TESADÜF

254 40 131
                                    

Arin ile hastahaneden eve geldiğimiz gibi kendimizi koltuklara atmış soluklanıyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arin ile hastahaneden eve geldiğimiz gibi kendimizi koltuklara atmış soluklanıyorduk.

"Birşeyler yiyelim mi güzelim acıkmıssındır hım?"
"Olur abi yiyelim. Bu defa işimiz uzun sürdü hastahanede acıkmışım ,haklısın.
"Gel ikimiz hazırlayalım abi kardeş,Namjoon'a çabuk geleceğimi söyledim. Yemek işi uzun sürmez böylelikle. Uzun zaman oldu görüşmeyeli, çok beklemesin."
"Tamam ellerimi yıkayıp geliyorum."Dediğinde ben yine düşüncelere dalmıştım.

Nasılda güzel bir kızdı bıcır bıcır. Doduğu gün geliyordu gözümün önüne. Yedi yaşındaydım kucağıma bırakıp,"bak Taehyung bu küçük kız senin kardeşin" dediklerinde.

İşte o günden beri üzerine titrer korur kollardım güzelliğimi. Ama şimdi,elimden birşey gelmiyor ve ben dibe batmak üzereymişim gibi hissediyordum. Arin'in seslenmesi ile kafamdaki düşunceler bulut gibi dağılmıştı. Ben bunları düşünürken o,yemeğini yemiş, tabağını bile kaldırmıştı.

"Abi,iyi olduğuna emin misin? Birşeyde yememişsin,oynayıp duruyorsun tabağındakiler ile. Endişelenmelimiyim?

"Ah,yok, hayır güzelim iyiyim dalmışım sadece. Dersler yordu sanırım. Bişeyim yok endişelenme. Hadi odana çık dinlen tamam mı. Ben Namjoon'un yanına gitmeliyim,uzun sürmez hemen dönerim." Dediğimde gitmemiş peşimden geliyordu.

"Peki abi, öyle diyorsan öyledir. Yolda da böyle dalıp gitme,dikkatli sür olur mu?
"Olur güzelim,sen nasıl istersen öyle sürerim. Biliyorsun bir tek senin sözlerini dikkate alıyorum. Senden yedi yaş büyük olmama rağamen hemde...

"Öff tamam be, birşey demedim. Sadece bugün garip davranıyorsun. Ayrıca bu evin en küçüğüyüm ben birkere. Ben ne dersem o olur. Anladınız beni Taehyung bey? Yavaş ve dikkatli süreceksin anladın mı?

"Ooo çok ciddisin. Anladim tabiki anlamaz olurmuyum hiç. Çok iyi anladım. Sözleriniz benim icin bir emirdir prenses. Yirmi kilometre hız ile ileri derecede dikkat ederek sürerim...kaplumbağa hızı. Nasıl? Hala atışıyorduk. Evden çıkmış arabaya doğru giderken.

"Evet aynen bu şekilde gideceksin,yavaş yavaş."
"Yürü git içeri kızdırma bak beni acelem var. Biraz daha arabanın başında dikilip emir verirsen , seni omuzuma alır odana kapatırım. Arin, hadi güzelim, bak Namjoon bekliyor. Ayıp olacak. Gelince devam ederiz atışmamıza. Olur mu?

"Öff... iyi be, sıkılırım ben ama çabuk dön tamam mı?
"Tamam ergen, ben gelince atışmamıza kaldığımız yerden devam ederiz. Dedikten sonra arabanın kapısını sonunda kapatabilmiştim.

Artık Namjoon'un yanına gidip konuşmaya ihtiyacım vardı, yoksa düşünmekten sıyırmama ramak kalmıştı. Trafikte kırmızı ışıkta beklerken yaya geçidinden geçen birine takıldı gözlerim, nedensiz. Kimdi bu böyle? Bir erkek bu kadar alımlı olabilirmiydi? Bu kadar beyaz tenli, bu kadar güzel...derken arkamdaki araba kornalarının sesleriyle sıçradım.

Twinkle (TAEGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin