x

4K 208 47
                                    

Saçma şeyler yapmaktan tuhaf bir biçimde haz alırdım. Saçma şeyler izlemekten, saçma sapan davranmaktan, saçma sapan konular hakkında bilgi toplamaktan. Kendimi bildim bileli bu böyleydi çünkü hayat ciddi olmak için fazla kısaydı ve ben hayatı yarınlarım yokmuşçasına dolu dolu ve düşüncesiz geçirmeye bayılırdım. Ne yaptığım, insanların buna tepkisi ya da nerede olduğum hiç fark etmez, canım ne isterse onu yapar ve yine canım ne isterse öyle davranırdım.

Kimilerine göre böyle olmam 'gevşeklik' kimilerine göre 'şımarıklık' ve kimilerine göre de 'çocukça' gelirdi. Ama gelin görün ki bunlar da önemsizdi. İnsanları ciddiye almak tam da o zamanlarda gereksiz gelirdi çünkü. Neden eğlenmek şımarıklık ve çocukluk olsun ki? İnsanların eğlenmeyi bu tür kalıplara sığdırma çabası belki de etraflarındaki herkesin aynı kendileri gibi karalar bağlamasını istemesinden kaynaklanıyordu. Kısacası aptallıklarından yani.

En komiği de bu. Evde dönen kavgalar, kafamın içindeki sesler ya da saatler boyu süren krizlerim hiç yaşanmamış gibi davranıp etrafımdaki insanların iç karartıcılığına saydırırdım. Sanki kendi içim rengarenkmiş gibi.

Yeonjun ise bunların tam tersiydi. Onun içi rengarenkti. Rol yapmaz, bir şeyleri kendi içinde saklamaz ve benim gibi saçma sapan davranmazdı. Ama başka insanlar gibi de değildi. Nasıl davranırsam davranayım toplumun aksine beni yargılamayan tek kişiydi. Sıcacık bir kalbi vardı, dünyada gördüğüm en komik insandı ve komik olabilmek için çaba sarf etmesine gerek bile yoktu. Benim gibi iki yüzlü değildi ve dürüstlüğü herkesi imrendirirdi. Beni de öyle. 

Sürprizlerle doluydu, saygılıydı, ayrıca hayattaki en yakın arkadaşımdı. Ve ben...

Bense sadece bendim. Yanlışlıkla en yakın arkadaşına abayı yakmış salağın tekiydim.





______

merhaba !!!!! ben döndüm galiba 🙏🏻 tanıtımı attık ne kadar düzgün oldu bilmiyorum acıkcası sadece tanıtım oldugu icib cok da önemli degil

NEYSE HAYIRLISIYLA BÖLÜMLERİ DE ATICAZ AMA ONCESINDE HEMEN KUCAKLASALIM SONRA GIDIYIM GELIN KUCAKLASICAZ !!!! 🥺 TAMAM GIDIYORUM SIMDI

gitmeden önce lütfen mon soleil'i cok sevin <3 bye !!

mon soleil • beomjun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin