Hyunjin eve gelip yemek yedikten sonra uyuyana kadar oyun oynamıştı. Son bir el atacakken karşısına Nasrettin Hoca'nın masallarını sesli okuyan bir kitap çıktı."Hoca, kazanı geri verirken 'Kazan doğrudu komşu!' de-"
"Sikerim kazanını da hocanı da şimdi." diyerek reklamı atlamıştı.
Oyununu oynadıktan sonra kendisini yatağa atıp gününü gözden geçirmişti.
Bir eli kafasının altındayken "Aptal çocuk." diye mırıldandı ve güldü. Daha sonra burkulan ayağına baktı. Evet acımıştı ancak anlık bir acıydı bu. Yürüyemeyecek kadar kötü değildi.
Ne yaptıysa hepsini Jeongin'e inat yapmıştı. 'Keşke daha da devam ettirseydim' dedi kendi kendine. Fazlasıyla eğlenmişti. Kızıl saçlının yüzündeki mahçubiyet ve sinir onu eğlendirmişti.
En sonunda düşüne düşüne uykuya daldı...
💭lulululu💭
"Merhaba komşu. Kazanını ödünç alabilir miyim?" diye sordu Jeongin karşısındaki adama.
'Kim kime sesleniyor neden sadece tavanı görebiliyorum?'
"Tabii bekle de getireyim Hoca." koşarak mutfağa gitti Changbin. Yerdeki kazanı kaldırdı ve kapıya gitti.
'Kimin kucağındayım?'
Jeongin iri adama teşekkür etti ve evine döndü. Kazanında yahni yapmaya karar verdi.
"Hyunjin yahnisi yapacağım." dedikten sonra kahkaha attı.
"Hayır!"
Jeongin duymadı onu. Yahnisini yapmaya başladı. Götü yanan Hyunjin yahni pişene kadar bağırıp çağırdı ancak boşunaydı. Jeongin yahnisini oturup ağzını şapırtdata şapırtada yemişti.
Sıra kazanı yıkamaya geldi. Jeongin onu yıkarken tüm köpük Hyunjin'in burnuna girip yakıyordu genzini. Yıkama işi bittikten sonra Jeongin kazanını kurutmuş ve önünde durarak pantolonunu indirmişti.
"Neler oluyor?!"
"Bizde boş kazan verilmez, teşekkür babında dolu vermelisin. Kabalık etmemelisin."
"Ama- ama yahni bitti." dediğinde Jeongin bağırmıştı.
"Ne yahnisi ahmak!" dedikten sonra iç çamaşırını da indirip kazana çakmaya başlamıştı
"Adam kazan sikiyor- Sen nasıl bir yokluktasın ah! Yavaş!"
Jeongin gittikçe hızlanıyordu. "Kazan doğurman gerek." dedi ve ardı ardına vurmaya devam etti Hyunjin'in götüne.
"Ah! Ben neyim de hemen doğurayım psikopat oruspu- yavaşla!"
"Asla!"
Bir iki tur süren kazan sikme seansından sonra Hyunjin tavanı izlerken önünün şiştiğini hissediyordu. İlkini hocaya vermişti, bir kazan olarak.
"Yeni mi erekte oluyorum aq."
"O şişen malafat değil karnın."
"Ne?"
"Kazan doğurdu hikayesi nerden geldi sanıyordun?" dedi sırıtarak.
"Ne yani, hoca kazan mı sikti?"
"Hoca kazan sikmedi, ben seni siktim. Şimdi kazanı doğur da komşuma müjdeyi vereyim." dedi ve tekrar kahkaha attı.
"HAYIR!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kantin Davası-Hyunin↜
Fanfiction"Abi bana iki çubuk acil." "Çubuğun neresi acil. Abi bana bi demli çay." "Çekilsene bücür." "Bücür ha? Gel buraya sırık!" Hyunjin kantin sırasında Jeongin'in abisi Changbin ile tartışır ve olaylar başlar. Abisiyle tartıştığı bu kızıl saçlı çocuk her...