YOONGİ(Pırıltı)

265 38 93
                                    

"Hyung kalk artık tanrı aşkına nasıl dilek perisisin sen yedi yirmidört uyuyan dilek perisi mi olur?"
"Dişlerini kırarım senin,tavşan görünümlü izbandut! Bırak lan ayaklarımı! Ne çekiştiriyorsun? Bana sabah olmadı. Bırak uyuyacağım diyorum sana!
"Hyung hadi ama porsuk musun sen? Kalkmassan kafana otururum boğulursun."

Jungkook ve yoongi 'nin her sabah ki atışmalarıydı aslında. Yoongi sırf onu uğraştırmak için,uyanmış olsada yatağından çıkmıyordu. Seviyordu Jungkook'u her ne kadar da sabahları işkencelerine maruz kalsa da.

Onu haylaz haylaz dolaştığı bir günde daha bebek iken ormanda bukmuş,ablası yani lider peri Nari,annesi ve babasi ile birlikte severek büyütmüşlerdi.

Nari sırf Yoongi ile uğraşmak için Jungkook'a onu sabahları uyandırma görevi vermişti. Böylelikle ikisinin atışmalarını dinler ve gününe neşe katardı. İkisinide cok fazla seviyordu. Yoongi ise onun birtanesiydi. Her ne kadar miskin,uykucu ve haylaz olsada, bu hallerine bayılıyordu. Anneleri Kore asıllı olsa da babaları Türk'tü.

Nari tam olarak babasina benzesede yoongi ayni annesiydi. Okadar güzel, bembeyaz kar tanesini andiran bir tene sahipti ki gorenler bir daha bakardı.Bu yetmezmiş gibi birde tenine doğa üstü bir güzellik daha eklenmiş, tanrı o kar beyazı yüzüne pırıltılar serpiştirmişti. Periler dunyasındaki perilerin hiç biri sahip değildi bu pırıltılara. İlk başlarda sebebini anlamasalarda, Yoongi bir yaslarının sonlarına gelip insanların kalplerinden geçirdikleri dilekleri hissedebildiği zamanlarda yüzündeki pırıltılar ışıldar ve istemsiz dilekleri gerçekleştirirdi.

İşte bu nedenden dolayı ona pırıltı derlerdi. Dünya'ya indiğinde ise Yoongi adını kullanırdı. Annesi koymuştu ona bu ismi diyer ismine uyumlu olsun, her zaman yüzünün özelliğini adı ile de yansıtsın diye.

Her ayın yarı onbeşinde Nari dünya ile aralarındakı sınırı kaldırır ve dileklerin yerine getirilebilmesi icin Yoongi, ablası tarafından dünyaya gönderilirdi. Dileğini hissettiği insanı bulduğunda dilek yerine gelene kadar dünyada kalırdı Yoongi.

Bu sabahta o sabahlardan bir tanesiydi. Nari yine Jungkook'u görevlendirmiş miskin kardeşinin yakarışlarıni dinliyor, gülmekten çatlıyordu.

"Lan kalk kafamın üstünden. Olmayan tavşan kuyruğunu götüne tıpa yaparım dişlek tavşaaan!!! Nari yardım et lütfen boğluyorum burda! Can güvenliğim yok resmen.

Nari artik olaya el atması gerektiğini düşünüp odaya girmişti. Bıraksaydı akşama kadar uzardı dalaşmaları.

"Yoongi hadi bebeğim bak görev vaktin geldi. Yüzün ışıldıyor. Dileği olan birisinin sana ihtiyacı var. Kardeşi çok hasta sürekli iyilesmesini diliyor artık sayısıni ben bile unuttum.

Ve Yoongi bu sefer daha uzun dünyada kalman gerek kardeşim.
"Nari tanrı aşkına ordan yüzümü görebildiğimi mi düşünüyorsun? Tanrım kafamın üstünde kuyruksuz koca götlü bir tavşan oturuyor şuan...Jungkook artık daha fazla dayanamayıp kendini yatağın diyer tarafına atmıs anırırarak gülüyoru.

Bu esnada Yoongide ciğerlerine dolan oksijen ile kaçarcasına kendini tuvalete atmıştı.Jungkook kaçan Yoogi'nin arkasından:

"Hyung hayırdır altına mı yaptın neden kaçıyorsun? Yoongi kafasını kapının arasından çıkartıp:

"Senin o iri kıyım bedenine kıyasla gelişmemiş kanatlarını sinek kanadı gibi çıtlatır küçük
Jungkook'a takarım! Sinirlendirme beni! Kaybol odamdan! Nariciğim güzel ablacığım su tavşancığınıda alıp toplanma alanında beni beklermisin hazırlanip geliyorum, nede olsa dünyaya indiğimde yine uyurum."

"Tamam tatlım, ben Jungkook' u alıp çıkıyorum. Toplanma alanında buluşuruz." Yoongi kafasını kapının arasından çıkartıp: "Birazdan orada olacağım" demiş ve işlerini halletmek için tekrar geri girmişti.

Yoongi için tüm gerekenler halledilmiş , sevdiklerini kucaklarken sıra Jungkook'a geldiğinde önce tekme atmış sonrada kafasına sarılıp: "döndüğümde tavşan kuyruğunu gereken yere takacağım pis kemirgen"demiş ve bir hışım, topukları kıçına vura vura kaçmıstı.

Bundan sonraşı ışıl ışıl yüzü ile dünyadaki görevine odaklanmaktı.


Bundan sonraşı ışıl ışıl yüzü ile dünyadaki görevine odaklanmaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Perilerin ve yoongi'nin ailesinin yaşadığı ağaç şehir

Twinkle (TAEGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin