Capitolul 5

450 30 5
                                    

Scene 🔞🔞‼️

Cea ce mi a spun Jungkook ma sperie,cum sa ma violeze?

Jk:Deci, pot încerca? *se ridica ușor de pe scaun venind spre Tae*
Tae:Jungkook, întreci măsura...
Jk:De ce nu ripostezi? Vrei asta nu? Ma placi nui asa? Spune!
Tae:Jungkook oprește-te!

Nu voiam sa ma împotrivesc, voiam sa îi simt buzele lui umede peste buzele mele. Sa simt cum sângele mi se ridica pana în cap. Trupul meu îl dorea atât de tare.

Jk:Tae, ma vrei? Vreau sa o fac *se baga între picioarele mele*

Simteam cum Jungkook ma voia, îl simteam ca pe o placere. Îl voiam atât de tare. Însă nu îi puteam spune. Trebuia sa las asta pe seama lui, trebuia sa își dea seama ca eu vrea asta, ca îl voiam.

Tae:Jungkook nu e în regula ce se întâmplă... Poate ne vede cineva...
Jk:Nu îți fa griji, nu ne vede nimeni, vreau doar sa te simți bine.

Atunci simt cum buzele lui Jungkook le ating pe ale mele, era atât de plăcut în cât nu am putut refuza asta, l am sarutat și eu. El se apropia din ce în ce mai mult de mine simtindu-i zona intima atinsa de a mea. Eram atât de rușinat dar recunosc, îmi plăcea.

Jk:Ti a plăcut Tae nu? Nu o sa ti vina sa crezi ce va urma *își da tricoul jos*

Nu putem sa nu remarc abdomenul lui bine lucrat. Arata atât de bine gol. În cât ma facea dependent de asta. Simt mâinile lui care îmi ridica tricoul. Ma împotrivesc puțin însă îmi zâmbește placut și îi dau drumul. Simteam pielea lui lipita de pielea mea. Era atât de plăcut. Ma săruta peste tot și o fac și eu. Îi observ mana, pe care și-o pune peste zona mea intima, atunci am simțit o placere deplina, însă nu voiam sa fac asta. Sar de pe scaun și îmi iau tricoul repede pe mine.

Jk:Ce crezi ca faci Tae? Nu îți dorești asta? Am văzut dorința din ochii tai.

Tae:Ce ști tu despre asta!? Nu, nu vreau asta! Tu oricum ai iubit *îmi iau lucurile și o iau la fugă, tocmai începuse și ploaia*

Mă simțeam atât de singur și neînțeles asa ca lacrimile nu încetează sa apară. Ma așez pe o banca, stand în ploaie./

Jungkook pov

/Merg sa iau o umbrele deoarece se pusase pe ploaie și merg după Tae. Îl observ pe o banca în ploaie și ma așez lângă el. Deschid umbrelă și io pun deasupra capului.

Jk:Îmi pare rău Tae dacă te am făcut sa te simți rău, doar ca te plac foarte mult! Chiar dacă tu nu ma placi, eu țin atât de mult la tine! Te iubesc Tae!

    [Îmi cer scuze pentru greșelile gramaticale sau de exprimare!] <3❤️

🌈S͜͡ C͜͡ H͜͡ I͜͡ M͜͡ B͜͡ A͜͡ R͜͡ E͜͡ A͜͡ //𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤🔐Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum