(Arin)16 yaşında beynindeki hayati önem arzeden ve gittikçe büyüyen tümör var ve mucizeye ihtiyaci var. Abisinin devamli dilediği küçük bembeyaz bir mucize.
TAEHYUNG
Aylardır olduğu gibi yine Arinin'in beynindeki tümörün kontrollerini yaptirmak için amcamın hastanesinde sonuçların çıkmasını beklerken ek tahliller için de bir odadan çıkıp başka bir odaya girmekten bir anlık tükendiğimi hissettim.Ama Arin için buna dayanmalıydım. O henüz onaltı yaşinda küçücük bedeni ile benden daha çok şeylere göğüs geriyordu. Bunlari düşününce silkelenip toparlandım ve kolumun altındaki güzelliğime sımsıkı sarıldım.
Amcam her nekadar beyin cerrahı olsada Arin'e birşey olacak korkusu hayatımı zindana çeviriyordu. Benim bir mucizeye ihtiyacım vardi. Düşüncelerimden amcamın bana seslenmesi ile sıyrıldım.
''Taehyung,Arinin durumu iyiye gitmiyor amcam,aksine tümör büyümeye devam ediyor.Ameliyat ileri derecede hayati önem taşıyor.''
Demesiyle başimdan aşağıya kaynar suların döküldügünü hissettim. Yanaklarimdan aşağıya süzülen ılık sıvılar bana mı aitti? Şuan ben neredeydim? Kulaklarım uğulduyor,beynim zonkluyordu.
Sırtımı sıvazlayan amcamı duymuyordum. Odasina girerken Arini koridorda bıraktığım için şükrettim çünkü artık,bukadar üzüntüyü göğüsleyemiyordum biricik akrdeşimin gözlerimin önünde erimesi beni mahvediyordu.
Onun yanında ağlayamazdım. Kendime geldiğimde derince bir nefes alıp elimi yüzümü yıkadım.
''Amca teşekkür ederim ilgin ve uğraşın için. Ben Arin'in yanına gitsem iyi olur. Lütfen ona bunlardan henüz bahsetme. Önce annem ve babam dönsün onlar ile de oturur öyle kararlaştırırsınız olurmu?''
Deyip odasından çıktım.''Abi gidebilirmiyiz artık?
Bitti mi konuşmanız? Ayrıca çok uzun sürdü, kötümü ilerliyor tümör?'' Diye sorularına başlamıstı çoktan. Kardeşime yalan söylemekten nefret ederdim. O ise bunlara kafa yoramayacak kadar küçüktü cıvıl cıvıl halini kaybetmemeliydi, söyleyemezdim.''Hayir abiciğim yok öyle birşey. İyi yada kötü. Sen kotü düşünme ki herşey iyi devam etsin olur mu güzelim? Şimdi sarıl bakalım abine. Ve beni küçücük bedeni ile kocaman kucaklamıştı.
Annem ile babamın yurt dışından dönmelerini bekleyemeyeceğimizden randevusuna ikimiz gitmiştik. Bu aralar fazla düşüncelere daldığımdan cebimdeki deli gibi çalan telefonu son anda açmıştım. Kuzenim.
''Efendim Namjoon.'' Benden bir yaş büyük olduğundan hyung dememi istemiyordu.'' Evet sonuçlar çıktı Arin'i eve bırakacağim. Sonra buluşup konuşuruz. Bana konum at bir saat sonra geleceğim tamam mı?"
''Tamam Taehyung eski yerimize gidelim orayı biliyorsun oraya gelirsin olur mu? Görüşürüz.
''Olur Arin'i eve bırakıp okula geçeceğimi söylemeye untmuşum ufak bir işim var onu halledip geleceğim. Görüşürüz.
Telefonu kapatıp arabada beni bekleyen güzelliğimin yanına oturup arabayı çalıçtırdım. İçimdeki ses hala bas bas bağrıyordu.''nolur bir mucize olsun Tanrım bir mucize.''
(Namjoon)
25 yaşinda tıp ögrencisi son sınıf. Taehyung'un kuzeni. Babası gibi beyin cerrahlığı içi okuyor.BİRAZ GEÇİŞ BÖLÜMÜ GİBİ OLDU PEK BEYENEMEDİM
NEYSE UMARIM BEYENİRSİNİZ.TEAHYUNGUN ZORLU HAYATINI ACIKLAMAK İSTEDİM KARDEŞİ VE OKULU HAYATINDA MEKİK DOKUYARAK GEÇEN BİR HAYATI VAR
PIRILTILI MUCİZE YAKINDA😁
Taehyung'un ve ailesinin evi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twinkle (TAEGİ)
General FictionPeriler ve perilere inananlar. Taehyung da bunlardan birtanesiydi.Taehyung bir gun bir dilek diler ve dileginin gerceklestirilmesi icin Yoongi gonderilir ama sonucunun aska donusecegini kimse tahmin etmez.