A avut loc căsătoria lui Tae cu Yuna.
X:O luați pe doamna Lee Yuna în căsătorie, și jurați sa fiți mereu alături de ea?
Tae:Da *aproape plângând părându-i rau*
X:Doamna Yuna, îl luați în căsătorie pe domnul Kim Taehyung, și jurați sa îl iubiți necondiționat?
Yuna:Daaa, daaa!
După nunta Tae a devenit și mai faimos, familia Yunei fiind și ea foarte cunoscuta în Coreea.
Jungkook a aflat de nunta, reacționând foarte neplăcut:Jk:Serios? S a căsătorit? Deja m a uitat? *începe să plângă și arunca telefonul*
Jungkook s a angajat ca ospătar la un restaurant, având nevoie urgenta de bani.
Yuna:Tae, vrei sa mergem sa sărbătorim sarcina mea la un restaurant chinezesc? Te rogg *zambeste*
Tae:Haide Yuna *o ia de mână*
Ajung la restaurant și se așează la o masa frumoasa, lângă geam.
Tae:Va rog, trimiteți-ne un ospătar! Mulțumesc!
Șeful restaurantului îl trimite pe Jungkook sa ia comanda. Își pune sortul si merge la masa. Se uita întâi la Yuna, apoi îl vede pe Tae. Băieți fac contact vizual și rămân puțin timp uitându-se asa.
Jk:Comandați ceva? *ia privirea de la el*
Yuna:Da, vrem asta, din meniul nou. Sper sa fie calde
Jk:Sunt foarte calde! Acum se pregătesc! Va servesc imediat.
Tae se uita cu atât tristețe la Jungkook, care părea sa îl fi uitat.
Tae:Yuna, nu vrei sa mergem la alt restaurant? Eu zic ca nu e buna mâncarea de aici!
Yuna:Ba daa, e foarte bună Tae. Stai sa vezi.
Jungkook îi servește pe cei doi și dispare imediat din peisaj. Merge la baie, unde începe sa plângă aruncând sortul.
Tae și Yuna mănânca și merg acasă.
Peste câteva luni Yuna da naștere unei fetite. Foarte frumoasa. Toata Coreea știa de asta, și afla și Jungkook.
Jk:Ce copil frumos. Nu îmi vine sa cred cât seamăn cu Tae...
Tae rămâne alături de Yuna, și fata lor. Jungkook rămâne singur, încercand încă sa îl uite pe bărbatul pe care îl iubise cu adevărat.
❤️Asta e sfârșitul cărți! Sper ca a fost pe placul vostru! Va mulțumesc celor care ați citit toată cartea, și cei care ați apreciat fiecare capitol. Sunteți minunați. Am trăit multe sentimente scriind cartea asta pe care spre sa le simțiți și voi citind! Va pup și va iubi!
💙[îmi pare rău pentru greșelile gramaticale și cele de exprimare] 💙
CITEȘTI
🌈S͜͡ C͜͡ H͜͡ I͜͡ M͜͡ B͜͡ A͜͡ R͜͡ E͜͡ A͜͡ //𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤🔐
Romance~Jungkook se îndrăgostește nebunește de Taehyung, colegul sau de clasa. Acestuia nu îi plăceau băieți asa ca îl ignora mult timp, pana când începe sa simtă ceva pentru Jungkook. Băieți ajung împreună. Pentru a fi împreună trec prin multe etape grele...