"Sende kaç var?" cebini karıştırırken sordu yanındakine."10." dedi esmer olan.
"Fakir."
"Sende kaç var lan?"
"0."
"Yarrama bak bi de bana laf ediyor."
"Hah 10 a ne alabilirsin ki? 10=0. Ekonomimiz iyi değil!"
"Ne alabileceğimi göstereceğim sana. Ama koklatmam bile anlaştık mı?"
"Tamam lan anlaştık. Hadi git."
Hyunjin giderken arkasından konuşmaya başladı Jisung.
"Bak söylüyorum eli boş gelecek. Şahidimsin demi çakma sarışın?"
"Son lafı etmeseydin belki olurdum."
"Şaka canım. Şakadan da anlamıyor. Şaka kız!" diye Felix'in koluna bir tane geçirdi.
"Hahahah şaka ayol."
"Tamam anladım şaka! Kolum koptu."
-
"Abi benimki acil bana iki çubuk."
"İki çubuğun nesi acil çekil! Abi bana bi demli çay."
Hyunjin yanındaki kısa çocuğa aldırmadan onu ittirerek çubukları alıp kalabalık sıradan ayrıldı. Tam giderken sıradaki çocuk gitmesine izin vermedi.
"Sıramı neden çaldın lan?!"
"İlk ben söylemiştim zaten ne çalması? Çekil önümden yoksa ezilirsin." diyerek gülmeye başladı.
"Ezilirim ha?" yumruğunu kaldırıp Hyunjin'in yakalarından tuttu.
"Az önce ne dedin? Tekrarla!" diye bağırdı.
"Hiçbir şey demedim Hyung. Hadi işi tatlıya bağlayalım. Üzgünüm sıranı çalmamalıydım." diyerek tarihte görülmemiş bir U dönüşü yapınca Changbin sakinleşmişti.
"Hah şöyle yola gel. Bi daha olmasın." deyip yakasını tuttuğu çocuğu bıraktı.
Hyunjin üstünü düzeltti ve çubukları cebine koyup "BAKARIZ BÜCÜR!" deyip arkasına bakmadan kaçmaya başladı.
"Ne- Seni piç! Gel buraya!"
Hyunjin önde Changbin arkada koşturmaya devam ederlerken hiçbir şeyden haberi olmayan Jeongin dalgın bir şekilde sütünün ambalajını açmaya çalışıyordu.
"Sonunda açıldı." deyip pipeti ağzına götürdüğünde Hyunjin "ÇEKİL!" diye bağırıp ona çarptı.
Dengesini kaybeden Jeongin tam kafa üstü çakılacakken Hyunjin onu belinden tutmuştu.
"SIÇTIM AĞZINA KORKULUK!"
Arkadan gelen Changbin, Hyunjin'i -hazır yarı eğik bir durumdayken- ensesinden tutup kaldırmıştı.
Hyunjin kalkarken Jeongin'i bırakmayıp eliyle ona da destek verince Changbin kardeşini yeni fark etmişti.
"Jeongin? Senin ne işin var bu sırıkla?" diye sordu toparlanmakta olan kardeşine.
Jeongin doğruldu ve "Ne işim olacak Hyung? Çarpıştık sadece." dedi.
"Bana hakaret ettiğin yetmiyor bir de kardeşime mi çarpıyorsun seni-"
"Ne oluyor Hyunjin?" dedi Felix lafını bölerek.
Yanlarına gelen Felix ve Jisung ile hepsi birbirine bakmaya başladı. Changbin ağzı açık bir şekilde karşısındaki güneş kadar parlak çocuğa baka kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kantin Davası-Hyunin↜
Fanfiction"Abi bana iki çubuk acil." "Çubuğun neresi acil. Abi bana bi demli çay." "Çekilsene bücür." "Bücür ha? Gel buraya sırık!" Hyunjin kantin sırasında Jeongin'in abisi Changbin ile tartışır ve olaylar başlar. Abisiyle tartıştığı bu kızıl saçlı çocuk her...