Ziua trece atât de greu pentru cei doi băieți. Yuna era fericita ca Tae nu mai e cu Jungkook iar ea poate fi cu el. Acasă la Jungkook nu era alta admosfera. Se ridica din pat din cauza soneriei care suna insistent. Deschide și era Chan, prietenul lui.
Jk:Chan, salut! Ce cauți pe aici?
Chan:Ne am făcut griji, ai plecat asa de la școală, fără sa ne spui nimic. Apropo de ce ai plecat?
Jk:Poveste lunga... Dar îți spun doar atât 'Tae'
Chan:Ce ti a făcut? Te a lăsat balta?
Jk:Da... S a despărțit de mine, și cred ca din cauza prostului de Lucas, pentru ca m a sarutat, și Tae cred ca a văzut...
Chan:Tu, mai ți la Lucas?
Jk:Ba tu ești prost? Normal ca nu! De ca as fi cu Tae acum? Ești chiar prost!
Chan:Ho ma nu te ambala. Doar am întrebat! Ai nevoie de ceva? Vi mâine la liceu?
Jk:Nu vin săptămâna asta, așa că aveți grija cu prostu de Luca. Despre cea ce am nevoie acum, acel ceva e el, Tae!
Chan pleacă iar Jungkook iese afara, pentru a alerga. Se îmbracă subțire într-un tricou și niște pantaloni scurți. Vremea era foarte buna însă de odată se întuneca și începe ploaia.
Jk:Pfuu, ce fac eu acum? Parca se anunța vreme buna! Ce e asta? Sunt și departe de casa. *mă așez sub un copac* Nu e sigur aici
O ia la fuga spre casa. Fiind atat de grăbit și ploaia ce făcea sa nu mai vezi trece strada, însă era rosu. O mașină îl izbește cu putere, aruncandu-l în sus. Cade pe șoseaua uda fără a mai avea conștiința. O femeie care trece îl observa, se așează lângă el și îi verifica pulsul.
Femeie:O doamne, ce ai pățit băiete?
Suna o salvare, acesta ajunge și îl duce pe Jungkook la cel mai apropiat spital. Intra direct în operație. Mama lui este anunțată de către doctori iar acesta vine grăbită la spital.
Mama Jk(Yuri) :O doamne, puiu meu *se uita plângând prin geamul săli de operație.
D(doctor/ă):Bună ziua! Sunteti doamna Jeon?
Yuri:Da da eu sunt. Ce se întâmplă cu puiu meu?
D: Are o stare stabila momentan. Operatia decurge bine. Așteptați aici următoarele informați.
Acasă la Tae
Yuna termina curățenia și ce a mai avea de făcut și mergem la Tae.
Yuna:Bobocel hai sa ne distram! Nu mai plânge! Nu merita asta.
Tae:Nu am chef de asta Yuna! Lasă-mă sa stau singur, doar înțelege-mă.
Deodată lui Tae îi suna telefonul, era Chan, prietenul lui Jungkook.
Apel telefonic Tae-Chan
Tae:Da, cine e? *o spune cu o voce trista*
Chan:Sunt Chan, prietenul lui Jungkook, te am sunat sa... *atunci Tae îl întrerupe*
Tae:Dupa ce a făcut, are tupeul sa își pună prietenul sa ma sune?
Chan:Stai..ce a făcut? Înfine nu contează asta! Jungkook e la spital, a avut un accident pe trecerea de pietoni. E la spitalul X. Sigur va avea nevoie de tine când se va trezi.
Tae:Ce? *se ridica repede din pat își ia ceva pe el și fuge spre spital nebagand pe nimeni în seama*
Yuna:Tae? Unde te duci? Nici nu ma bagi în seama... *rămâne uitându-se după Tae*
❤️ Nu mai am ideei. Sper ca va place cartea. Nu uitați de steluța!
Ignorați greșelile gramaticale sau de exprimare. 🌸
CITEȘTI
🌈S͜͡ C͜͡ H͜͡ I͜͡ M͜͡ B͜͡ A͜͡ R͜͡ E͜͡ A͜͡ //𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤🔐
Romance~Jungkook se îndrăgostește nebunește de Taehyung, colegul sau de clasa. Acestuia nu îi plăceau băieți asa ca îl ignora mult timp, pana când începe sa simtă ceva pentru Jungkook. Băieți ajung împreună. Pentru a fi împreună trec prin multe etape grele...