Se facu dimineața, Sabina inca dormea. Așa ca m-am gândit sa o sun pe Ana sa aflu ce mai face fiindcă nu prea am mai dat de ea in ultima vreme. Insa nu răspundea. Dupa ceva timp primesc un mesaj de la ea in care scria: ,,hei scuze.. De acum numai putem vorbi, m-am mutat din cartier, apropo, sa nu uiți când demonul își va face apariția sa-ti folosești legatura elementara.
Ce demon?!? Credeam ca am scăpat odată pentru totdeauna de el... Si ce legatura? In fine, simțeam cum cineva îmi respira in ceafa, m-a cuprins un fior puternic. Nu prea avea logica ca un demon sa respire dar in momentul de fata as crede ca si câinii pot zbura! Când încerc să-mi privesc umărul o vad pe Sabina care stătea puțin lăsată pe umerii mei, uitându-se cu niste ochi dulci:
-Ce avem de mâncare, șefu'??
-păi.. Poti sa iei orice din frigider
-Apf..eu sunt musafirul tau..si din cate stiu eu musafirii trebuie serviți de gazda cu mâncare făcută de ei!
Am rămas surprins cat de serios a vorbit si cu ce chip drăgălaș mi s-a afișat. Așa ca fara prea multe discuții scot tot ce am in frigider si ma gândesc la un mic dejun!
După aud niste țipete... Ușa era blocata, Sabina tipa in dormitor .. Am incercat sa dărâm ușă dar era prea rezistenta, vad pe perete ceva scris : "te-am avertizat ca voi veni" am intrat în panică, cine știe ce pățea acolo Sabina.. Am luat de graba un scaun si l-am trântit puternic de ușă pana ce a cedat, am intrat repede in dormitor insa cand ajung acolo numai era nimeni, era doar geamul deschis iar pe el scris cu sânge: "este prea târziu ". Acele cuvinte mi-au răsunat in cap încât simțeam ca am fost posedat de un demon. Nu știam ce sa fac, toată viață devenise un calvar, singura persoana in care puteam avea încredere a fost luata de un demon!.. După mi-am adus aminte de legătură aceea elementară de care tot îmi spusese Ana.. Așa ca neavand ce face am strigat disperat acea mâță handicapata in speranța ca va veni si așa se si intamplase, apăruse ca prin minune ... -unde e sabina?!! pff.. Vorbesc cu o pisica, pe bune?
Pisica a dat din coada formând un cerc de foc pe pardoseală, creand un portal. Fiind disperat, am intrat in el împreună cu pisica. Nu știam de ce am facut-o dar știam un lucru, trebuia sa o salvez pe ea.. Nu voi putea sa mi-o iert daca ea ar fi murit. Ajung intr-un loc pustiu, era un cimitir.. Era un sicriu șupred de lemn ridicat in picioare, pe el era prinsa cu cuie o persoana.. Era mica de statura..
-Ou nu..nu..nu se poate.. De ce?!
E imposibil!!!! Inima mea începu sa bata din ce în ce mai tare, simțeam ca mor, era Sabina.. Era prinsa in cuie plina cu sânge, pielea ei fu distrusă, ochii împăienjeniți, iar corpul vânăt. Intrasem in soc.. Nu mai puteam sa respir in acel moment, îmi venea doar un gând, sa ma sinucid!! Insa din instinct, am vrut sa ii ating ultima data obrazul ei care acum era plin de sânge.. Am atins-o, deodata își deschise ochii... Avea ochii roșii si picioarele începeau sa ii dispară. Nu era ea!! Era demonul, ma prinse in ambuscada!! Ma prinse de gat si începu sa ma strângă pana când am scuipat sânge pe jos, credeam ca mor, asta era sfârșitul meu, insa pisica (care acum era oarecum animalul meu elementar), sări cu ghearele ei de foc dezlipindu-ma de demon care luase de fapt forma Sabinei doar pentru a intra eu intr-o cursa... Pisica sari pe umărul meu după am spus niste cuvinte ciudate care nici macar nu stiu de unde le-am scos si de ce le-am spus. Atunci pisica se învârti afișându-și ochii ei mari de foc, intrând direct in demon, facandu-l sa dispară.. Scăpasem de el, dar nu am gasit-o pe Sabina... Știa ca o căutam, deci mă aștepta deja..Eram confuz, totul se întâmpla prea repede ... Atunci pisica reacționa si forma iarăși un portal, dar de data asta mult mai mare... Se auzeau tipete din el. Disperat m-am băgat in el fara sa ma mai gândesc unde ma va duce..
Deschid ochii.. Vad o persoană ce ma privea...după infatisare era..
____________________________________________________________________________________
Hei lume! Se pare ca am terminat si capitolul asta, sper sa va placa, aștept părerile voastre ca sa continui! ^^
CITEȘTI
Jucand Cu Moartea
ParanormalO viata total normala pana ce totul avea sa se schimbe. Toate legendele s-au adeverit, Ea exista, acest lucru il descopera protagonistul nostru, Albert. Va reusi oare sa joace jocul mortii si sa descopere cum s-o invinga cu noile puteri descoperite...