Név: Madison Skyler Banks (Maddy)
Kor: 23 éves
Magasság: 168 cm
Testsúly: 54 kg
Teljesen átlagos kinézetű lány. Kicsit szétszórt, de ettől eltekintve egy igen elhivatott, komoly és okos lány. Mindig kiáll az igaza mellett és nem fél kimondani a véleményét, vagy nem tetszését. Másokkal szemben eléggé zárkózott, de mindenkit el tud varázsolni, és jóban lenni.
Egyetlen barátja van, Bianca, akit az egyetemről ismer, azóta jóban vannak.
Történet: A szülei óvodás korában életüket vesztették egy autóbalesetben. Gyámja, édesanyja anyukája lett, vagyis a nagymamája. Apai nagyszüleit nem ismerte, mert nem szerették Maddy anyját. Általános iskolában a gyerekek messziről kerülték, hiába akart barátkozni velük, így a könyvek világába menekült. Már akkoriban is érdekelte a mitológia, annak szeretete pedig egészen felnőtt koráig vele tartottak. Az egyetemen se szerették, mert rengeteget tanult, és sose járt el bulizni, mint a legtöbb diák.
Massachusetts- i MIT-n végzett. Amellett marketing és webdizájner.
2 db tetoválása van.
Egy közös tetoválás a barátnőjével. Második pedig Egyiptom témájú, Hórusz szeme a tarkóján.
Rajong az ókori egyiptomi mitológiáért. Rengeteg könyve is van, ezzel kapcsolatban.
Nagy MCU fan, mint a barátnője.
VOUS LISEZ
Anubisz Szerelme
AléatoireAz Egyiptomi istenek köztünk élnek... Egy isten szerethet e valaha egy halandót? Milyen áldozatokra képes egy ember a szerelmért?