Capitolul 13

346 28 0
                                    

Tae:Jungkook... Te ai trezit? Ai auzit ce am zis?

Jk:D...a *închide ochii*

Tae:Nu te chinui sa vorbești, vom vorbi când te trezești! Odihnește-te!

Tae iese din sala și se așează înapoi pe scaunul de așteptare.

Yuri:Ai vorbit cu prietenul tău? Te simți mai bine?

Tae:Da doamna Yuri, va mulțumesc ca mi ați permis asta. Sunteți minunata la fel ca fiul dumneavoastră.

Yuri:Mă bucur că Jungkook are un prieten atât de bun ca tine, dacă o iubita nu îsi poate face.

Tae:Își va face doamna! Doar aștepta-ți!

Yuri:Sper! Promite-mi ca îi vei fi alături mereu, și îl vei asculta, și vei vorbi tot ce nu vrea sa vorbească cu mine.

Tae:Promit doamna Yuri, promit *afișează un zâmbet trist*

Yuri:Nu mi te mai adresa asa, îmi poți spune doar Yuri, nu doamna Yuri!

Tae:Bine doamna Yuri , adică Yuri!

În timp ce toata lumea aștepta apare un doctor.

Doc:Bună ziua! Sunteți aici pentru Jeon Jungkook?

Yuri si Tae:Daaaa

Doc:Ei bine este un băiat extrem de puternic. Mâine poate fi externat. Este treaz. Dacă vreți sa discutați cu el puteți intra.

Tae:Mergeți doamna Yuri. Eu voi pleca, acum pot sta liniștit ca el e bine.

Yuri:Te mai aștept pe la noi Tae. Esti un copil minunat, care merita tot ce e mai bun

Tae o ia ușor la pas pe jos în timp ce îi dau lacrimile.

Jungkook pov

/Mă trezesc însfarsit și ma gândesc doar la ce mi a zis Tae. Cum adică m am despărțit de el? Aștept sa vina și sa îi vorbesc. Amandoi ne iubim reciproc, as fi foarte trist sa știu ca nu îl mai pot avea. O vad pe mama cum intră în camera. Speram sa fie Tae./

Yuri:Puiu meu, băiatul meu puternic, ce faci bebelușul meu?

Jk:Mamă... Nu mai sunt un copil... Sunt bine. Unde e Tae?

Yuri:Mi a zis ca pleacă. Va veni mai târziu și veți vorbi.

Jk:De ce l ai lăsat sa plece mama? Da te *o împinge și se ridica tragandu-si perfuzia din mana*

Jungkook fuge după Tae și îl vede în fata spitalului. Iese și atunci ploaia începe. Se pune în fata lui Tae uitându-se unul în ochii altuia.

Jk:Tae... *răsufla*

🌈S͜͡ C͜͡ H͜͡ I͜͡ M͜͡ B͜͡ A͜͡ R͜͡ E͜͡ A͜͡ //𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤🔐Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum