მანქანაში ჩავჯექი და იმ კაცის ოფისში წავედი, დანიშნულების ადგილი ძალიან შორს აღმოჩნდა. მაგრამ, მე იძულებული ვიყავი წავსულიყავი, რადგან სხვაგვარად ვერ მოვაგვარებდი ამ ბიზნესის პრობლემას. მანქანა შენობასთან გავაჩერე და გადმოვედი მანქნიდან, კარები დავკეტე და ოფისში შევედი. შენობას თვალი მოვავლე და მივხვდი, რომ ის ჩემ ბიზნესზე ძლიერია. უცებ ვიფიქრე, რომ შეიძლება ამანაც უარი მითხრას რადგან სუსტი ბიზნესი არავის სჭირდება. შენობაში შევედი და ხალხს მივესალმე, ერთი გოგო გავაჩერე და ვკითხე.
- ბატონი ლევან გელოვანის კაბინეტი სად ბრძანდება? - მან გამიღიმა და მითხრა გამომყევიო.
ქალს გავყევი და გელოვანის კაბინეტთან მიმიყვანა, კარზე დაკაკუნა და როცა ლევანის ხმა მოისმა "შემოდითო" კარები შეაღო და უთხრა.
- ბატონო ლევან, თქვენი ნახვა სურთ - უთხრა ნაზი ხმით ქალმა.
- ვინ არის?.
- ალექსანდრე დადეშქელიანი გავხლავარ - მივაძახე მე.
- ოო შემობრძანდით, შემობრძანდით გელოდებოდით - მის კაბინეტში შევედი და თავაზიანად მივესალმე, სკამზე ჩამოვჯექი და საბუთები მივაწოდე.
- ბიზნეს პატრიონი გჭირდებათ? - მე თავი დავუქნიე და მან საბუთებს გადახედა.
ცოტა მეტი დრო დასჭირდა და დათვალიერებას, რომ მორჩა შემომხედა და გამიღიმა.
- ძალიან ცუდ მდგომარეობაშია თქვენი ბიზნესი - მითხრა ზრდილობიანად.
- ვიცი - დავეთნხმე მე.
- მე შენ მამაშენს ვიცნობდი, ადრე ჩემი ბიზნეს პატრიონი იყო, ერთად ვმუშაობდით და ჩვენი ბიზნესები გავაძლიერეთ, მაგრამ შემდეგ მას ამბიცია გაუჩნდა უნდოდა, რომ მისი ბიზნესი ჩემ ბიზნესზე ძლიერი ყოფილიყოს, ამის გამო ჩემი ბიზნესის წილი მომპარა და მიღალატა, მე მამაშენს ყველაზე მეტად ვენდობოდი და ჩემ მეგობრად მიმაჩნდა მისგან ასეთ რამეს არ მოველოდი, შემდეგ მასთან კონტაქტი გავწყვიტე და გავაუქმე ხელშეკრულება.
- მამაჩემი არ იქნებოდა იქნებ სხვაში გეშლებათ - ვუთხარი ამ ამბით გაოგნებულმა და იმედი მქონდა, რომ ეშლებოდა.
- მამაშენი ვანო დადეშქელიანი არარის? - მკითხა გაკვირვებულმა.
- დიახ - დავეთანხმე.
- ხოდა მას ვგულისხმობ, ძაან მოხუცის არ ვარ, რომ მეშლებოდეს, მაგრამ, შემდეგ მამაშენი მოვიდა და ბოდიში მომიხადა, ვხვდებოდი, რომ ნანობდა თავის საქციელს და სინდისი აწუხებდა, მე ვაპატიე რადგან ყველა უშვებდა შეცდომებს და ამიტომ ვაპატიე, ის ისევ მეგობრად მიყვარდა და სულ ერთად ვიყავით, მაგრამ ერმანეთის ბიზნესის საქმეებში არ ვერეოდით, მხოლოდ მეგობრობა გვაკავშირებდა, მისი სიკვდილის ამბავმა გული შუაზე გამგლიჯა ვიზიარებ - მითხრა დამწუხრებულმა, მე გავუღიმე.
- სასიამოვნო იყო თქვენთან შევხედრა, კარგია, რომ მამაჩემის მეგობარს შევხვდი.
- მეც მიხარია, სიამოვნებით ვიქნებოდი თქვენი ბიზნეს პატრიონი და დაგეხმარებოდით ბიზნესის გაძლიერებაში, მაგრამ მე უკვე მყავს ბიზნეს პატრიონი
- ეჰ სამწუხაროა, მხოლოდ სამი ბიზნესი იყო პატრიონის გარეშე და სამივემ უარი მითხრა - ვუთხარი დაღლილმა.
- ალბათ ძლიერი ბიზნესმენი სჭირდებოდათ - დასკვნა ლევანმა და მე თავი დავუქნიე.
- არაუშავს, გამოსავალი ყოველთვის არსებობს, დაგეხმარებით - მითხრა ბატონმა ლევანმა და ტელეფონში ნომერი აკრიფა.
რამოდენიმე ზარის შემდეგ უპასუხეს ყურმილზე.
"ალო, გაბრიელ, ბიზნეს პატრიონი ხომ არ გჭირდება?"
"არა" - მომესმა ტელეფონიდან ხმა.
ეჰ რა საშინელება, ბედი არ მაქვს ერთი ბიზნეს პატრიონის ვერ მოვძებნე რა რთული ყოფილა ეს საქმე.
ლევანმა ტელეფონის ყურმილი გათიშა და შემომხედა.
- ვწუხვარ, ჩემი ბიჭი იყო და როგორც ჩანს ყავს ბიზნეს პატრიონი.
- თქვენ ბევრი ბიზნესი გაქვთ? - ვიკითხე დაინტერესებულმა.
- კი სამი, ერთს მე ვმართავ, მეორეს ჩემი ბიჭი, მესამეს ჩემი გოგო, და მერე ალბათ სხვა ბიზნესსაც დავარსებ თუ მომინდება. - ლაპარაკის დროს შეჩერდა და ერთ წერტილს მიაშტერდა, მერე მოულოდნელად გაკვირვებული შემომხედა.
- უი ჩემი გოგო გამომრჩა, ეგ სულელი, ბიზნესს დიდ ყურადღებას არ აქცევს და არც ყავს პატრიონი, არც ცდილობს მიაქციოს ყურადღებას ბიზნესს და მის პატრიონად დაგინიშნავ. - ტუჩის კუთხეში გამეღიმა და გამეხარდა, რომ შევძელი პატრიონის პოვნა.
ძალიან გახარებული ვიყავი და წამდაუწუმ მეღიმებოდა, მაგარია ძლიერ კომპანიასთან მუშაობა შენ კომპანიებსაც გაძლიერებ.
- მადლობთ დიდი, ძალიან მოხარული ვარ - ვუთხარი გახარებულმა ბატონ ლევანს.
- არაფრის, რამე, რომ დაგჭირდებათ გვერდით მეგულეთ - მითხრა გაღიმებულმა.
ლევანიმ ტელეფონი ამოიღო და ნომერი აკრიფა, მივხვდი, რომ თავის გოგოს ურეკავდა. რამოდენიმე ზარის შემდეგ, ძლივს უპასუხა.
"რაგინდა მამა?" - მომესმა მისი ხმამაღალი ხმა.
"რა გაყვირებს?" - უთხრა მამამისმა გაბრაზებული ტონით.
"მაწუხებ" - უთხრა მისმა გოგომ, და მე გამეცინა.
"შენთან რაღაც საქმე მაქვს, ბიზნეს ეხება, ხომ იცი ყველა ბიზნესმენებს სჭირდებათ პატრიონი და შენც გჭირდება, რათა კარგად იმუშავო და გაძლიერო შენი კომპანია" - აუხსნა მამამისმა.
"მეზარება" - მისი წუწუნი მომესმა და ისევ გამეღიმა, მე მგავს ჩემსავით არ მოსწონს მუშაობა.
"ეს აუცილებელია ტასო, რომ არ გაგიჭირდეს მუშაობა შენთვისაც უკეთესია ბიზნესი მიგდებული გყავს და არც მიდიხარ მის შესამოწმებლად".
"აი ხომ ვამბობ ჩემი საქმე არარის ბიზნესი"
"ტასო მეთქი, აუცილებელი, რომ არ იყოს არ გეტყოდი".
"რა მოვალეობა აქვს პატრიონს? რაში მჭირდება ვიღაც ვირი პატრიონი ჩემით ვერ მივხედავ?" - მომესმა მისი შეწუხებული ხმა და ნერვები მომეშალა, მან ვირი მიწოდა? რა უზრდელია ის გოგო.
"ერთად იმუშავებთ, ორივე საკუთარ კომპანიებს გაძლიერებთ სხვა არაფერი გევალებათ, არ მესმის რთული რარის ამაში?" - უთხრა დაღლილმა ლევანიმ.
"კაი მამა, იყოს პატრიონი" - როგორც იქნა დანებდა და მორჩა ჯიუტობას.
"მოდი და შევხვდი, ჩემ ოფისშია, ხელშეკრულებას მოაწერე ხელი, რომ ოფილიაცურად გახდეს შენი პატრიოტი".
"მამა, კესო ჩამოვიდა გერმანიდან, მასთან ერთად ვარ, მაცადე ცოტახანი და შეხვედრა გადადე, რამდენი ხანია კესო არ მინახია და მომენატრა" - სთხოვა საცოდავად ტელეფონში მამამის, მამამის გაეღიმა.
"კაი მოგცემ ნებას რამდენის გინდა გაერთე, და მერე შევხვდი" - მისცა ნება ლევანმა.
"მადლობა მამიი, ძროხის ფეხებზე მეტად მიყვარხარ" - დაიყვირა ტელეფონში და მე გამეცინა მის სიტყვებზე.
ლევანმა ყურმილი გათიშა და გაღიმებული შემომხედა, მერე სიცილი დაიწყო და ძლივს გაჩერდა.
- 24 წლისა და კიდევ სულელია - მითხრა სიცილით.
- მხიარული გოგო ჩანს - გავუღიმე მას.ანასტასია:
- აააააააააა ვაიმეეეეეეე კესოოოოოოოოოოოო - ვყვირივარ მთელ ქალაქში და ყველა გაკვირვებული მიყურებს.
- ვაიმეე ტასოოოოოო - კესოს ყვირის და მორბის შეშლილი კამეჩივით, ზედ მომახტა და წამაქცია.
იმდენი ვიცინეთ რადგან ყველა გაშტერებული გვიყურებდა შუა ქალაქში, კესოს ჩავეხუტე რადგან ძალიან მენატრებოდა. კესო ჩემი საუკეთესო დაქალია, რომელსაც ვენდობი და ძალიან მიყვარს, მე და კესო ბავშვობიდან ვმეგობრობთ და სულ ერთად ვართ. კესო გერმანიაში იყო სამოგზაუროდ და ახლა ჩამოვიდა, დიდიხანია არმინახავს კესო და ძალიან მენატრებოდა.
- კესო, მენატრებოდი საშინლად, გამეხარდა შენი ნახვა აღარ წახვიდე და აღარ დამტოვო შენი სუთქვა ჩემთვის ყველაფერია.
- მეც მომენატრე ტასო, გპირდები აღარ დაგტოვებ - მითხრა და ლოყები ჩამიკოცნა, მეც ვაკოცე ბევრი ყველას ლესბი ვეგონეთ.
- ადექი შეშლილო კამეჩო - ვუთხარი კესოს.
- კაი თხაო. - ადგა და ტანსაცმელი ჩამობერტყა, მეც ამაყენა.
უცებ ტელეფონმა დამირეკა, მამაჩემი იყო და შეწუხებულმა ვუპასუხე. დიდიხანი ვისაუბრეთ და ტელეფონი გავთიშე, სერიოზულად? ხომ შეიძლება შემეშვას და დამასვენოს. სულ ბიზნესის საქმებს მთხოვს და მირთულებს ყველაფერს, აი არ მესმის რა საჭირო იყო ბიზნეს პატრიონი მე თვითონაც ვუმკლავდებოდი რთულ საქმებს. როგორ მეზარება ბიზნესმენთან შეხვედრა და ლაპარაკი, მე სერიოზული ლაპარაკი არ ვიცი და მაგ ბიზნესმენს გავაგიჟებ.
- რა მოხდა? სახე ჩამოგტირის - მკითხა კესომ.
- ასე ძაან მეტყობა? - ვიკითხე მე.
- კი, ვინ იყო?, რომ საუბრობდი არ მოგისმინე ჩემმა ტელეფონმა ჩამითრია. - მკითხა კესომ.
- ალუდა ქეთელაური,
კაცია დავლათიანი.
საფიხვნოს თავში დაჯდების,
სიტყვა მაუგდის გზიანი.
- ჰაა? - გაუკვირდა კესოს.
- მამაჩემი იყო, მთხოვა, რომ როცა მეცლება ბიზნეს პატრიონს შევხვდე და ხელი მოვაწერო ხელშეკრულებას.
- პატრიონი? ალბათ არგინდა შენ.
- ხო არ მინდა.
- იქნებ ვინმე ახალგაზრდა სიმპატიური მამაკაცია ის ბიზნესმენი შეხვდი და ნახე.
- ბანჯგვლიანი კაცი, რომ იყო შენ გაგაყოლებ მას ცოლად, მერე მოვაწერ ურთიერთობას ხელს ახლა არ მცალია შენთან ერთად გართობა მინდა - ვუთხარი და მას ჩავეხუტე, ერთად დავიწყეთ სეირნობა.ახალი თავის ამავე დროს დავწერე რადგან დიდი დრო მქონდა, ეს ცოტა საინტერესოა და იმედი მაქვს მოგეწონებათ❤❤
YOU ARE READING
ბიზნეს პარტნიორები
Roman d'amourტასო ყველაზე მხიარული გოგონა, რომელიც ძალიან უკმაყოფილოა თავისი პროფესიით და საქმიანობით, ის შეუთანხმდება მამამისს, რომ ბიზნეს პატრიონი ყავდეს რათა თავისი ბიზნესი გაძლიეროს, რა იქნება ის როცა თავის ბიზნეს პატრიონს სიმპატიურ მამაკაცს გაიცნობს? მათ ხშ...