🕆︎🕆︎🕆︎
Normal bir insandın, küçük bir kafede normal bir işin vardı ve kocan Nanami ile rahat bir hayatın vardı.
Evet o, çok katı ve açık sözlüydü ama her zaman aynı şekilde davransa bile onu hala seviyordunuz.
Şu anda planladığınızdan daha uzun süre kalmak zorundaydınız çünkü son dakikada gelip kahve talep eden bir müşteriniz vardı, daha çok kibarca istedi ve belki de yaşlı bir adama hayır diyemezdiniz.
Ancak asıl sorun, Nanami'nin işleri bir programda tutmayı sevmesiydi, böylece eve geç gelmek zorunda kalmandan hoşlanmazdı.
Siz dükkânın geri kalanını temizlerken yaşlı adam vaktini aldı ve elinde kahvesiyle dışarıdaki manzarayı izledi.
Yaşlı adam dükkandan yavaşça çıktıktan sonra, daha önce her şeyi temizlediğiniz için yemeğini çabucak temizlediniz ve ardından önlüğünüzü çıkarmadan önce masasını temizlediniz.
Daha sonra tüm makineleri kapattınız, iki dakika, sonra sandalyeleri kaldırdınız, beş dakika, çalışanların kapısını kilitlediniz, bir dakika ve nihayet tabelayı çevirerek dükkânı kapatıp kilitlediniz.
Kahve dükkanı evinizden çok uzakta değildi, bu yüzden aceleyle eve yürüdünüz ama kapınıza vardığınızda telefonunuza bakıp cevapsız aramalar gördünüz ve on sekiz dakika geç kaldınız.
Yürüyüşünüz yedi dakika sürdü çünkü kaldırımlar biraz meşguldü, bu yüzden olması gerekenden daha geç kalmanıza neden oldu.
Kocanızdan bir sürü cevapsız aramanız olduğunu görmek için çabucak telefonunuzu çıkarırken nefesinizin altında mırıldandınız.Kimsenin işine karışmamak için telefonunuzu sessize aldığınız için aramalarına cevap vermediğiniz için kendinizi suçlu hissetmenize neden oldu.
Hızlıca evinizin basamaklarını çıktınız ve kapı tokmağını çevirmeye gittin, sadece kapı açılırken baktınız ve Nanami'yi sıkıntılı bir durumda görmek için başını yukarıya kaldırdın
Saçları darmadağınıktı, kravatı sağda bile değildi, sanki onu çıkaracakmış gibi, saatinin üzerinde olmaması ve giydiği endişeli bakış.
Bu, aramaları açmadığın için seni daha da kötü hissettirdi çünkü o her zaman sakindi, bu yüzden onu böyle görmek seni çok endişelendirdi.
Seni içeriye çekmeden, kapıyı kilitlemeden ve sana sımsıkı sarılmadan önce hiçbir şey yapmamıştın, seni kucağındayken yere geri koymadan önce.
Hafifçe geri sarıldın, sarılmasından geri çekilip sadece elini kalbine koyduğunu, diğeri ise gömleğinin arkasını hafifçe tuttuğunu gördün. "Geç kaldın" derken ona baktın.
Başını salladın ve üzgün bir şekilde, "Son dakikada gelen ve içkileriyle vakit geçiren bir müşterim var, bu yüzden zamanında eve gelemedim. Üzgünüm tatlım" dedin.
Başını salladı, "Sana bir şey oldu sandım. Beni korkuttu y/n."
Nanami'nin kucağında otururken ona sarıldınız ve o çabucak sakinleşti ve aslında iyi olduğunuzu ve endişelenecek bir şeyi olmadığını gördü.
Sakinleştiğinde yanağını okşadın ve "Kahve ister misin canım?" dedin. Başını salladı ve "Evet lütfen" dedi.
Bu, eve son kez geç kalışındı, kocanın bir daha böyle yıkıldığını görmek istemiyordun.