ɪɴᴜᴍᴀᴋɪ ᴛᴏɢᴇ

786 38 2
                                    

🕆︎🕆︎🕆︎

Toge sana her zaman ilgi duymuştu.

Sende seni diğerlerinden uzaklaştıran bir şey vardı.

Dürüstçe seninle ilgili her şeyi sevdi.

Aynı şey sizin için de geçerli, ancak ikinizin de birbirinize söylemeye cesareti yoktu.

"Gojo onu durdur lütfen!" Nobara seni kelimenin tam anlamıyla hayatın için tutunduğun ağaçtan uzaklaştırmaya çalışırken sızlandın.

Gojo ve İtadori hiçbir şekilde yardım etmeye bile çalışmadan birlikte güldüklerinde iki büklüm oldular.

"Hadi ama y/n, benimle  dükkana gelmelisin yalnız ya da bu eziklerden herhangi biriyle gitmek istemiyorum" diye homurdandı Nobara. Sonunda ellerini ağaçtan çektin.

"İnumaki beni almasına izin verme" tutması için ellerini ona uzattın ama dehşete kapıldın, o sadece yerinde kaldı.

"Palamut gevreği" başını salladı ve sonunda pes ederken ağzını kapatan parçasının arkasında kendi kendine hafifçe gülümseyerek Nobara'nın omuzlarına atlamanı izledi.

🕆︎🕆︎🕆︎

"İnumaki'ye ondan hoşlandığını ne zaman söylemeyi düşünüyorsun?" Yan yana yürürken, farklı mağaza vitrinlerine bakarken sizi çoktan yere indirmişti.

"Gerçekten bu kadar açık mı?" İç çekerken ellerini başının arkasına koydun, içeri girmeden önce gözüne takılan bir mağazanın önünde durdun. Seni kasabaya götürmesinden mutlu olduğunu kabul etmeyecektin, bu sana mükemmel bir fırsat verdi Toge için bir hediye bulmak içindi.

"Şaka mı yapıyorsun? Alnında 'Seni seviyorum İnumaki, lütfen benimle evlen' yazan bir işaret çok açık" dedi Nobara.

Yanılmış gibi değil... İnumaki oldukça etkileyiciydi ve lanetli enerjisini kazara kullanmamak için için sadece Onigiri malzemelerini kullanmasını oldukça sevimli buldunuz.

"Susacak mısın? Birinin ona nasıl hissettiğimi söylemesi için  ihtiyacım olan son şey" gözlerini küçük bir panda anahtarlık görmeden önce son birkaç kelimeyi mırıldandınız.

Küçük panda'nın ağzında bir Onigiri vardı ve sana hemen Toge'yi düşündürdü.

'Çok şirin' Nobara'nın sana kendini beğenmiş bir bakış atarak gözlerini devirdiğini fark etmeden önce kendi kendine düşündün.

"Ona bunu bermeyi planlarken ondan hoşlandığını kabul et, öyle mi?" sen onun arkasında dururken mağazaya daha fazla girmeden önce kabaca sırtını sıvazlıyor.

Nobara temelde ablanız gibi, aynı yaşta olmanıza rağmen her zaman sizinle ilgilendi ve her şey hakkında konuşacağın tek kişiydi.

Bunun gibi konular kesinlikle Gojo veya İtadori'ye söyleyebileceğim şeyler değildi, O götler kesinlikle ona söylerlerdi, o zaman utançtan ölmekten başka çaren kalmaz.

Ondan en ufak bir şekilde hoşlandığın için utanmıyordunuz. O sizi tercih etti ve sen de onu tercih ettin. Onlara katıldığından beri otomotik olarak onunla takıldınız.

"Yemek yemeye gidelim, biraz suşi alalım ve onlar için biriktirmediğimiz suşileri yüzlerine sürelim diyorum." nobara parlak bir şekilde gülümserken omuzlarınızı sarstı, teklifini reddetmenize izin vereceğine dair hiçbir belirti göstermedi.

Ufak bir kahkaha atarken gözlerini devirdin, ödediğin gibi küçük anahtarlığı ödeme tezgahına koymadan önce başını salladın.

🕆︎🕆︎🕆︎

𝗝𝗨𝗝𝗨𝗧𝗦𝗨 𝗞𝗔𝗜𝗦𝗘𝗡 𝗢𝗡𝗘𝗦𝗛𝗢𝗧𝗦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin