🕆︎🕆︎🕆︎
Yarın o gündü.
Haftalarca kendinizi bu an için hazırladınız.
Sonunda Gojo'ya duygularını itiraf edeceksin.
Bu konuda hala biraz tereddütlüydün ama hislerinden emindin.
Ve üstüne üstlük, yarın onun da doğum günüydü.
Sabah erken kalktınız ve şu anda hala sıfırdan pasta yapmaya çalışıyorsunuz.
Tabii ki mağazadan bir tane alabilirdin, çıkartmayı çıkar ve yaptığını iddia et.
Ama bu aynı değildi, aslında bunun için çaba harcamak istedin.
Başarısız denemelerde dolu tezgaha bakarak "Tanrım neden bir pastayı yapmak bu kadar zor" diye sızlandın.
Gojo kadar özel biri en iyisini hak ediyordu bu yüzden en iyisini yapmak istedin.
Tezgahları un kaplamış, önlük takmışsınız, hatta henüz fırçalamaya tenezzül etmediğiniz burnunuz bile.
Zamanlayıcının bip sesini duydunuz ve bu son kek denemenizin pişirme işleminin bittiğini bildiriyor.
"Lütfen bu bir başarı olsun" sonsuza dek dua ederken ellerini birleştirdin.
Ocağı açmadan önce fırın eldivenlerinin üzerine koydun ve sonunda mükemmelleşen pastayı çıkardın.
Ocaklardan birinin üzerine dikkatlice yerleştirdin, arkasını sıvazlamadan önce fırını kapattın.
"Şimdi biraz soğumaya bırakalım sonra kremayı ekleyeceğim" başarınız denemeleri yaparken eldivenlerini çıkardın ve onları çöp kutusuna attın ve mutfakta kendine daha fazla yer açtın.
Neyse ki siz malzemeleri sessizce yerleştirmeye başladığınızda herkes uyuyordu, bunun bir sürpriz olmasını istediniz.
Herkes senin en iyi aşçı veya fırıncı olmadığını biliyordu özellikle de Gojo, çünkü bir gün birisine iyi bir ortak olmak istiyorsan nasıl daha iyisini yapman gerektiği hakkında her zaman yorumlar yaptı.
Bu yüzden tabi ki bu fırsatı daha iyi pişirmeyi öğrenmek için kullandığınız, sırf bir gün ortak olabileceğinizi göstermek için,
Ona.
Sonunda pastayı dikkatlice tepsiden bir pasta rafına çıkarmadan önce bir dakika geçti.
Yaptığınız açık mavi kremadan kaseyi aldınız, pastanın etrafına yaymadan önce istediğiniz gibi olduğundan emin olduğundan emin olmak için çabucak tadına baktınız.
Bitirdikten sonra bir adım geriye attınız. Sonunda nasıl yapabildiğinize hayran kaldınız ve bununla gerçekten gurur duydunuz.
Şimdi yapabileceğin tek şey Gojo'nun hoşuna gitmesini ummaktı.
Kimsenin bir parça almaya çalışma olasılığının oldukça yüksek olduğunu bilerek kimsenin göremeyeceği bir yere yere koyacaktınız. Buzdolabına koymadan uzun üzerine bir kek kubbesi yerleştirdiniz.