Yuri:Ce?? Jungkook?? Tu glumești nu? Adică cum băiat, prieten te referi nu? *ramâne uimita*
Jk:Mamă... Nu! Iubitul meu e Tae! Suntem împreună
Yuri:Aolo ca ma ia inima *se uita la Jungkook* tu nu ești sănătos Jungkook?
Jk:Mamă... Niciodată nu m au atras fetele! Sunt un eșec complet! Mai bine nu existam.
Yuri:Nu mai spune asta copile! Asta e acum , nu ma pot opune! Niciodată nu am putut sa îți ofer ce ai avut nevoie. Nu sunt în stare sa îți decid viata, sau ce ar trebui sa faci.
Jk:Doamna Yuri, mi ați oferit tot ce era mai bun! Știu ca ți a fost greu când tata a plecat mama... Te înțeleg. Și îmi pare rău, ca sunt un copil atât dar atât de prost
Yuri:Jungkook, nu ești un copil prost puiu meu! Eu te înțeleg! Îți sunt alături! Cât despre Tae, sa ști ca îl plac.
Jk:Serios mama? Tu nu glumești?
Yuri:Normal puiule! Însă mama lui știe de voi?
Jk:Pai mama lui e foarte bogata și cred ca ar reacționa urat. Din cauza ei nu îl pot vizita deloc pe Tae.
Yuri:Pfuu, pai va puteți întâlni la noi acasă de acum în colo.
Jk:Serios?
Yuri:Da.. Aveți nevoie sa petreceți și timp împreună!
Jk:Mulțumesc mama! Ești minunata! Te iubesc enorm *o ia la fuga pana în camera*
Yuri:Trebuie sa profit de momentele rămase și sa îl facă fericit.
Tae era în camera lui jucându-se un joc pe telefon. Deodată telefonul îi suna. Era el.
Imediat cum vede ca era Jungkook răspunde.Apel telefonic Jk-Tae
Jk:Bună iubitule! Ai ceva planuri pentru diseară?
Tae:Depinde cine întreabă
Jk:Iubitul tău frumos și sexy.
Tae:Nu am planuri. *zâmbeste jucându-se cu parul*
Jk:Bine de știut. Te aștept pe la mine. Sa vi pe la opt. Nu vreu sa astept prea mult.
Tae:Îhm, bine iubitule. Sa ma aștepți. Ma voi face frumos, și voi veni.
Jk:Bine, închide tu.-Apel telefonic încheiat-
Cum aude de invitație Tae sare din pat și începe pregătirea. După un dus rapid se îmbracă în ceva elegant. Își ia pantofi lui preferați și își da cu mult parfum. Se oprește brusc din parfumat.
Tae:Oare sa îmi dau și acolo cu parfum. Poate se va întâmpla ceva... *minte perversa* hai sa îmi dau.
Se parfumează peste tot și e gata de plecare.
TAE OUTFIT.
La ușa se întâlnește cu mama lui, din neatenție o lovește.
Hari:Tae! De ce nu ești atent? Ești cu capul în nori.
Tae:Îmi pare rău mama... Nu te am văzut.
Hari:Fi și tu mai atent Tae. Chiar asa?!
Tae:Eu plec, ne vedem *atunci Hari îi apuca de mana*
Hari:Unde pleci? Ai treaba pe undeva? Sau?
Tae:D..a, ma duc sa învăț cu un coleg.
Hari:Asa aranjat? Doar pentru a învăța? Spune-mi ca te întâlnești cu Yuna? *zambeste*
Tae:Nu mama! Ce ți a venit cu asta? Eu și Yuna suntem doar prieteni, nimic mai mult.
Hari:Ar fi frumos dacă erați ceva mai mult. Sunt sigura ca ei i ar fi plăcut, și tie de ce nu.
Tae:Eu nu o plac, niciodată nu am plăcut-o, scuze mama, acum plec.
Tae îi ia tălpășița și ajunge în scurt timp la Jungkook. Bate la ușă, și îi raspunde doamna Yuri.
Tae:Bună seara doamna Yuri! Nu stiam ca sunteti acasă. *se uita rușinat și speriat*
^_^🌸 Capitol nou după mult timp! Va pupi! Nu uitați de steluța dacă va place acest capitol.🌸^_^
CITEȘTI
🌈S͜͡ C͜͡ H͜͡ I͜͡ M͜͡ B͜͡ A͜͡ R͜͡ E͜͡ A͜͡ //𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤🔐
Romance~Jungkook se îndrăgostește nebunește de Taehyung, colegul sau de clasa. Acestuia nu îi plăceau băieți asa ca îl ignora mult timp, pana când începe sa simtă ceva pentru Jungkook. Băieți ajung împreună. Pentru a fi împreună trec prin multe etape grele...