpücük kondurdu.
                                             ***
Açelya Bulutun kahve alıp gelmesini bekliyordu.Bankta oturuyordu sonrasında yanına erkek grubu geldi "Bulutun sevgilisisin dimi?Bulut nerde çabuk söyle" Açelya ne yapacağını şaşırdı "ne yapacaksınız Bulut'u?" Dedi. Derken Bulut koşarak yanlarına geldi geldiği anda da aralarından biri Açelya'yı yanına alıp bıçağı boynuna koydu. "Bulut bey hoşgeldiniz." "Bırak kızı bırak benimle derdin benimle lütfen yalvarırım bırak." İlk defa birine yalvarıyordu Bulut. "Tamam bırakıyım sen gel o zaman." "Tamam gelirim bırak " Açelyayı bırakmıştı Bulutla gruptaki çocuk tartışırken Açelya durdurmaya çalışıyordu. Bulut "dışarda kal sevgilim karışma sen" dedi."yeter bu kadar" dedi çocuk ve bıçağı Bulut'a saplayacaktı ki Açelyanın tam kalbine denk geldi."sevgilim?Açelya" "B-Bulut" "dayan dayan sevgilim hemen hastaneye gidiyoruz."
"Kaçın kaçın hemen" dedi gruptaki çocuk ve kaçtılar.
Bulut ağlayarak Açelya'yı kucağına alıp ambulansı çağırdı taksi yoktu arabada yoktu. "Sevgilim lütfen dayan ambulans geliyor lütfen biraz daha"
"Seni seviyorum Bulut.Her zaman sevdim bunu bil"
"Biliyorum sevgilim biliyorum bende bende seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum ama lütfen dayan."
"Dayanamıyorum Bulut." "Sen ölürsen bende ölürüm Açelya dayan." "Sakın bana bir şey olursa kendine bir şey yapma.Seni asla affetmem." Ambulans geldiği anda sedyeyle taşıdılar ve hastaneye gittiler. Hastanede Açelyayı hemen ameliyata aldılar.Ameliyat sırasında Bulut Aras'ı aradı Araslarda daha gitmemişlerdi hemen hastaneye gelmişlerdi. "Nerede Açelya noldu?"
Bulut her şeyi anlatmıştı. "Her şey senin yüzünden senin yüzünden öldü Açelya senin pis arkadaşların  yüzünden pisliksin sen pislik" dedi Aras Buluta.
"Biliyorum her şey benim yüzümden benim yüzümden öldü Allah beni kahretsin ben öleyim o ölmesin o olmadıktan sonra benim olmamın bir anlamı yok ne yaparım onsuz?" Doktor geldiği an yanına koştular.
"Tüm müdaheleyi yaptık ama kurtaramadık,Başınız sağolsun."
O an Arasla Bulut yere yıkıldı Aryadan yaşlar süzülüyordu.
"Hayır hayır olamaz olamaz beni bırakmaz beni hayır hayır."  Bulut kafayı yemişti artık.
Aras duvara yaslanmış ağlıyordu.Aryada baş ucundaydı hiç bir şey diyemiyordu öylece hastanede saatlerce durdular..

AÇELYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin