🕆︎🕆︎🕆︎
Şehir merkezinde alışveriş yapıyordun çünkü bu akşam yemek için malzemeye ihtiyacın vardı ama tehlikeli biri hakkında bir şey duymayı beklemiyordun.
Etrafta dolaşıyordun ve raflara uzanıp biraz baharat alıyordun "Bugün olanları duydun mu?" diye kısık bir ses duydun.
Durup baktınız ve Jujutsu Teknoloji üniformalı iki adam birbirine sokulmuş olduğunu gördünüz.
Diğeri "Hayır ne oldu?" dediğinde kulak misafiri olmuştunuz.
Sanki baharatı biraz daha inceliyormuş gibi hareket ettiniz ve öncekilerden biri "Büyücü Katili bugün bizden iki kişi daha öldürdü" dedi.
"Gerçekten mi?!" Biri bağırdı, diğeri panikledi ve eliyle ağzını kapattı.
Geçerken sessizce alay ettin, parayı ödeyip mağazadan çıkarken bakışlarını görmezden geldin.
Bu sen neden etkilemedi? Yani erkek arkadaşın hakkında konuşsalar kim etkilenirdi.
Üç yıldır 'Büyücü Katil' ile birliktesiniz ve bu böyle kalacaktı çünkü evlenmeyeceğinizi biliyordun, yoksa onunla başkalarının görebileceği bağlarınız olurdu.
Toji, bir gün öldürülürse, anlatacak sadece öldürücü bir hikayeyle hayatta kalacağından emin oldun.
Sessizce içeri girip kapıyı arkandan kilitlemeden önce ortak dairenize elinde yiyeceklerle geri döndün.
Çabucak ayakkabılarını çıkarmadan ve yiyecekleri koyduğun mutfağa gitmeden önce, alışılmışın dışında bir şey taşımadan bir an hareketsiz dururken kapıya gıcırdadığı için lanet ettin.
Yiyecekleri mutfağa yerleştirmeyi bitirdikten sonra, oturma odasından hafif horlama sesi geldiğini, o yüzden oraya yürüdün ve kanepede uyuyan Toji'yi gördün.
Tişört giymediğini görmeden çenesinden aşağı düşen salyaya kur bir şekilde kıkırdadın.
Göğsünü hafifçe sıvazlayıp gömleğine doğru yürümeden önce midesinin bulandırıcı sıvıyla kaplı olduğunu bilerek iç çektin.
Onu aldınız ve sıvıyı ellerinizde hissetmeden önce şans eseri yere sızmadığını gördünüz.
Sessizce " Bleh" derken dilini çıkardın. Çamaşır ve kurutma makinesinin olduğu diğer odaya girmeden önce alay ediyormuş gibi.
Çamaşır makinesini açtın ve çalıştırmadan önce gömleği oraya attınız çünkü size başladığını söyleyen küçük bir uğultu sesi çıkartmaya başladı.
Gömleği temizlediğinden emin olunca biraz tökezlediniz ama kişi elini sırtınıza koyarak düşmenizi engelledi
Toji olduğunu görmek için çabucak başınızı kaldırdın ve seni yavaşça tutarken bitkin görünüyordu.
"Bir dakika, sen az önce uyumuyor muydun?" diye fısıldadın. Başını salladı ve seni aniden kaldırdı.
"Ne yapıyorsun?!" derken bir çuval patates gibi omzuna atıldın. Sadece onaylayarak mırıldandı, saniyeler önce işgal ettiği kanepeye dönmeden önce sana cevap vermedi.
Koltuğa oturmadan önce seni kanepenin yanına bıraktı, kollarını açmadan rahatladı.
Sessizce gülüp üstüne çıkarken parmaklarıyla hareket ettirmeden önce ona baktınız.
Sen yatıp rahatlarken sana sarılmak istedi ve kollarını sana doladı.
Hareket etmeyi bıraktığında ve sen tamamen rahatlayınca "Zor bir gün mü geçirdin?" diye mırıldandın.
İnledi ve yavaşça "Evet, şimdi uyu" dedi. İç çektin ve gözlerini kapatmadan önce hafifçe başını salladın, nefesine odaklandın. Nefesi yavaş yavaş eşitlendi, siz gülümserken sakinleştirici bir nefese dönüştü ve sakinleştirici hissiyle yavaşça uykuya daldı.