Gitme mucizem 2

145 24 52
                                    

     

   Medya hata veriyor o yüzden medya ismi Elvis Drew BABY

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Medya hata veriyor o yüzden medya ismi Elvis Drew BABY

      Onu mükkemel yapan şey buydu.
     Dokunmadan bakmayı sürdüremiyordum artık, böylece yavaşça yukarıya tırmandım. Ağırlığımı kollarıma vermeye dikkat ederek üzerine uzandım ve saçının bir tutamını kulağının arkasına attım.

    "Bu ilk seferimiz olacak mucizem hazırmısın beni kendinle kutsamaya" dedim. Minik gözlerinin hiç bu kadar kararlı olduğunu görmemiştim daha önce. Usulca dudaklarıma uzandığında öpüp," beni kendinle kutsa Taehyung" dedi.

    Yavaşça daha önce hazırladığım pembe deliğine kendimi ittim. Yumuşak mırıldanmaları, dudaklarımı ona bastırdığımda kesildi. Bacakları ben onun içine yavaşça girip çıkarken belimin üstünden birbirine kenetlenmişti.

    Bedenlerimizin her ileri geri gidip gelişleriyle, tırnaklarını omuz başlarıma geçirdi. Dudaklarımı ondan çektim ve Boynuna uzanarak pamuksu pürüzssüz tenini öptüm, yaladım, emdim.

     Dolgun ve yuvarlak poposunu kavradım, sonra elimi bacağından aşağıya kaydırdım. Dizinin arkasına ulaşarak onu yavaşça ittim; elimi hiç çekmeden, içine daha fazla girebilmek için bastırmayı sürdürdüm. Beni ruhunun derinliklerinde hissetmesine duyduğum ihtiyaç her hareketimi kontrol ediyor ve yönlendiriyordu.

    Elleri sırtımdan aşağıya kayarken ve kalçalarımı avuçlarken, bedenimi biraz daha yana kaydırdım.

    Bedenlerimiz ileri geri sallandı. Tıpkı kayalıklara dalgalar yollayan okyanus akıntısının gelgiti gibi ve ben onun içine her darbe vuruşumda etrafımızda oluşan kuvvetli küçük pırıltılar oluyordu. Sanırım bu Yoongi'nin mucizesiydi.

     Bizi tüm ruhuyla sarmalayışının kanıtı gibiydi. Okuduğunuz o romans türü romanlarda olan türden bir şey. Ama gerçek hayatta olsun, hikayelerde olsun, iki beden daha önce hiç bu kadar mükemmel bir uyuma sahip olmamıştı.

     En sonunda diğer yarınızı bulduğunuzu size inandıran bir şey di bu. Ve ikimizde bunu hissediyorduk.

   Kaderimde onu sevmek vardı, işte bundan emindim. En azından başka birini kendimden daha fazla umursamanın nasıl birşey olduğunu biliyordum.

    Bu durumun sonuçlarıyla daha sonra yüzleşecektim. Gittiğinde,veya onsuz  kaldığımda onu merak etmekten deliye dönebileceğimin farkındaydım. Ama şimdi yanımdaydı işte ve nasıl hissettiğimi bilmesi gerekiyordu.

      Kafamda, kalbimde,ruhumda ne olduğunu bilmeden benden  gitmesine izin veremezdim. Üçü de ona aitti ve daima öyle kalacaktı, hepsini yanında götürecekti.

     Kulağının arkasına burnumu sürttüm, sözcüklerim tutkuyla ve acıyla kavrulmuştu." Seni seviyorum, Yoongi, tüm zavallı kalbimle."

    "Ah, Tanrım." Sesi öyle duygu yüklüydü ki... alt dudağı titriyordu, gözleri saydamlaşmıştı. Yumuşacık pamuksu elini ni  yüzüme getirdi,baş parmağını alt dudağımda gezdirdi. "Lütfen, mucizem de. Sadece mucizem."

Twinkle (TAEGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin