Ora se termina repede, Tae merge la baie și intra grăbit. În spatele lui vine Jungkook, care primise mesaj de la Tae sa se vadă la baie.
Mesaj: Jungkook după ora asta te astept la baie! PS:Îmi e dor de tine!
Jk:Heyy, Taee, sunt aici! *zice ușor și îl vede*
Tae în trage pe Jungkook și îl lipește de el, dandu-i un sărut apăsat.
Tae:Ti am zis ca îmi e dor de tine! Fi atent, prefate ca nimic nu se întâmplă! Ca noi nu suntem împreună! Nu vreau s-ai spun mamei momentan ca fiul ei e gay! Deci te rog, păstrează acest secret.
Jk:Bine puiuț, așa fac *Îl săruta din nou* am plecat, sa nu ne vadă cineva!
Jungkook pov
/Îl placeam pe Tae din ce în ce mai mult, iubeam felul în care el încerca să se ascunda de toți și sa fie cu mine! Nu credeam vreodata ca el, va fi cu mine, și chiar ma va iubi. /
Orele se termina rapid, Tae merge acasă singur, deoarece Yuna era la bunica sa.
Tae:Trebuia sa merg și eu la buni, ma plictisesc de mor. *zice stand pe telefon*
Deodată primește o notificare, era un mesaj, de la un băiat.
Mesaj:Bună! Vrei sa fim prieteni?Tae:Doamne ferește, cine e și asta...
Mesaj de la Tae:Hey, cine ești?
X:Bună, sunt un băiat în căutare de prieteni! Vrei sa fim prieteni?
Tae:Nu te cunosc, deci nu! Blok
Tae:Asa, mai bine! Acum am iubit, nu mai am nevoie de nimeni,exceptând-o pe YunaTae își face dus și deodată suna cineva la ușa. Își pune un prosop pin jurul taliei și merge.
Tae:Cine o fi? Vin acum.
Deschide și era Jungkook, se uita puțin în ochii lui și după își da seama cum era îmbrăcat și își pune mâinile încrucișate peste abdomen.
Jk:Bună Tae! Frumoasa apariție *se uita la el de sus pana jos*
Tae înghite puțin în sec și își face curaj sa spună ceva.
Tae:Jungkook... Ce, c-e cauți aici?
Jk:Te ai rușinat puiule? Nu ai de ce *se apropie de el ajungând cu gura lângă urechea lui* sa ști ca ești foarte sexy, în cât m ai făcut sa ma ud.
Tae:Jungkook.. Du te de aici! Mama poate apărea oricând.
Jk:Pai și? Îi spun ca am venit da îi iau fiul sub aripa mea, sa îl fac al meu pentru totdeauna.
Tae:Jungkook nu mai glumi... Termina-te!!
Jk:Da nu glumeam baby! Nu ești al meu? Și doar al meu?
Tae:Ba da dar.. *nu apuca sa vorbeasca ca imediat sare jk*
Jk:Aiii ma faci sa plâng Tae, ma bucur ca ai recunoscut ca ești al meu! Te iubesc!
Tae:Acum du te de aici... Ne vedem mai târziu.
Jk:Bine iubitu, cum vrei tu asa voi face, orice pentru tine *o ia ușor la pas și simte mana lui Tae pe bratul lui trandu-l înapoi și sarutandu-l* Aii Tae, îmi place cand ești asa!
Tae:Acum du te, nu mai sta, ne veden la târziu! Îți dau eu mesaj.
Jungkook pleca iar Tae rămâne în fata uși privindu-l cum pleacă.
🌸Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare! Un capitol mai scurt și postat cu întârziere, îmi pare rău,scoala...🌸
☀️Nu uitați de steluța dacă va place☀️
CITEȘTI
🌈S͜͡ C͜͡ H͜͡ I͜͡ M͜͡ B͜͡ A͜͡ R͜͡ E͜͡ A͜͡ //𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤🔐
Romantizm~Jungkook se îndrăgostește nebunește de Taehyung, colegul sau de clasa. Acestuia nu îi plăceau băieți asa ca îl ignora mult timp, pana când începe sa simtă ceva pentru Jungkook. Băieți ajung împreună. Pentru a fi împreună trec prin multe etape grele...