Capitolul 4

467 35 3
                                    

Împreună cu prieteni sai Jungkook merge la magazinul din colt. Lucas vine puțin mai târziu.

Lucas:Salut băieți! Bună iubitule *Îl îmbrățișează călduros pe Jungkook*
Jungkook:Ai venit însfarsit! Băieți el e Lucas. Iubitul meu!
San:Ne pare bine Lucas!
Chan:Ești mișto bro. Ne bucuram sa te cunoaștem!

Tae pov
/Eram curios de acest iubit misterios și merg după băieți, nu îmi sta în fiere sa urmăresc pe cineva, dar chiar sunt curios. Ma uit de la depărtare și observ ca acest 'Lucas' apare. Ma așez la o masa apropiata pentru a auzi cea ce ei discuta. 'Oare m au văzut? ' îmi pun diferite întrebări în cap și ascult.

Jungkook:Asa, ma bucur ca esti aici Lucas. Mi a fost dor de tine! *se apropie de el și îl săruta*

Mi se pare atât de scârbos asta, poate pentru ca nu îmi plac băieți,dar cu Jungkook as faceo și eu. Doamne cum sa o facc, nu as face asta cu nimeni de sex opus, nici chiar cu Jungkook,sau poate da. Ce tocmai am spus? Sunt un prost. Mai bine plec. Nu nu plec stau sa vad ce fac aici.

Lucas:Este atat de plăcut sa ma săruți Jungkook!
San:Băieți pai noi va lăsăm singuri! Ne a părut foarte bine Lucas! *Chan și San o ia la pas și îi lasă singuri pe băieți*
Jungkook:Pa băieți!

Mm ei au plecat, și au rămas singuri. Urasc asta, cum sa rămână singur cu un tip?! Okay...acum simt ca sunt gelos, însă încerc sa blochez asta, nu vreau sa ma îndrăgostesc de Jungkook...

Jungkook și Lucas pleacă de la magazin, Lucas în alta parte, iar Jungkook la fel.Tae îl urmărește în continuare pe Jungkook. Jungkook îl observa însă zambeste și continua sa meargă, ajungând acasă. Se întoarce înspre Tae.

Jungkook:Vrei sa intri și în casa după mine? Ce vrei de ma urmărești?
Tae:Ă... Nu te urmăream, aveam drum pe aici.
Jungkook:Mhm, vrei sa intri? Sunt singur acasă?
Tae:Nu nu ma duc acasă. Te am deranjat prea mult.

M a deranjat? Doamne cât am așteptat sa facă asta. Sa ma placa, măcar puțin. 'Jungkook mind'

Jungkook:Nu m ai deranjat Tae! Hai înăuntru sa bem ceva, ca prieteni!

Tae pov
/Voiam atât de mult sa intru, însă nu voiam sa bata la ochii ca îl cam plac. M am dus în casa și m am așezat pe un scaun puțin mai înalt. Asteptam ca el sa se schimbe și sa coboare jos. Îl vad cum coboară. 'De când e Jungkook asa frumos?' era întrebarea care îmi răsuna în cap.

Jungkook:Ce bei?
Tae:Apa, nu vreau altceva.
Jk:Nu consumi alcol?
Tae:Ba da, cum sa nu *încerc sa nu par un naiv în fata lui, eu nu am pus deloc gura pe alcol pana la vârsta asta*
Jl:Bine atunci. Îți dau bere? Sau vin, ce preferi?

Berea are un gust asa de nașpa, ce sa mai zic de vin. Sper sa nu vomit. 'Tae mind'

Tae:Da mi bere!
Jk:Poftim *se așează lângă el* Ce mai faci tu?
Tae:Pai f-foarte bine!

Nu îmi puteam lua ochii de la bluza lui prin care se vedea abdomenul asa de bine definit. Vorbele erau asa de grele iar saliva parca nu avea oprire.

Jk:Mm ma bucur! Ști eu am iubit nu?

Nu din nou asta, urăsc sa vad sau sa aud de asta. Lucas va fi mort curând. 'Tae mind'

Tae:Da... Știu... Auzi? Îți mai place  de mine? Adică ma mai placi, sau ceva?

Observ un zâmbet pe fata lui Jungkook, care nu părea vesel, dar nici trist.

Jk:Nu te mai plac Tae, nu te mai îngrijora degeaba! Doar nu o sa te violeze acum. Sau poate nu știu...

   
      ❤️ //Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare//❤️

🌈S͜͡ C͜͡ H͜͡ I͜͡ M͜͡ B͜͡ A͜͡ R͜͡ E͜͡ A͜͡ //𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤🔐Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum