ɢᴇᴛᴏ ꜱᴜɢᴜʀᴜ

642 28 0
                                    

✞︎✞︎✞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✞︎✞︎✞

Pencereden sabah ışınlarının yüzünüzde hissettiğinizde, battaniyeyi kendinize ve eşiniz Geto'ya çektiğinizde, sizi daha çok kendine çekti ve yüzünü boynunuzun kıvrımına yasladı anda  gülümsedin ve parmaklarını saçlarının arasında gezdirdin.

"Günaydın tatlım" dedi Geto, biraz kızaran boğuk sabah sesiyle "Günaydın bebeğim" alnını öperek cevap verdin.

"İkimiz için kahvaltı hazırlayacağım!" çıplak ayaklarını yataktan sarkıtırken söyledin. Saçını topuz yaparken kollarını beline doladı.

"Huh..?"

Öpücüklerle seni yatağa geri çekti. "Öpücüklerin hepsi harika ama bizim için yemek yapmam gerek, biliyorsun!"

"Hmph tamam"

"Aww böyle somurttuğunda çok sevimli görünüyorsun" dedin kıkırdayarak. Sadece tembelce sana sarıldı. Başını öpüp mutfağa doğru ilerdin. Bugün neden bu kadar yapışkan olduğunu merak ediyordun.

İkiniz için kahvaltı hazırlamaya başladınız. Belinize bir çift el ve omuzunuzda bir çene dokunduğunu hissettin. "Seni seviyorum"

"Bugün sana ne oluyor... Neden bu kadar yapışken oldun ki hiç öyle olmadın. Ama umurumda değil ve ben de seni seviyorum" dedin kıkırdarken, kıkırdamanın sesi kulaklarına müzik gibi geliyordu.

Geto "Son zamanlarda her şey o kadar berbat oldu ki, sana yeterince zaman ayıramadım, bu yüzden sadece seni öpmek, sarılmak ve kucaklamak istiyorum" diye yanıtlıyor.

İkininiz de romantik hareketlerinizle o kadar meşguldünüz ki, yanan yemek kokusunu ikiniz için sorun değildi. Aniden yanan yemeğin dumanı burnunuza ulaştığında gözleriniz şokla büyüdü.

"Kahretsin" dediniz ikiniz birbirinize bakarak ve bir anda gülmeye başladınız. Sen yanmış yemeklerden kurtulurken Geto perdeleri ve pencereleri açmaya başladı.

"Beni aşkla şımartırsan olacağı bu" Geto'ya mutfaktan bağırdın.

"Aklımdaki gibi değildi"

Yani yanmış yemek yemeye aldırmayacak mısın?"

"Hmm onu pas geçeceğim"

İkiniz de kahvaltı yaptıktan sonra Geto oturma odasına geçip kanepeye oturdu. Sen ise bir bardak su alıp yanına oturdun Geto bir kolunu omzuna koydu ve parmaklarıyla yanağını dürtmeye başladı.

"Geto ne oldu? Gerçekten çok tuhaf davranıyorsun" Suyunu yudumlarken söyledin.

"Hadi evlenelim Y/n!" Geto'nun söylediği şey ile az daha içtiğiniz su ile boğuluyordunuz. Kalp atışlarınızı alışılmadık bir hızda hissedebiliyordunuz ve zihniniz bomboştu.

"Ee ne diyordun? Yani şu an yüzüğüm yok ve istersen kocaman bir nikah töreni yapabiliriz veya küçük bir nikah töreni yapabiliriz! Bekle, çok ileri gittim... Bizim hakkımızda ne düşünüyorsun-"

Sapıklığına bir son vermenin zamanı geldi. Parmağını dudağına ve göğsüne koydun, kalbinin hızlı attığını hissedebiliyordun. Buna güldün. Ve bir öpücük için eğildi ve bunu inkar etmesine imkan yok.

"Elbette seninle evleneceğim aptal" dedin şu anda kucağında otururken beline doladığı ellerini öperken.

"Seni seviyorum y/n ve ciddiyim" "Ben de seni seviyorum Geto! Ve seni smokin içinde görmek için sabırsızlanıyorum!!"

"Seni seviyorum y/n ve ciddiyim" "Ben de seni seviyorum Geto! Ve seni smokin içinde görmek için sabırsızlanıyorum!!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝗝𝗨𝗝𝗨𝗧𝗦𝗨 𝗞𝗔𝗜𝗦𝗘𝗡 𝗢𝗡𝗘𝗦𝗛𝗢𝗧𝗦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin