ᴋᴜɢɪꜱᴀᴋɪ ɴᴏʙᴀʀᴀ

243 12 1
                                    

✞︎✞︎✞︎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✞︎✞︎✞

7Ağustos 20XX, siz ve kız arkadaşınız Nobara'nın farklı şehirlerde, bir gün yollarınızın kesişeceğini ve birbirinizi kabul edeceğinizi bilmeden doğduğunuz gün. Kugisaki ile yolunuz birçok kez kesişene kadar, inanca veya kadere asla gerçekten inanmazsınız.

Ona gelince, seninle tanıştığı için her zaman heyecanlıydı. Ve ikiniz de alışveriş merkezinde, alışveriş caddesinde hatta bazen sinemalarda birbirinizi tekrar tekrar gördüğünüzde aşırı derecede seviniyordunuz.

Gece yarısı neredeyse 1:35'ti. Nobara'yı şaşırtmak için odadan gizlice çıkmaya karar verdin. Zaten bir pasta ve ihtiyaçlar getirdiniz ve onu şaşırtmak için odasına gitmeye karar verdiniz.

Rüzgâr yanınıza savrulurken vücudunuzdaki titremeyi hissedebilirsiniz. 'soğuk' diye düşündün. Yere serpilmiş gümüşi beyaz ay ışığı, her yerde çığlıklar var. Gecenin aroması havayı kaplıyor, içerideki tüm manzarayı kaplayan yumuşak bir ağa dokunuyor.

Gözle temas eden her şey bu yumuşak ağ ile kaplanır. Gündüz olduğu kadar gerçekçi değil. Hepsinin belirsiz, yanıltıcı renkleri var, her biri kendi titizliğini gizliyor. Mesele, sırlarını saklamak ve insanlara rüya gibi hissettirmek.

Uyumak için çok heyecanlıydın. Sürpriz planların hepsi sizi saat saat heyecanlandırıyordu. Koridorlarda duyabildiğin tek ses ayak sesleriydi. Çok geçmeden sevgilinizin kapısının önünde durdunuz, onu böyle aniden uyandırmamaya çalıştınız. Kapıyı yavaşça çevirdin ve elinde pasta ve mumla içeri girdin.
Onu dileyecek ilk kişi olmak istedin. Yani bu anı kaçırmayı göze alamazsınız. Her köşeyi kontrol ettiğiniz odada alışılmadık bir sessizlik vardı ama Kugisaki hiçbir yerde bulunamadı. Kalp atışınızın biraz yükseldiğini hissedebilirsiniz.

Birlikte takılmak ya da bir randevu için birlikte gittiğiniz o tek adresi kontrol etmeye karar verdiniz. 'Uyuyamadığı için muhtemelen orada olurdu' diye düşündünüz ve çok uzak olmayan bir tepeye doğru yol aldınız, yaklaşık 10 dakikalık bir yürüyüş mesafesinde.

Sokak sessiz ve ölü gibi görünüyor. Duyabileceğiniz sesler, esintiyle hışırdayan yapraklar ve yere düşen küçük yağmur damlalarının pıtırtı sesleridir. Lise öğrencilerinden gürültü gelmiyor, arabadan rahatsız edici gürültü gelmiyor. Hiç kimse, hiçbir ruh bile bu anı bozmak için ses çıkarmaya cesaret edemez.

Sakinleştiriciydi.

Bir yere ulaştınız ve uzaktan bazı ışıklar gördünüz. Hızlıca oraya gittin ve turuncu saçlı bir kızın piknik minderi ve biraz yiyecek hazırladığını gördün. Gülümsedin ve sessizce ona arkadan sarılmak için arkasına geçtin.

"Yah.! Sen-" Nobara arkasını dönerken itmeye hazır dedi. İkinizin de birbirinize sürprizler hazırlamakla meşgul olmanız gözlerinizi yaşarttı. Sarılmaya karşılık verdi. Nobara bu sürprizi ayarlamak için dışarı çıkmadan önce seni odanda huzur içinde uyurken gördüğünden emindi. Ne olursa olsun her zaman yanında olan senin gibi birine sahip olduğu için minnettardı.

O güldüğünde, ağladığında yanındaydın, gerçekten sinirlendiğinde onu sakinleştirmek için yanındaydın. Bunu gerçekten takdir ediyor.
"Önce seni dilemek istedim," dediniz ikinizi de güldüren bir birlik içinde.

"Şimdi kutlayalım mı?" Dedin. "Önce bir şey söylemem gerek," dedi. Ona bir devam sinyali verdin.

"İnanamıyorum, senin yolunu kesecek kadar şanslıydım, Sen ve ben birbirimiz için yaratıldık! Doğum gününde ve tüm yıl boyunca, bilmeni istiyorum ki benim için bir tek sensin! gözleri benimkilere bastırdığın dudaklarının hissi, kucaklamanın sıcaklığı, sana dair her şey unutulmaz. Doğum günün kutlu olsun, seni seviyorum" dedi gözünden akan yaşları silerken.

İsteyebileceğin en iyi doğum günü. Sen de onu dilemeye karar verdin. "Ne diyeceğimi bilemiyorum ama teşekkür ederim Nobara, yanımda olduğun için çok teşekkürler"

"Bildiğimi biliyorum," dedi alaycı bir şekilde gülerken ve sana sarılırken.

İkiniz de gecenin geri kalanını birbirinize sarılarak oynayarak ve sohbet ederek geçirdiniz.

Tüm isteyebileceğin bu.

Tüm isteyebileceğin bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝗝𝗨𝗝𝗨𝗧𝗦𝗨 𝗞𝗔𝗜𝗦𝗘𝗡 𝗢𝗡𝗘𝗦𝗛𝗢𝗧𝗦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin