Yoongi,o sıcacık aile yemeğinden sonra fazla mutlu hissediyordu. Gecenin ilerleyen saatlerinde Taehyung ile birlikte kendi evine giderken başına geleceklerden habersizce yolda eğlenmeye devam ediyordu.
Yarım saat kadar ki yolculuktan sonra evinin kapısına geldiğinde,içeriden bir kadın sesi duymuş ve olduğu yerde kalmıştı. Aslında duraksaması sesi tanıyamadığından değildi,tanıyordu elbette, bu ablası Nari'nin sesiydi ve öfkeyle Jungkook'a bağrıyordu.Yoongi kafasında çakan şimşeklerle, duygularını hissedebilmesini engellemediği gelmişti aklına. Taehyung'da herşeyin farkına vardığında artık çok geçti. İkisi de birbirine bakarken, Nari Yoongi'nin geldiğini hissetmiş ve kapıyı son gücüyle açıp onu kolundan yakalayıp hızla içeriye çekmişti. Taehyung olanların şaşkınlığı ile olduğu yerde çakılı kalırken, Yoongi çoktan ablası ile tartışmaya başlamış bir hata yapmadığını açıklamaya çalışıyordu. Jungkook ise kapıda dikilen Taehyung'u farkettiğin de onu arkasından itekleyerek otoparka doğru götürmüştü.
"Taehyung, lütfen arabada kal ve ben gel demeden de gelme olur mu? İşler daha çok çığırından çıkabilir, onu kaybedebilirsin. Beni duyuyor musun?" Dediğinde, Taehyung kaybetme korkusu ve panikle, kocaman açtığı gözlerini Jungkook'a dikip:
"E-e evet, duyuyorum. Tamam dediğini yapacağım merak etme. Ama lütfen ablasının onu kırmasına izin verme,lütfen Jungkook." Dediğinde,Jungkook'un ellerine sıkıca yapışmıştı.
"Tamam,sen merak etme,hadi bin şimdi arabaya. Çabuk ol." Demiş ve onu orada bırakıp hızlıca eve geri girmişti.
Aradan bir saat kadar zaman geçtikten sonra, evin kapısı açılıp içeriden koşarak çıkan Çocuğu gördüğünde kendini can havli ile arabadan dışarıya atmıştı Taehyung. Canı yanıyor olanların onun yüzünden olduğunu düşünüp kendini azarlıyordu içten içe.
Jungkook'un ona "gelebilirsin Nari gitti." Demesiyle hızlıca eve dalan ve gözleri Yoongi'yi arayan Taehyung, arkasından gelen sesin"yukarıda banyodaydı en son" demesiyle merdivenleri ikişer ikişer çıkıp Yoongi'nin odasına girmiş ve doğruca banyoya yönelip kapıyı tıklatmıştı defalarca.
" Yoongi, iyi misin güzelim? Bir ses ver lütfen korkuyorum."Kelimesini bir kaç kez daha tekrar ettiğinde ses gelmeyince daha fazla endişelenmeye dayanamayıp banyoya dalmıştı.
Daldığı gibi de kıyafetleriyle soğuk duşun altında soğuktan titreyerek ağlayan mucizesini gördüğünde içi parçalanmıştı Taehyung'un.
Onu oradan kaldırıp üzerindeki ıslak giysileri çıkarmış ve küçük mucizesini bornoza sarmalamıştı. Jungkook'da odaya girdiğinde,hızlıca abisinin yanına gidip ona sıkıca sarılmış ve ıslak saçlarına bir kaç öpücüğü kondurması,
Yoongi'nin, "beni geri alacak,asla tekrar görev yapmama izin vermeyecek yada güçlerimi elimden alıp beni insana çevirecek" diyerek yeniden ağlamasına sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twinkle (TAEGİ)
General FictionPeriler ve perilere inananlar. Taehyung da bunlardan birtanesiydi.Taehyung bir gun bir dilek diler ve dileginin gerceklestirilmesi icin Yoongi gonderilir ama sonucunun aska donusecegini kimse tahmin etmez.