Capitolul 12

355 29 0
                                    

Tae ajunge la spital, și o vede pe mama lui Jungkook.

Tae:Bună ziua! Sunteți doamna Jeon?

Yuri:Da, cine ești tu? Ce cauți aici? *îmi șterge lacrimile*

Tae:Pai sunt prietenul lui Jungkook. Îmi pare bine, sunt Tae. Cum se simte?

Yuri:Nu știu *începe să plângă* Mi s a spus ca are o stare stabila, dar nu știu dacă ei ma mint sau îmi zic adevărul.

Tae:Stați liniștită, se va face bine, el e cel mai puternic bărbat pe care îl știu *o îmbrățișează pe doamna Yuri*

Tae pov

/M a sunt Chan și mi a zis ca iubitul meu e la spital. Eram atât de speriat ca va păți ceva asa ca fug repede prin ploaia deasa spre spital. Ajung acolo și vad o femeie, eram sigur ca și mama lui Jungkook va fi acolo. Ma prezint ca fiind prietenul lui Jungkook. Încerc sa o sprijin și sa îi fiu alături doamnei Yuri. /

Doctor/a:Am terminat operația, pacientul a trecut cu bine peste acesta operație. Acum trebuie sa asteptam ca el sa se trezească.

Yuri:O, doamne, copilul meu e bine! *Îl strânge pe Tae în brate*

Tae:V am zis ca Jungkook e puternic și va trece peste asta! *era atât de fericit ca Jungkook e bine*

Prieteni lui Jungkook erau pe scaunele de așteptare. Tae merge spre ei.

Tae:Salut băieți! Jungkook e bine, a trecut și peste asta.

Chan:E cel mai puternic om pe care îl știu.

San:A trecut prin atâtea, și e atât de puternic. Îl apreciez enorm pe el.

Jackson:Avem cel mai mișto prieten băieți. Și cel mai puternic om de pe pământ.

Chan:Tae? Ce s a întâmplat între tine și Jungkook??

Tae: Nu vreau sa vorbim acum, poate altădată.

Chan:Bine, îți respect decizia. Băieți hai sa ne luam câte o cafea, avem o noapte lunga de stat aici.

Băieti pleacă sa își ia cafea. Tae se așează pe un scaun, își pune capul pe o mana și lacrimile îi curg ușor. Yuri, mama lui Jungkook se așează lângă el și îl mangaie ușor pe spate.

Yuri:De ce plângi puiule, Jungkook e bine nu îți fa grija.

Tae:Nu plang doamna Yuri, doar ma ustura ochii. *își șterge lacrimile*

Yuri:Bine puișor, nu mai rămâne aici, du te acasă și odihnește-te!

Tae:Nu nu, sunt bine! Vreau sa îl vad pe Jungkook!

Yuri:Intra la el acum, și vorbește cu el, sigur te aude.

Tae se ridica și intra în sala unde era Jungkook. Se așează pe un scaun lângă e și îl prinde de mana.

Tae:Pfu, cu ce sa încep? *începe să plângă* În primul rand, știam ca vei trece peste asta, ești mai puternic decât toți oameni pe care i am cunoscut la un loc. Ma bucur atat de mult ca ești bine Jeon Jungkook!

Oftează și îl strânge de mana. Se uita atent la fata lui.

Tae:Jungkook? Ce am făcut? Ce e greșit la mine? Sunt prea urat? M am îngrășat? De ce nu ma mai vrei? *plânge din ce în ce mai tare* Știu ca am fost un porc la început și m am comportat urat cu tine, dar regret. Nu puteam iubi un băiat atunci, însă tu m-ai făcut sa ma schimb. Te iubesc Jeon Jungkook!

Jk:Tae...

🌈S͜͡ C͜͡ H͜͡ I͜͡ M͜͡ B͜͡ A͜͡ R͜͡ E͜͡ A͜͡ //𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤🔐Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum