23 kasım 2014
"Sam nolurr"
"Mina olmaz ya birşey olursa"
Hyunjin hissetmişti, ikizine uyarsa kötü birşeyler olacaktı hissediyordu.
"Ya en fazla ne olabilir ki alt tarafı lunapark, annemlerin bize bıraktığı parayla gideriz taksiye bineriz"
"Mina annemler duyarsa ne olacağını sende gayet iyi biliyorsun"
"14 yaşındayız Sam 14 kendi başımızın çaresine bakabiliriz. Hem annemlere söylemediğin sürece öğrenemezler"
"Mina hayır olmaz diyorum ya birşey olursa annemler illa ki öğrenecek"
"Abartıyorsun yine sanki tecavüze uğrayıp öldürülecekmişiz gibi davranıyorsun"
"Olamıyacak bir şey değil aslında 21. Yüzyıldayız herkesten herşey beklenir"
Hyunjin eline telefonunu aldı annesine yazacaktı bu durumu eğer annesi izin verirse gidebilirlerdi.
"Çok kurgu kitapları okuyorsun Sam"
"Alakası yok" bir yandan annesinden izin almaya çalışıyordu Mina için.
Mina sonunda yenilmez silahını ortaya koydu masumca Hyunjin'e baktı aynı yalvarır gibi "Sam noluurr nolur gidelim çok sıkıldım yaa gidelim eğlenelim söz yanından ayrılmam ama pamuk şeker de alacaksın"
Biliyordu Hyunjin buna karşı gelemezdi her ne olursa olsun ikizine çok değer veriyordu.
Hyunjin kararsız bir şekilde baktı Mina'ya ve bir bildirim sesiAnnem
Tamam ama dikkatli olun Mina yanından ayrılmasın tamam mı çok dikkatli olunOtobüsle nasıl gideceğinizi biliyor musunuz?
Hyunjin
Hayır bilmiyoruzAnnem
Taksi çağırın gidin o zamanHyunjin
Tamamdır teşekkürler anneAnnem
Dikkatli olun iyi eğlenceler ballarımHyunjin
Tamam dikkatli oluruzz
Görüşürüz dönünce yazarımAnnem
Tamam kuzum görüsürüzYazmayı unutma
Hyunjin
Yazarımm***
Hyunjin telefonu koltuğun üzerine koydu tekrar Mina'ya baktı
"Tamam hadi hazırlan"
Mina heyecandan bağırarak konultu "HEMEN HAZIRLANIYORUM TEŞEKKÜRLER CANIM İKİZİM"
"Abartma hadi"
Mina koşarak odasına gitti
Hyunjin'in içinde hala kötü bir his vardı hiç istemiyordu.
İkiside hazırlandıktan sonra salona indiler
"Çıkalım hadi"
"Sen git ayakkabılarını giyin benim anahtar ile para almam lazım"
"Tamam"
Mina ayakkabılarını giyinmeye gitmişti Hyunjin de anahtar ile yeteri kadar para aldı yanına Mina'ya yetişip oda ayakkabılatını giyinip çıktı.
***
Taksinin gelmesini bekliyorlardı.
"Senin 14 yaşında olduğuna inanmıyorum hala 8 yaşındaki bir çocuk gibisin"
"Yoo ne alakası var asıl senin ruhun yaşlanmış, fiziksel yaşın 14 olsa da aklın ile ruhun 40"
"Ne alakası var şimdi ne yapmalıyım yaşıtlarım gibi sigara içip alkol alıp ergen tavırlar mı takınmalıyım"
"Ben öyle yap demedim"
"Yaşımdakiler gibi davranmamı istiyorsun oda bununla aynı şey keko mu olayım"
"Tamam ya bisi demedim"
"50 kuruş ver fln??"
"Ay tamam sus nolur sus"
Hyunjin bunun ardına güldü bunu demesini bekliyordu sonuçta.
Onlar konuşurken taksi sonunda gelmişti taksiye bindiler Hyunjin adamın aynadan onlara bakışlarını görebiliyordu, Mina sadece camdan dışarıya baktığı için farketmemişti.
Hyunjin iyice strese girmişti neden olduğunu bilmediği korku içini sarıyordu adamın bakışları onu daha çok korkutmuştu Mina ona dönüp baktı tam bir şey söyleyecek iken Hyunjin'in o stresli halini daha sonra baktığı aynadan adamı farketti. Mina elini Hyunjin'in elinin üzerine koydu ona güven vermek için ve kulağına yanaşıp sessizce konuştu "sakin ol birşey yapamaz hem telefonlarımız yanımızda"
Hyunjin birşey demedi ama onaylar şekilde başını salladı.
Sakinleşmek için dışarı bakmaya karar verdi, gidecekleri lunaparkın yanından geçip gitmiştiler
"Bayım yanlış yola gidiyorsunuz geçtik lunaparkı" korkarak söylemişti bunları."Biliyorum" sesi bile korkunçtu adamın fakat hyunjin pes etmedi "indirir misiniz bizi artık?"
"Ne kadar aptalsın"
"Sana mı kalmış aptallığım? durdur artık şu arabayı"
"Kapat çeneni"
"Kapatmazsam ne olur?"
"Sizi kaçırdığımı gayet iyi bir şekilde kavradınızı düşünüyorum, sizi götüreceğim yerde göreceksin ne yapıyorum"
Bu sefer sessiz kalmıştı Hyunjin.
Mina'ya baktığında onunda korktuğunu görebiliyordu. Mina'ya yanaşıp kulağına fısıldadı "endişelenme birşey yapamaz sana" Mina onu başıyla onayladı.Hyunjin dikkatlice telefonunu çıkarttı adamın görneyeceği şekilde aynadan ne kadar gözüktüyse adamın fotoğrafını çekip Jihyo'ya attı.
Jihyo, hyunjin konuşması
Hyunjin
*fotoğraf*
Jihyo babanın yardımı kazım şuan böyle bir adam Mina ile beni kaçırıyor*konum*
Şuan böyle bir yerdeyiz telefonumun konumu açık, şarjı 90 ama sessize alacağım ve saklamaya çalışacağımJihyo
Dur tamam sakin ol hyunjin amadım suyuna gitmemeye çalış dikkatli olun hemen gösteriyorum babama en yakın zamanda gelmeye çalışacaktırHyunjin
Tamam çok teşekkürler Jihyo
N'olur çabuk olun Mina'ya birşey yaparsa, çok korkuyorumJihyo
Tamam sakin ol Mina'ya da sana da birşey yapmayacak
Cevap verme görüldü at gördüysen
(Görüldü)Hyunjin telefonu arabaya sakladı adam arabayı ıssız bir yere parketti ve arabadan indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secrets - Hyunlix
Misteri / ThrillerYıllar öncesinde büyük bir olayla karşılaşıp büyük bir tramvaya sahip olan hyunjin'in mahallesine taşınan Avusturyalı bir çocuk hayatlarına girerek tüm hayatını değiştirmişti.