🕆︎🕆︎🕆︎
Bugün kar yağıyordu ve dün daha çok kar yağıyordu.
Dışarıda yaklaşık beş inç kar vardı ve hala şaşırtıcı bir şekilde yağıyordu, bu yüzden aklı başında her insanın yapacağı tek şeyi yaptın.
Beş yaşındaki bir çocuğun Disney Dünya'sını görme fırsatına atlayacağı gibi oynadınız.
İnatçı kız arkadaşın Maki'yi sana yardım etmesi ve seninle dışarıda karda oynaması için zorladın ama onun yerine dışarı çıkmanı engellemeye çalıştı.
Bazen soğukkanlı davranabilir, ancak sağlığınızı etkileyebilecek eğlenceli bir şey yapmanıza izin vermeyen aşırı sevecen bir yanı vardı.
Ne yazık ki onun için fiziksel bir dövüşçüydün, bu yüzden onu alt ettin ve tek başına dışarıya izin vermedi, bu yüzden şimdi buradaydın. Kışlık montlar, eldivenler ve eşarplarla dışarıdaydın. Maki sana baktı.
Bir çocuk gibi mutlu bir şekilde " Kardan adam yapmama yardım et Maki!" dediğin sırada sana bakan bakışlarını görmezden geldin.
Ona baktın, sadece başını salladığını ve "Bunu neden yapayım ki? Onu sadece yanlışlıkla karla kendini öldürmediğinden emin olmak için çıktım, beş yaşında biri gibi davrandığını görmek için değil."
Elini kalbine götürerek incinmekle alay ettin ve "Bu çocuğu üzdün çok kabasın!" dedin. Küçük hareketinizden sonra sonra karla oynamaya geri döndünüz ve kendi başınıza bir kardan adam yapmaya başladın.
Üç kartopunu yuvarlamayı bitirdikten sonra, onları büyükten küçüğe sıraladın ve yüzünde bir başaran ifadeyle yaptığın karda adama baktın.
Kar taneleri yavaşça yüzüne düşerken, onun karda oturduğunu ve gökyüzüne baktığını görmek için yaptığınız kardan adamı görüp görmediğini görmek için Maki'ye gördünüz.
Ne kadar sakin ve çarpıcı gördüğünden büyülenmediğini söylersen yalan söylemiş olursan ama buna engel olamazsın, o senin tüm dünyandı.
Transtan fırladın ve kardan adama bakıp yüksek sesle "Bu benim yeni kız arkadaşım Karlı"
Bu, amaçladığın gibi Maki'nin dikkatini çekti ve sana dik dik batı ve "Cidden mi Y/n?" dedi.
Onu biraz daha kızdırmak için Maki'den uzaklaştın ve Karlı'ya küçük bir öpücük verdin, soğuk yüzeyde dudakların titredi, yüzün soğukta çok uzun süre kalmaktan pembeleşirken.
Maki'nin sana doğru geldiğini görmek için Karlı'yı bıraktığında tekrar Maki'ye baktın.
Karlı'ya doğru hızla koşarken ve Karlı'nın vücuduna tekme atar. Karlı'nın vücudu her yere dağılırken hızla size döndü ve sizinle birlikte gitmeden önce bileğinizi tuttu.
Yüzünde sahte bir üzüntü ifadesi aldı "Hayır onu öldürdün, o sana ne yaptı?!" Maki'nin yüzüne baktığında kaşlarını çattığını gördün, yanaklarını şişirip bebek sesiyle "Seni kıskandırdı mı?" dedin.
Yürümeyi bıraktı ve sana dönerek "Başkalarına bu şekilde çok yaklaşmandan nefret ediyorum ve bu seni son bırakışım" dedi.
Görev: Maki'yi size dikkat edecek kadar kıskandır. başarılı oldu. Seni eve geri sürüklerken elini tutmadan önce onunla yürümeye başladın.
İçeri girdikten sonra, kışlık kıyafetlerini aceleyle çıkardı ve işiniz bittiğinde iki kupa ile size doğru geldiğiniz gördünüz.
Siz dikkatlice tutarken sana bir kupa verdi "Eğer birisine bu şekilde davranacaksan o ben olacağım" dedi.
Eğilmeden önce genişçe gülümsedin ve onu çabucak öperken mutlu bir şekilde "Maki sadece seni ve yalnız seni seviyorum. Sadece seni kıskanç görmek hoşuma gidiyor, bu çok tatlı!"
Size doğru gelen ayak seslerini duymadan önce onun şaşkın bedeninden uzaklaştınız ve bildiğiniz bir sonraki şey, nazikçe ovalarken kafanızın çarptığıdır.(?)
Ama buna aldırmadın çünkü özür dilemesi sana kanepede, sıcak kakao ve filmlerle sarılmaktı.