Ik was aangekomen op horse event en samen met Phoebe hebben we de hele weg mee lopen zingen met de muziek
"Waarom is de rij zo ontiegelijk lang." zeurt Phoebe. Ik lach. "Omdat het meer mensen naar dit leuke event willen." zeg ik. Achter me hoor ik gegil, maar voordat ik kan omkijken springt er al iemand op mijn rug. "MANDY!" Gilde iemand. "Wie ben je?" Zeg ik lachend. Ik probeer me om te draaien maar de persoon draait mee. Snel buk ik op mijn knieën en draaide me om. "Sanne sukkel!" Zeg ik lachend nadat ik sanne d'r pretface zag.
Na nog 5 minuten in de rij te hebben gestaan een beetje kletsend over wat we allemaal hebben meegemaakt. Net toen we binnen waren werd het onderwerp gewijzigd naar 'Jesse'. Ik keek een beetje om me heen. "Hij heeft verkering met Luna eah!" Zegt sanne enthousiast. "Ik geloof nog steeds dat hij homo is." Zegt phoebe lachend. Snel wil ik van onderwerp veranderen. "Wie gaat er om 11:00 in ring 3." Vraag ik zonder te weten wie er dan zou optreden, maar zo veranderde we in ieder geval van onderwerp. Sanne pakte haar overzicht waarvoor ze 2 euro moest betalen bij de ingang. "Eva en Jesse!" Zegt ze lachend. Ik bijt op mijn lip. "Okee!" Zeg ik lachend. "Ik ga op die stier!" Zeg ik om te ontvluchten voor verdere gesprekken.
Ik ga op de stier zitten en houd me goed vast. Het plastice beest begon met draaien en een man rond de 21 grijnst. "Waag het me te laten vallen!" Zeg ik lachend. Phoebe rende naar de man en begint te fluisteren. De man knikt
"Waag het!" Gil ik, toen ik zag dat Phoebe de hendel in d'r hand nam. Ze begon met draaien. Eerste langzaam maar veel bochten. Daarna super snel en alleen maar rond. Het enigste wat ik kon doen was gillen en lachen.
En toen viel ik op de grond. En lachte heel hard. De man hielp me overijnt en gaf me een opval jasje. Ik lachte en rende naar phoebe toe. Uit mijn ooghoek zag ik Jesse aankomen lopen. "Uhmm, Phoebe loop mee." Zeg ik en loop snel naar de Pavo stand. "Mandy!" Hoor ik achter me. Ik bijt op mijn lip en draai me om. "Oh hee Jesse!" Zeg ik zo overtuigend mogelijk. Achter hem staat Luna. Ze kijkt me aan met een nar gezicht. "Waarom kwam je geen hoi zeggen?" Vroeg hij lachend. "Ik ben hier pas net." Bedacht ik als smoes. "Oh oke!" Zegt hij en hij glimlacht.
Fuck, zijn glimlach is zo mooi!
Ik lach en draai me om. Langzaam loop ik weg en negeer Phoebe d'r vragende blik. "Waarom sprak hij je aan en hoe weet hij je naam!" Zegt ze enthousiast. "Ik leg het je nog wel uit." Zeg ik. En met die woorden liep ik snel van Jesse weg.
~~speciaal hoofdstukje voor SanneJansen953 !
Weer lang niet gescheven. Maar mensen als jullie dit boek lezen, willen jullie dan ook liken en reaggeeren wat jullie ervan vinden want anders ga ik met dit boek stoppen!Groetjess Daphnee!
JE LEEST
HorseLover ♡
Novela JuvenilDit boek is een POV van een meisje genaamt Mandy, samen met haar ouders runt ze een grote stal met veel springpaarden. Mandy heeft veel te doen bij de paarden en op school dat ze weinig vrije tijd over heeft voor haar vrienden, maar ze kan natuurlij...