"Tae, lütfen ben bunu yapamam ailene nasıl Taeyoon'u ben doğurdum derim yaa~~~ utanıyorum aileyi toptan bayıltmak mı istiyorsun?"
Tae'nin bu isteğini anlayabiliyorum ama nasıl olurda bunu açıklayabilirdik onu bilmiyorum. Döndüğünden beri ısrarla Taeyoon'u ailesine tanıtmak istiyordu, haklıydı aslında ama işte sorun ben kadın değildim. Ayrıca ben bir peri olduğumu da söyleyemezdim ki, bu periler aleminde yasal değildi zaten üç kişinin gerçeği bilmesi Narin'i kışkırtmıştı.
"Yoongi, biliyorum ablandan çekiniyorsun haklısında cidden ben de çekiniyorum. Birdaha ölsem sizden ayrılmak istemiyorum, ki bu en korktuğum şey. Başka yolunu bulacağım Namjoon'a soracağım bir erkeğin doğum yapması mümkün mü diye."" Bak yine saçmalıyorsun ama, o da mı öğrensin yani
" Hey arkadaşlar aslında benim aklıma başka şeyler geliyor, yani fikrimi beğenirmisiniz bilemiyorum, Tae tarafından dövülmek istemiyorum da. Sakin sakin dinleyecekseniz söylerim. Yalnız, Yoongi ben açıklarken erkeğine mukayet ol?"
" Jimin, bak seni şimdi anlatmaya başlayamadan iki posta döverim!"
" Ay tamam be! Şöyleki çevremizde dış görünüş olarak erkek olup hormonlar ve iç organlar dahil kadınlarla aynı özelliği taşıyan insanlar var. Yani şöyle ki bebek yaptığnızı söylersiniz olmaz mı?"
" Oğlum salak mısın, biz evlimiyiz? Evlenmeden bebek yapmak akıl alır şey mi demezler mi?"
" O zaman söylemeyi biraz daha geciktirip önce evlenin. Aile cüzdanınızda tarih yeni olsa da, kazala ile olduduğnu, Yoongi'nin ailesinin karşı gelip Yoongi'yi eve kapattıklarını ve sonrasında karar değiştirdiklerini söylersiniz olmaz mı?"
Tae ve Jimin'in tartışmaları devam ederken Jungkook ve ben birbirimize bakakalmıştık. Taeyoon Allahtan iyi uyuyan bir bebekti. Tanımadığı insanların onu sıkıştırıp bunaltmasından nefret eder, kendini sevdirmezdi ama Tae'nin koynunda hiç sızlanmadan uyuduğuna ilk defa şahit oldum. Kan çeker dedikleri bu olsa gerekti. Diye düşünürken, Jungkook;
" Hyung, sanırım Jimin'nin planı en mantıklısı, bunları nereden biliyor bilmiyorum ama bence biz bu planı uygulayalım. Tae ne dersin?" Ama bence ailenden biri daha bilmeli. Kardeşini de bu plana dahil etsek, bizden önce aileni yumuşatsa?"
"Haklısın Junkook, Arin'i arayacağım. Sanırım Yoongi'den dolayı seve seve yardımcı olur. Ben den daha çok seviyor onu."
"Hayatım, saçmalıyorsun. Abisisin sen onun. Duygu sömürüsü senin bu yaptığın." Aslında Taeyoon'u gören artık bizi umursamaz gibime geliyor bence. Böyle davranmaya devam edebilirsin, pabucun dama atılacak sevgilim, hehe."
Benim eşşek sevgilim oğlundan daha bebekçe davranmalara kalkışıp bizi güldürmüştü. Aslında hepimiz gergindik biraz. Durgunluğumuz, düşüncelerimiz dağılsın diye yapıyordu. Ailesi bizim çıktığımızı biliyordu aslında pek sorun yaratmazlar diye düşünüyordum ama yinede belli olmazdı. Bize kırgın olmaları büyük olasılıktı, özellikle bana.
Tae'yi aniden terk edip bir buçuk yıl boyunca habersiz bırakan, onu sessizliğe ve ümitsizliğe terk eden bana, eminim tonlarca söyleyecek sözleri vardır değil mi? Biricik oğulları ne de olsa Olanlar benim suçum değil aslında,mecburdum. Mecbur bırakılmıştım.
Geçirdiğim en kötü, en yalnız hissettiren o bir buçuk yıl.
《Yoongi'nin evi, periler alemi》
"Ablaa!! Lütfen aç şu kapıyı. Beni buraya kilityemezsin aç şunu, aç!!! Gitmeyeceğim bir yere nolur."
" Seni uyarmıştım Yoongi. Görevim görevim diyordun ama görevin tamamlanmadan aşık olmaya kalkıştın ve bunu benden kim bilir kaç zaman gizledin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twinkle (TAEGİ)
General FictionPeriler ve perilere inananlar. Taehyung da bunlardan birtanesiydi.Taehyung bir gun bir dilek diler ve dileginin gerceklestirilmesi icin Yoongi gonderilir ama sonucunun aska donusecegini kimse tahmin etmez.