H7

78 5 0
                                    

Na school was mijn vader meteen gekomen in de paardenvrachtwagen. Ik pakte Stip uit de stal en bracht haar naar de laadklep. Ze liep zonder problemen in de vrachtwagen en ik liet haar los. "Ik ga nog even naar het centrum met Deem dus ik zie je vanavond nog even, daarna heb ik een onverwacht klassen feest." Zei Ik om hem op de hoogte te houden. "Is goed meis, tot vanavond dan. Veel plezier in het centrum."

Ik en Deemie stapte op de scooters. "Gelukkig dat Stip beter is." zei Deemie toen we even onderweg waren. "Ja, ik ben blij dat ze nog leeft en ook dat ze niet meer op deze drukke school hoeft te staan. Arm beesie," zei ik.

We kwamen aan bij het dorp en liepen eerst naar de LuciBar. De plek waar ik en Deemie altijd eten en drinken als we in het dorp zijn. "Wat wilt u drinken?" Vroeg een oudere man aan mij. "Ik neem geen alcohol want dat drink ik vanavond waarschijnlijk al genoeg." fluisterde ik in Deemie's oor. "Doe mij maar sinaasappelsap," zei ik. "Doe mij er ook maar 1," zei Deemie, en knipoogde naar me. "Oke, komt eraan," zei de man en liep weg. Tijdens het wachten liep er een jongen langs ons. "Hem bedoelde ik Mann!" Fluisterde Deemie nogal hard in mijn oor. "Wat bedoelde je met 'hem' ?" Zei ik omdat ik niet snapte waar ze het over had. "Ik had het toch pas over een jongen, die ineens naast me kwam zitten, toen ik met Jennifer hier wat ging drinken? Nou dat is hij, hij is super knap!" Ik keek naar de jongen die langs liep. Hij had zijn haar aan de zijkanten gemilimetert en bovenop lang gehouden. Daaromheen had hij een soort lijn helemaal geschoren. Zijn haarkleur was donkerbruin en hij had een hele lichte bruininge huid. Zelf denk ik dat zijn ouders uit Italië komen aangezien hij een lichte tint had. "Ken je hem nog ergens van in plaats van alleen de LuciBar?" Vroeg ik aan Deemie, omdat het nogal bizar klinkt dat hij ineens naast haar kwam zitten. "Ik dacht dat ik hem ook een keer op school had zien rondlopen maar ik weet het niet zeker,"  zei Deemie. "Hier is jullie drinken meiden," zei de man en zetten de glazen sinaasappelsap neer. We dronken het snel op en liepen naar de volgende winkel. "Zullen we bij de YouAndMe kijken, misschien hebben ze daar leuke bikini's." Zei Deemie.   "Is goed, kan ik gelijk kijken voor een nieuw jurkje als ze daar de zomercollectie al binnen hebben." Zei ik, en we renden naar de winkel.

Na heel wat ge pas en gezocht kochten Deemie en ik hetzelfde nieuwe jurkje en dezelfde bikini. Alleen man ik het in het beige en Deemie in het paars. De bikini was smal en had aan de achterkant een diamant slotje, hij was strapless. Het broekje was ook smal en had aan de zijkanten stalen rondjes met daarin ook diamantjes verwerkt. Het jurkje was bovenin strak en onderin aan de voorkant  kort en aan de achterkant iets lager. Bovenin gezet mrt diamantjes en ook weer strapless. "Ik vind dat we geslaagd zijn, jij?" Zei ik tegen Deemie. "Ja! Echt wel! En het was super leuk!" Riep Deemie iets te enthousiast door het centrum. "Ik moet nu wel naar huis nog snel even Chuckal rijden en kijken hoe het is met Stip. Sorry Deem, doei tot vanavond!" Ik liep weg naar mijn scooter en reed naar huis.

Eenmaal thuis aangekomen zadelde ik snel Chuckal op om te oefenen. Ik liep naar de renbaan en steeg op. Ik spoorde hem aan en stapte rustig in. Na een tijdje rijden gellopeerde ik aan. Ik voelde me net een raceauto zo hard gingen we. Na een tijdje crossen wou ik toch nog graag even bij Stip kijken voordat ik me ging klaarmaken voor de poolparty. Ik stapte Chuckal uit en stapte af. "Goed gedaan jochie" zei ik en klopte hem op zijn hals. Ik krapte nog even zijn hoeven uit en ging met get zweetmes over zijn lichaam. Langzaam liep ik naar de achterste stal. "Stip, stippy, ik kon eraan." Ik hoorde een klein piepig hinnikje en zag een neusje boven de staldeur uit piepen. Ik pakte een pepermuntje uit mijn zak en gaf het aan Stip. Ik keek haar even na en liep snel naar binnen. Ik deed extra make-up op en trok mijn nieuwe kleren aan. Ik at snel nog even een bak yoghurt en stapte op mijn fiets. Op naar de poolpary en het schoolfeest.

HorseLover ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu