ᴄʜᴏꜱᴏ

556 26 0
                                    

✞︎✞︎✞︎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✞︎✞︎✞

Bu dünyadan ne öğrendiğini biliyor musun? Başkalarının befilefs'in size çok genç yaşta itildiğini.

Ne yaparsan yap, sana her zaman "Bunu yapma, o korkunç biri" denilir. Seni kızdırdı, her zaman "Kendim bulacağım" diye cevap vermen.

Bu her zaman doğru seçim olmasa da, öyleydi ve bunu asla değiştiremezdiniz. Erkek arkadaşın Choso ile bir kumsalda oturuyordun.

Evet, erkek arkadaşların öldürülen ve hala devam eden bir lanet ama senin umrunda değil. Bunu yapmak için onun nedeni vardı ve senin onu görmezden geldiğin için senin sebebin vardı.

Her neyse, sen onun arkasında oturuyordun, onu incitmemek için yavaşça çöreklerini çıkardın ve aniden "Y/n?" dedi. Çöreklerini çıkarıp diğerine geçerek "Evet Choso?" dedin.

Kafası karışmış bir haldeyken sana bakmanı sağladı ve "Benden neden korkmuyorsun?" dedi.

Yumuşak bir sesle, "Çünkü senden korkmak için bir nedenim yok. Beni incitmedin ya da kasten incitmedin." dedin.

Saçları özgürce dalgalanınca, ellerini saçlarının arasından geçirdin ve bunu sevdiğini söyleyerek mırıldanmasına izin verdin.

Sen yanaklarını gagalamadan önce dokunuşuna doğru eğildi ve hiçbir şey olmamış gibi saçlarıyla oynamaya geri döndün.
Dilini çıkarıp kaşlarını çatarak sana döndü, bir çocuk gibi davrandı.
Hızla sana doğru döndü ve yanaklarını elleriyle tuttu önce seni çabucak öptü ve arkasını döndü.

Öpücük hızlı ve aceleciydi ama düşünceliydi, onu yanağından öptüğünde hep böyle yapardı, çok sevimliydi.

O kıpırdanırken hafifçe kıkırdadın, böylece başı senin kucağında yatıyordu, parmakların saçlarını karıştırırken.

Gözlerini kapatmadan önce sana baktığını gördün, nefesi sakinleşirken hızla alplara düştü.

Geri çekilmeden önce okyanus dalgalarının yumuşak bir şekilde kuma çarpmasını izlerken saçlarıyla yumuşakça oynamaya devam ettiniz.

Bir süre sonra arkanızda ayak sesleri duydunuz ve Suguru'yu görmek için durduklarında yukarıya baktınız.

"Merhaba Sugur." Choso'yu uyandırmadan sessizce "Hey Y/n. Görünüşe göre eğleniyorsun."

Tekrar Choso'ya bakarken mutlu bir şekilde başını salladın.

Sadece lanetleri görme gücüne sahip normal bir insan olduğunu unutma, çok fazla lanetli enerjin yok, bu yüzden onunla da savaşamazsın.

Elinizde bu küçük şık numara olmasaydı, Choso'yu ilk başta asla göremezdiniz.

"Biliyorsunuz, bu küçük hareketi yaptığınızda geri kalanımızı oldukça yalnız hissettiriyorsun." dedi Suguru yanaklarınız kızarırken.

Ona baktın ve fısıldadın, "Neden bizi izliyorsunuz?" Sadece güldü ve "Eh, bir lanet ve bir insandan oluşan bir çift görmek oldukça garip. Ayrıca buradaki tek çift sizsiniz" dedi.

Kıkırdadın ve "Arada bir biraz mahremiyet iyi olurdu ve lanet olsun, önemli olan tek şey onu seviyorum," dedin.

Suguru sana baktı ve "Onun hakkında ne kadar çekici, insan öldürüyor ve sen bunu biliyorsun" dedi.

Ona sıcak bir gülümsemeyle baktın ve "Onun sevilmeyecek yanı, rahat tarzı, çocuksu kişiliği, sevimli ve sevecen erkek arkadaşı herkesin isteyeceği bir şey" dedin.

Suguru başını salladı ve gözlerinin Choso'ya hayran olduğunu görünce kafası karıştı ama o bu düşünceyi görmezden geldi.

Sen saçlarıyla biraz daha oynarken o gitti.

Uykunuz geliyordu, bu yüzden Chosos'un alnına eğildiniz ve onu öptünüz, önce gözlerinizi kapattınız ve az önce tuttuğunuz elini tutarak uykuya daldın.

Uykunuz geliyordu, bu yüzden Chosos'un alnına eğildiniz ve onu öptünüz, önce gözlerinizi kapattınız ve az önce tuttuğunuz elini tutarak uykuya daldın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İlk defa bir hikâyeyi çevirirken hiçbir şey anlamadım

𝗝𝗨𝗝𝗨𝗧𝗦𝗨 𝗞𝗔𝗜𝗦𝗘𝗡 𝗢𝗡𝗘𝗦𝗛𝗢𝗧𝗦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin