"Jisung."
"Hm?"
"Uyan bebeğim koç çağırdı, etkinlik varmış."
Jisung sızlanarak kafasını Minho'nun boynuna gömdü.
"Bir de bana sakın benden faydalanma diyordun."
"Sikicem ağzını Minho sus artık."
"Kalksana gerizekalı."
"Tamam kalktım."
Sinirle olduğu yerde doğruldu ve saçlarını karıştırdı.
"Ne etkinliği bu?"
"Ben de bilmiyorum ama oda arkadaşları olan kişilerin aynı takımda olacağı bir oyunmuş."
Jisung ayağa kalkıp altındaki eşofmanı sıyırdığında bir yandan onu dinliyordu.
"Umarım saçma bir şey yapmazlar."
Bavulundan başka bir eşofman çıkarmak için yere oturduğunda Minho'nun bakışları vücuduna kaydı.
"Nasıl bu kadar beyaz olabiliyorsun Jisung?"
"Bilmiyorum ki."
Minho arkasından eğilip yanağına öpücük bıraktı.
"Çok güzelsin."
"Teşekkür ederim."
Minho garip bir şekilde ona baktığında Jisung ne olduğunu anlamaya çalışırcasına kafasını iki yana salladı.
"İyi misin Jisung?"
"İyiyim neden ki?"
"Bilmem, bir sakin geldin gözüme."
"Birazcık daha uykum var, mayışığım."
"Etkinlik bitince güzelce uyuturum seni tamam mı?"
"Hayır demem, kabul."
Altına eşofmanını geçirdikten sonra oda kartını alıp Minho'ya seslendi.
"Hadi gidelim!"
~~~
Uyarı
(~~~) bu işarete kadar Changlix var haberiniz olsun ve bol kaos
-Luna"İlk oyunda birbirinizi kucağınızda taşıyacaksınız, en çok dayanan kazanır."
"İstemiyorum."
Changbin itiraz ettiğinde Felix nedenini anlamış ve uzaktan işaretler yapmaya başlamıştı.
"Oyunu oynamak zorunlu Changbin, sen de katılacaksın."
"Koç ben oynama konusuna istemiyorum demedim sadece eşler uygunsuz, değiştirme imkanımız yok mu?"
"Listeler çoktan ayarlandı bozma şansım yok."
"Bin sakin ol alt tarafı oyun yemeyecek ya çocuğu."
"Aynı odada kaldıkları yetmiyor bir de kucağında mı taşıyacak? Sikerim ben bu çocuğu az kaldı."
"Bu Chris'le ne derdin var senin?"
"Ne derdim olacak onunla ya?"
"Evet, Yeonjun haklı başkası olsa bu kadar takmazdın?
"Saçmalamayın ya."
Changbin hala Chan'a öldürecekmiş gibi bakarken koç da bu sefer kucakta taşınacakları kararlaştırdı.
"Herkes tamamsa başlayalım. Yerlerinize geçin düdüğü çaldığım an partnerinizi kucağınıza alacaksınız. Üzerinde bulunduğunuz kare alanının dışına çıkmak yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love To Hate Me - Minsung
Fiksi PenggemarBirbirlerine düşman olan iki çete koskoca bir şehri paylaşamayıp ikiye bölmeye karar verirler. Her çetenin kendine özel sembolü vardır. Bölgeler ve semboller çete üyeleri için önemlidir. Bir gün yanlış anlaşılmanın kurbanı olan Jisung intikam için ü...