Név : Anubisz, emberi neve Adam McGregor.
Kor : Több mint 4000 éves.
Magasság : 195 cm
Súly : 90 kg tömör izom.
Adam emberi alakja, magas izmos, 30-35 év körüli férfi, rendes isteni alakja, páncélos, több mint két méteres.
Anubisz, az ókori Egyiptom összeomlása után, jött a földre, a többi Istennel. Egész eddig utazta a világot, míg le nem telepedett két éve Bostonban, mert imádja az emberi nyüzsgést.
Mikor lejöttek a földre, erejét nem volt hajlandó feladni, ahogyan más testvére se, így megölték AmonRa istent, aki kényszerítette őket, hogy lemondjanak az erejükről, ezzel halandó emberré változva. Sajnos sok testvére halt meg emiatt, így akik maradtak, azok többnyire szerényen élnek.
Felhagyott a holtak átszállításával, az apjára, Oziriszre hagyott.
Kitűnő harcos.
Jó érzéke van az üzletekhez, pont ezért alkotta meg a világ egyik legnagyobb szállítási cégét, amit régi szerelméről nevezett el, Aminos-nak. Egy görög lány volt. Azóta zárkózott a szerelemmel szemben, de falja a nőket.
Hírneve messze megelőzi, és elégedett, hogy ha nem is anubiszként tisztelik, de megkapja a neki járó tiszteletet, a cég által.
Imád Dubaiban lenni, általában teleportál, vagy gépen utazik oda.
Erei : Tárgyak mozgatása, teleport nyitás, gyors, erős.
Hórusz az öccse. De csak apai ágról, anyjuk más.
Anyját, Nebethet Amon ölte meg, mikor még kicsi volt, mert nem akarta elhagyni Oziriszt.
Ozirisz hat évre rá vette el Iziszt. És akkor született meg Hórusz.
Anubisz eredeti alakja
BINABASA MO ANG
Anubisz Szerelme
RandomAz Egyiptomi istenek köztünk élnek... Egy isten szerethet e valaha egy halandót? Milyen áldozatokra képes egy ember a szerelmért?