ʏᴜᴊɪ ɪᴛᴀᴅᴏʀɪ

2.1K 32 1
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


♥♥♥

"Hadi y/n birlikte film izleyelim!"

Bu Yuji'nin boş günlerinden biriydi ve o zamanı seninle geçirmeyi dört gözle bekliyordu.

"Şu anda değil, meşgulüm" diye mırıldandın, çalışmaya devam ederken sandalyeni masana yaklaştırarak.

İtadori, kendini yatağınıza atmadan önce, yastıklarınızdan birini eskiden yapılmış yatağınıza sarmadan önce aşırı abartılı bir inilti çıkardı.

"Beni susturman için sonunda seninle vakit geçireceğim için ne kadar heyecanlandım biliyor musun? Bu haksızlık"

Oturmadan önce kaşlarını çattı, sabırla dikkatinizi beklemeye devam ederken başınızın arkasında göze batan delikler açtı.

Usulca mırıldanarak, dikkatten yoksun erkek arkadaşına bakmamak için elinden gelenin en iyisini yapmaktan kaçınarak, evrak işlerine aldırmadan devam ettin.

Kendini çok iyi tanıyorsan, ona istediğini vermek için yaptığın her şeyi bırakman için ona tek bir bakış atman yeterliydi.

Onu sevdiğin kadar, son birkaç haftadır ertelediğiniz işinizi bitirmeniz gerekiyordu.

Köşeyi dönünce bu işi teslim tarihine kadar zorluyorsunuz.

Özellikle notlarını tekrar yükseltmek istediğin için, işini Yuji'den önce koymak anlamına gelse bile, dikkatini dağıtacak hiçbir şeyi göze alamazdın.

"Yatakta bana katılırsan sana sınırsız öpücük vereceğim" diye umutla teklif etti Yuji.

Yüzünü göremiyordu ama sen gülümsüyordun, başını iki yana sallıyor, çalışmanın bir sonraki sayfasına geçiyordun.

"Ya bu teklife sarılmayı da eklersem?"

Özellikle onun üzerinde bölünmemiş dikkatinizi çekmeye kararlıydı, çünkü kelimenin tam anlamıyla idam edilmesi kaderinde olduğunda hiçbir dakikasını boşa harcamak istemedi.

"Yuji bugün gerçekten takılmak istediğini biliyorum ama gerçekten bu işi halletmem gerekiyor. Söz veriyorum sonra ne istersen yapabiliriz tamam mı?"

Tabii ki onun için üzüldün. Seninle vakit geçirmesini reddetmek gerçekten berbattı ama işi ne kadar çabuk bitirirsen, onunla o kadar çok zamanın vardı.

Sen televizyonun açıldığını belli belirsiz duymadan önce oda oldukça sessizleşti, senin bitirmeni beklemeye karar verdiğini fark etti.

Ne yazık ki böyle bir şey ilk kez olmuyordu ama tersi de güzeldi.

Onun bölünmemiş ilgisini istediğiniz, ancak daha uzun olmasa bile bir haftaya kadar uzayacak görevlerde olduğu zamanlar.

Açıkçası ikinize de istediğiniz kadar zaman ayıramadınız ama ikiniz de birbirinizin işini anladınız.

Kaleminizin ucunu şakağınızın üzerine yerleştirdiniz, koltuğunuzda hafifçe öne eğildiniz.

İşe geri dönme fırsatı bulamadan bir çift yumuşak dudağın boynuna değdiğini hissettin.

"Yuji ne yapıyorsu-"

"Dikkatini çekmeye çalışıyorum, işe yarıyor mu?" çenenizden boynunuza kadar küçük öpücükler bırakmaya devam etti.

Onun tüm zayıf noktalarının farkında olmasından gerçekten nefret ediyordun.

Öpücükleri köprücük kemiğine kadar indi, ta ki dudaklarını tekrar çenene götürene kadar.

"Bana dikkatini ver..." senin sıcak tenine karşı mırıldandı.

"Yuji lütfen işimi neredeyse bitirdim"

Dudaklarının tenine dokunması senin işine hiç yardımcı olmuyordu gerçi gerçekten küçük arayı umursamadın.

Bacaklarını beline dolamadan önce kendini ve sandalyeyi çevirdin, onu kendine çektin.

"Sen koca bir bebeksin, bunu biliyorsun değil mi?" kollarını, onun boynuna sarmadan önce açtın.

Seni uyluklarından tutup yatağa taşımadan önce çok hevesli bir şekilde başını salladı.

Kendini neredeyse senin üstüne atarak başını boynunun girintisine gömdü, kollarını sana doladı.

"Benim için ne zaman boş vaktin olursa, her zaman ekstra yapışkansın" diye sessizce kıkırdadın, parmaklarını yumuşak somon rengi saçlarında gezdirirken.

"Sadece senin için ve sorun değil, değil mi?"

"Sadece senin için ve sorun değil, değil mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



𝗝𝗨𝗝𝗨𝗧𝗦𝗨 𝗞𝗔𝗜𝗦𝗘𝗡 𝗢𝗡𝗘𝗦𝗛𝗢𝗧𝗦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin