\ 𝙟𝙚𝙖𝙡𝙤𝙪𝙨 /
Siyah saçlı bir Burnett, arkadaşlarıyla sohbetini sürdürmeye çalışıyordu ama kendini tutamadı ama sürekli değişim öğrencileriyle konuşmakla meşgul olan sana baktı.
(Burnett: Özel bir bozukluğu belirleyen, bir arada görülen, teşhisi kolaylaştıran bulgu ve belirtilerin tümü. Bir hastalığı karakterize eden ve aynı anda ortaya çıkan belirtiler. Belli bir hastalığa ait klinik belirtilerin tümü.)
Kıkırdamanızın sesi kulaklarında çınlarken, sinirlenmeden edemedi. İlerleyen saatlerde rakibiniz olacak biriyle neden hala konuşuyordunuz.
Megumi'nin sürekli eylemleriyle Maki imzaladı ve konuştu "Eğer Y/n'yi geri alamazsan, birileri onu senden çalabilir" Megumi yaptığı keskin hareketle irkildi.
Bu yüzden biraz utandı. Sana doğru yol aldı. Size doğru yürürken gözleri her şeye ve Noritoshi'ye bakıp ve ona iğrenç bir bakış attı.
Senin durduğun yere ulaştığında, Megumi toplum içinde sevgi gösterecek bir tip değildi ama şu anda bir şey yapıp yapmayacağını biliyor. İşler onun elinden çıkabilirdi.
Tek kolunu omuzlarına dolamıştı ve yüzünde oldukça sinirli bir ifadeyle " Y/n ile konuşman bittiyse onu alıyorum" şok ve şaşkın ifade ile ona bakıyorsun.
"Megumi- Ne yapıyorsun?"
"Seni ondan uzaklaştırmam oldukça açık"
Buna nasıl cevap vereceğini bilmiyordun. Megumi senin bileğini tutup oradan seni uzaklaştırmaya başladı.
Şimdi çok sinirli ve huysuz bir Megumi Fushiguro ile birlikteydin. Önündeki bankta oturdun.
"Yani~" Konuştun "Neden o insanlarla konuşuyordun, demek istiyorum ki- ugh" dedi Megumi.
"Yani kıskanıyorsun, evet öylesin, öyle düşünüyorum" dedin
"Evet evet her neyse inkar etmiyorum"
Onu böyle bir durumda görünce biraz daha fazla gülüyordun. Megumi gözlerini devirirken kollarını açar ve size çok sevimli bulunan bir kucaklama vermenizi işaret eder. Ona gülümseyip sonra ona sarıldınız.
"Nefret ediyorum- Diğer erkeklerle ve hatta Maki ve Kugisaki gibi kızlarla konuştuğunda sinirlenmekten kendimi alamıyorum ama onlarla konuşabilirsin ama başkaları eninde sonunda seni benden alacaklarmış gibi hissediyorum-" dedi.
"Seni bırakmıyorum Megumi, bunu asla yapmam"
Güldüğünü hissediyordun, başını okşadın. İkiniz de esen rüzgarla birlikte sessizliğin tadını çıkardınız.