O liniște profunda se lasă între cei doi băieți. Sunetul ploii acoperea puțin linistea, însă nu era de ajuns. Tae se uita în ochii lui Jungkook.
Tae:Jungkook... Și eu te.. *atunci se apropie de Jungkook și îi oferă un sărut atât de pasional*
Băieti se săruta atât de intens, și de lung în cât doar lipsa de aer îi separa. Acum se uita unul în ochii altuia, fără a spune ceva se citește fericirea de pe fata baietilor.
Jk:Tae... Esti obsesia mea! Nu uita asta.
Tae:Jungkook, doar săruta-ma, și taci! Nu mai spune nimic, lasa asta sa arate ce simți.
Băieti se pierd din nou într un sărut pasional. După câteva minute se despart. Ploaia se oprise.
Tae:Acum plec! Ne vedem la școală Jungkook! *zambeste profund și pleacă ușor spre casa*
Jk:O sa mi fie dor de tine pana mâine Tae *tipa după Tae*
Tae pov
/Simt ca pot fi cu el, acea bariera care ma oprea s a evaporat parca într-o secunda. Îi zâmbesc și apoi ma despart de el, și merg acasă. Acolo o vad pe Yuna, stand pe canapea, părând cam nervoasa./
Tae:Buna Yuna. De ce ești asa tensionata? S a întâmplat ceva?
Yuna:Mă mai și întreabă ce s a întâmplat! Ma omule te sun încontinuu pentru ca ma îngrijorezi,si tu îți ți telefonul închis. Unde ai fost pana la ora asta?
Tae:Nu te mai agita asa Yuna. Am fost...la cafenea cu niște prieteni..
Yuna:Tae, de ce ma minti? Nu ai prieteni și se cunoaște când minți, te știu de când aveam 4 ani. Hai zi, unde ai fost?
Tae:Am sa ti povestesc ceva Yuna... Ma vei considera nebun după asta.
Yuna:Vreau sa aud, hai ia loc și povestește-mi!
Tae:Pai... Îl ști pe băiatul ala care ma curta, Jungkook, am fost la el.. Și ne am saturat...
Yuna:Ceee? Seriosss? Da îl urai pe el, cum de?
Tae:Da...treaba e ca mi a plăcut asta Yuna. Cum crezi ca va reacționa mama?
Yuna:Eu zic sa nui spui momentan, e și supărata cu munca și astea... Asa ca să rămână între noi o vreme.
Știam ca Yuna ma poate ajuta. Și îmi va fi alături mereu. O iubesc atât de mult. 'Tae mind'
Tae merge în camera sa și se arunca în pat. Gândul sau era numai la Jungkook, și la sărutul pe care i l-a oferit.
Dimineața Jungkook se trezește devreme, era mai bine ca niciodată. I se putea citi fericirea de pe fata. Se gândea la Tae, și la sărutul pasional cu acesta. Tae se trezește mai târziu ca deobicei, se îmbracă ca în fiecare zi și pleacă spre scoala, împreună cu Yuna.Yuna:Vei face relația ta cu Jungkook publica la școală?
Tae:Nu cred, adică nu trebuie sa știe nimeni momentan. Doar tu, eu și el.
Yuna:Mm bine, azi merg pe la bunica, vrei sa vi sau ai treaba cu noul iubitel?
Tae:Nu mai fa mișto Yuna! Nu știu dacă pot veni,dar as vrea sa o vad pe buni. Vedem...
Ajung la liceu, iar Tae se pune în banca lui. Jungkook era deja la liceu, privindu-l pe Tae cum intra și se așează în banca.
Jk:Nu salutam și noi? Nu ma vezi aici?
Tae:*zambeste stand cu spatele și se așează în banca, fără a-l baga în seama pe Jungkook* Yuna, ai scris la mate?
Yuna:Da... Nu îl bagi în seama pe iubitul tău?
Tae:Yunaaa... Taci! Nu trebuie sa știe nimeni!
Yuna:Am uitat... Scuze *își da parul de pe fata și se uita în caiet*
San o privea pe Yuna insistent, făcându-i ochii dulci.
Yuna:De ce ma privește asa băiatul ala? Parca e posedat...
Tae:Poate te place Yuna! Îți faci și tu gagic, sa nu mai faci mișto de mine.
Yuna:E bine sa ma placa... Eu nu-l plac... Mai bine singura, sa rad de alți. Nu?
Tae:Aha, du te dracu...
Yuna:De ce ești asa morocănos... Du te la iubitul tău, poate te scoate din starea asta.
Tae:Ști ceva Yuna, ești chiar prosta! Lasă-mă odata! Ti am zis ca nu trebuie sa știe nimeni! *spun mai ușor* Cu toate ca as vrea un sărut de la el acum...
☀️//Îmi pare rău dacă se mai găsesc greșeli gramaticale sau de exprimare//
CITEȘTI
🌈S͜͡ C͜͡ H͜͡ I͜͡ M͜͡ B͜͡ A͜͡ R͜͡ E͜͡ A͜͡ //𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤🔐
Romance~Jungkook se îndrăgostește nebunește de Taehyung, colegul sau de clasa. Acestuia nu îi plăceau băieți asa ca îl ignora mult timp, pana când începe sa simtă ceva pentru Jungkook. Băieți ajung împreună. Pentru a fi împreună trec prin multe etape grele...