Adam
Jeffrey-vel beszélgettünk, míg vártam, hogy Maddy végezzen. Amint kész van, Jeff biccentett és távozott. Maddyhez fordulok.
- Holnapra várok két fontos csomagot, és egy levelet, ne felejtse el reggel felhozni őket. Van pár fontos papír az irodámban, amit csatolni kell az új dokumentumokhoz, és két órakor megbeszélés lesz a kikötőben, velem kell jönnie. Remélem így második nap megbirkózik azzal, hogy rögtön a vízbe dobom. – teszem hozzá mosolyogva.
- Hát, valahol mindenkinek el kell kezdenie... És nem ülhetek állandóan csak a gép előtt. - mondja vidáman. - Kell a friss levegő is.
- Menjünk. - mosolyogva a liftre mutatok. - Mai nap nyugodtan dolgozhat azon, amit el szeretett volna végezni. Megnézem a terveit, aztán pedig délig senki ne zavarjon, mert nem sokat aludtam, szeretnék kicsit pihenni. Viszont délben ha magamtól nem kelek fel, legyen szíves felkelteni.
- Rendben. Délig csend, délben kelteni. - biccentett mint egy katona.
Pár perc múlva a lift már lent is van, így visszamegyünk a 16ik emeletre.
Bejön velem az irodába, bő negyven percig tart mire kiválasztjuk melyik lenne a legjobb dizájn, és egyedül maradok. Legalább négy órát aludnom kell még, mert szörnyen fáradt vagyok. De hát mit tehetek, ha Horusz eljön, akkor rengeteget bírunk beszélgetni, nosztalgiázni. Most is, eltelt vagy két óra mire észrevettük, hogy elbeszéltük az időt, és távozott. Én pedig egy zuhany után már mentem is aludni. Viszont az a pár óra, nem volt valami sok. Leveszem a zakóm, felakasztom, leveszem az ingem, aztán a nadrágot és boxerben fekszem le. Felsóhajtottam, amit ellazult minden részem, és pillanatok alatt elaludtam. Nekünk is kell ám az alvás. Bár nem annyi mint egy embernek, de kell. Viszont, akár napokig is bírjuk étel, víz, levegő és alvás nélkül, és nem, nem vagyok vámpír mint a Cullen klán. Viccet félretéve, így alkottak meg minden istent.
Maddy
Sikerült a legszebb, leg letisztultabb dizájnt kialakítani, amit már csak át kellett vinnem a céges honlapra. Mivel a gép csatlakozik a céges oldalhoz, egy usb segítségével töltöttem át mindent az asztali gépre. Bő másfél órát foglalkoztam ezzel. De kész lett! Nekem nagyon tetszett, szép lett, fehér és a kék dominált a legjobban az oldalon. Tökéletes!
Cégen belül, küldök mindenkinek egy kör e-mailt, amiben írok egy 3 lépéses utasítást, ami nem nehéz, hozzácsatolva az új programot. Sorra kapom az értesítést, hogy mindenki elfogadta az új programot, gépemen mindent beállítva kész is. Kaptam is kb 60 válasz e-mailt, hogy mennyivel könnyebb így a munka. Ennek nagyon örültem. Halkan beosontam Adam irodájába, ahol az ő gépén is megcsináltam, naptárt szinkronizálva készen is volt minden. Vissza kiosonok, megnézem hány óra, majd szétnézek a kis részemen, ahová kell majd egy két dolog. Például egy fénykép mindenképp kell nagyiról, és Biancáról. Ők a legfontosabb személyek az életemben, szeretném ha itt lennének ők is.
Mivel kezdek éhes lenni, úgy gondolom, ideje valami kaját keríteni, de előtte fel kell keltenem a főnököt. Tizenkét óra után pár perccel bemegyek az irodába, és ahhoz az ajtóhoz sétálok, amin bement, bekopogtatok.
– Mr. McGregor, nyolc perce múlt dél!
Adam
Normálisan kialudtam magam, fél tizenkettő előtt két perccel keltem fel, lezuhanyoztam, hajam megszárítottam, beállítottam. Mikor meghallottam, hogy kopognak, kendőt a derekamra rakva, ráérősen ajtóhoz lépek és kinyitottam.
VOUS LISEZ
Anubisz Szerelme
AléatoireAz Egyiptomi istenek köztünk élnek... Egy isten szerethet e valaha egy halandót? Milyen áldozatokra képes egy ember a szerelmért?