Hei!!!..fiind prima mea carte sper sa ma suportați de-a cursul ei si voi încerca sa va atrag curiozitatea..! __________________________________________________________________________
Vedeam o lumina alba... Simțeam cum corpul meu încerca sa se apropie de ea insa de odată se auzi un zgomot!
-Hei!!! Trezirea!! Albert!
Era colega mea de banca, Ana,care ma salvase de un 2 frumos conturat in catalog de către profesorul de mate, fiindcă adormisem in ora lui. In ultimele zile ma simțeam ciudat, vedeam tot felul de aure la diferite animale...dar si la unii oameni, fiecare aveau o culoare ..unii aveau o culoare deschisa iar alții de o noanța intunecata. Insa eu nu băgam prea mult in seama crezând ca este din cauza lipsei de somn a nopților când ma jucam cu Ana jocuri video pana dimineața. Am ajuns acasă, eram singur...părinții mei divorțase iar eu am rămas cu mama. Trăiam intr-un cartier nu prea populat mai mult câinii si pisicile își făceau apariția pe străzi. Nici nu m-am trezit bine si vad o silueta de pisica facandu-mi parca un semn cu pufoasa ei coada. Când ma uit mai atent, vad cum acea pisica pur si simplu sare de pe geam ( eu stand la etajul 4 ) ajunse la jumatea drumului spre o strivire de pamant când deodata ii apăru un portal in fata dispărând înăuntrul lui. Am rămas șocat când am văzut ce s-a întâmplat in fata ochilor mei.. Insa nu puteam sa lipsesc de la liceu cu scuza ca am vazut o pisică care a intrat intr-o ,,gaura magica". După ce am venit de la școală firește nu am vorbit cu nici un copil. Am ajuns acasă, m-am dus in baie sa fac un duș fierbinte.. Când ma uit la ceas era deja 23:48, m-am pus in cada si am pregătit prosopul alături.. Am pornit dușul, după ce m-am spălat am întins mana sa apuc prosopul dar după 2 minute de pipăit marginea cadei observ ca prosopul dispăruse.. După am simțit o răcoare pe șira spinării.. Se uita la mine, in tot acest timp ma privea.. Era o silueta de femeie in spatele meu insa așa credeam eu, cand ma întorc, era o femeie intr-adevar, insa chipul ei era alb iar ochii mari si negri ca si cărbunii, avea un păr negru pana la șold. De-odata ma ia de gat incercand sa ma sugrume...începu sa își îndoaie gatul sub limita oricărei fiinte umane uitandu-se la fata mea. Începusem sa respir greu, simțeam cum inima mea începe sa bata din ce in ce mai încet.. Și nemairezistand..dintr-odata!...
_____________________________________________________________________________________________________
Hei din nou! Sper ca nu v-am plictisit prea mult cu acest capitol in viitor va fi mai multă acțiune si vor fi mai multe personaje... Va rog sa lăsați un vot si o părere, parerea voastră contează mult pentru a șterge sau a continua cartea! Mulțumesc!
CITEȘTI
Jucand Cu Moartea
ParanormalO viata total normala pana ce totul avea sa se schimbe. Toate legendele s-au adeverit, Ea exista, acest lucru il descopera protagonistul nostru, Albert. Va reusi oare sa joace jocul mortii si sa descopere cum s-o invinga cu noile puteri descoperite...