Se făcu dimineața, după ce mi-am forțat ochii să-i tin deschisi, vad pe Sabina care stătea ghem in pat tremurand de frig. Am învelit-o după m-am dus sa pregătesc micul dejun. Harry împreună cu Puppy stateau amândoi unul lângă celalalt pe canapea, asteptand ceva de mâncare. Ele păreau niste animale inofensive si drăgălașe dar daca ii cunosteai cu adevărat nu o să-ți mai vina sa ii tii in poala. Pregătisem micul dejun iar Sabina tocmai se trezi. Era inca somnoroasa, fracandu-si ochii spunând:
- Era si timpul pentru mancare, sunt lihnita.
Era o fire așa frageda si ii facea placere sa se alinte de fata cu mine. Fara a sta prea mult pe gânduri, am mâncat pe saturate si ne-am pus sa ne uitam la un film horror. Sabina a pregătit floricele iar eu untul pentru ele. Ne-am așezat pe canapea si a început filmul. Dintr-o data, apăru o reclama din senin oprind filmul afișând o reducere de 50% a tăblii ouija. Noi, plictisiți si neavand ce face ne-am dus pana la mall sa cumpăram una. După ce ne-am schimbat de pijamale ne-am prins de mana si am pornit la drum. Ajunsi acolo, era o femeie vanzatoare. Am salutat-o politicos si i-am cerut una dintre acele table. Ea ne-a dat-o si a șoșotit ceva gen sa avem grija cu ea ca sa nu ne para rău după. Noi nu băgasem prea mult in seama asta așa ca o cumpărasem si ne ducem acasă. Am așteptat sa se înnopteze si am pornit operatiunea, am aprins lumânări albe in jurul nostru si ne-am asezat unul intr-o parte a tablei si unul in cealaltă. Si am rostit: ,,este vrun spirit care ar vrea sa comunice cu noi?" după paharul a început sa se miște spre da. Ambii am început sa radem crezând ca unul dintre noi l-a mișcat. Insa paharul deodata s-a spart si tabla s-a rupt in doua. Un vânt puternic si straniu a pornit.. Am prins-o pe Sabina de mana si ne-am îndepărtat de tabla. Din ea ieșise un cap de demon si se sparse toate geamurile. Trecu prin mine facandu-ma sa paralizez. După se duse spre Sabina, atunci Puppy cu Harry sarise in ajutorul sabinei, formând o sfera amandoi, aruncand-o spre demon, demonul se mărise de cel putin 10 ori apoi scoase un răcnet puternic sfasiindu-le corpul bietelor animale. Toată camera se transformase in camera groazei, toți pereții erau plini cu sânge iar cele doua animalute pe jos intr-o balta imensa de sânge. Atunci, eu m-am forțat să-mi pot mișca puțin mana si am luat cioburile, si le-am adunat, si le-am pus pe coltul care scria ,,la revedere" (pe tabla evident), si atunci demonul se facu cenușă. Iar pe tabla scria .".infernul de-abia a început". Am rămas statui amândoi, nu știam ce sa facem, animalele erau duse..numai aveam nici un fel de protecție. După ceva timp am luat o decizie. Dimineața ne-am luat bilete de avion pentru a pleca in celalalt colt al țării, crezând ca demonul va rămâne aici. Așa ca ne-am urcat in avion si am pornit la drum. După ce am ajuns acolo ne-am luat un apartament si ne-am apucat sa ne așezam hainele (mobila vine mai târziu cu camionul), așa ca ne-am făcut comozi si neavand televizorul inca, ne-am dus la mall sa vedem un film la cinema. Am ajuns acolo si ne-am cumpărat doua bilete pentru un film de groaza. Ne-am ocupat locurile si așteptam sa înceapă filmul. Dintr-un colt veni la noi un cătel si o pisica, erau chiar Harry si Puppy erau întregi!... Am rămas cu gura căscata amândoi. Dar fara sa ne afecteze prea mult a început filmul..si nedurand mai mult de 10 minute din el, curentul se oprise..ne sufla cineva in ceafa..un fior mi-a trecut prin șira spinării, iar când ma intorc..!
___________________________________________________________________
Heii! Scuze ca nu prea am mai postat, am avut o mica problema, o sa încerc de acum sa îmi mențin programul de postat! Sper sa va placa capitolul, nu prea am avut inspirație..
CITEȘTI
Jucand Cu Moartea
ParanormalO viata total normala pana ce totul avea sa se schimbe. Toate legendele s-au adeverit, Ea exista, acest lucru il descopera protagonistul nostru, Albert. Va reusi oare sa joace jocul mortii si sa descopere cum s-o invinga cu noile puteri descoperite...