Tae:Jungkook? Ce faci aici? Cum ai venit pana aici?
Jk:Tae, pentru tine calc și pe cuie doar sa te iau în brate.
Tae:Jungkook, am terminat-o, chiar tu ai spus-o! Așa că te rog lasă-ma
Jk:Ce? Eu? Tae... Cum sa o spun eu? Tu ai vrut sa ne despărțim, și cred ca știu de ce, din cauza lui boul de Lucas.
Tae:Jungkook.. Yuna mi a zis ca tu ai pus capăt relației. Ca nu îti mai pasa de mine.
Jk:Yuna? Ea mi a zis ca tu vrei sa te despărți de mine... Am venit pentru a-ți explica ce s a întâmplat cu Lucas, însă mi a zis sa te las, și sa nu te mai caut.
Tae:Tu..vorbești serios? Nu vrei sa te despărți de mine Jungkook?
Jk:Cum sa ma despart de tine Tae, ești iubitul meu. Te iubesc cel mai mult de pe lumea asta. Ști, te as săruta, însă e mama aici.
Tae:Și eu te iubesc Jungkook *Îi dau lacrimile de fericire și îl ia pe Jungkook strâns în brate*
Jk:Ouu, mai ușor iubitule, ma doare. Am o tăietură acolo la burta *zambeste și îl mângâie pe Tae*
Băieti merg înapoi în spital, Jungkook sprijinit de Tae.
Yuri:Doamne, copii, ce mult țineți unul la altul. Jungkook, de ce ai fugit ca nebunul? Ești sănătos mama?
Jk:Îmi pare rău mama însă trebuia sa prind pe cineva. *se uita spre Tae și zâmbește*
Yuri :Of of of, și îl ți aici la spital pe copilul asta? După tine?
Jk:Ce ar avea mama? Se bucura sa stea cu cel mai bun prieten al lui.
Chan:Prietene pe noi ne ai uitat *Îl îmbrățișează pe Jungkook*
San:Ne am făcut griji pentru tine ursule!
Jk:Va iubesc băieți!
Jackson:Și noi boule! Nu ne mai fa din astea. Fi si tu mai atent.
Hari:Jungkook, mama, eu plec, ai prieteni aici. Mâine oricum vei fi externat. Te iubește mama *Îl ia în brațe* Tae te aștept pe la noi!
Tae:Bine doamna Hari, adică Hari.
Jk:Paa mama! Hai du te acasă. Sa îmi faci mâncare! Multă.
Mamă lui Jungkook pleacă, și băieți rămân singuri.
San:Mă voi retrage și eu, Tae ai grija de prietenul nostru *se uita către Jungkook care deja zâmbea*
Chan:Și eu, trebuie sa îl ajut pe Jackson la ceva. Nui asa Jack?
Jackson:La ce sa ma ajuți boule? *Chan îi face semn sa plece* Aaa, da da la un proiect, va lăsăm.
Tae și Jungkook rad de băieți uitându-se în jos.
Jk:Bine băieți, ne vedem, spor la proiect atunci *râde*
Băieti pleacă iar cei doi porumbei merg în camera de spital.
Tae:Voi dormi pe scaun. Odihnește-te!
Jk:Dormi cu mine, asta e clar. Îmi e atat de dor de tine. Haide aici *face semn sa vina*
Se așează în pat lângă Jungkook și îl ia în brațe strâns.
Tae:Jungkook... Te iubesc
Jk:Kim Taehyung, eu te iubesc și mai mult!
Adorm îmbrățișați. Dimneata mama lui Jungkook se gândește sa vina înapoi la spital sa îl ajute pe Jungkook sa vina acasă. Intra pe ușa și rămâne surprinsa când vede cum dormeau băieți.
CITEȘTI
🌈S͜͡ C͜͡ H͜͡ I͜͡ M͜͡ B͜͡ A͜͡ R͜͡ E͜͡ A͜͡ //𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤🔐
Lãng mạn~Jungkook se îndrăgostește nebunește de Taehyung, colegul sau de clasa. Acestuia nu îi plăceau băieți asa ca îl ignora mult timp, pana când începe sa simtă ceva pentru Jungkook. Băieți ajung împreună. Pentru a fi împreună trec prin multe etape grele...