EP(4)

2.4K 163 6
                                    


Unicode

နောက်တစ်နေ့တွင်...

"ကဲ လာပါ‌ဦး သား Vantae daddy ဆီ
သား အခုအလုပ်တွေကို စွန့်လွှတ်လိုက်ပါလား
Daddy အမွေတွေနဲ့ဆို ဒီတစ်သက်သား စားတောင် မကုန်ဘူး လေ သားရယ် "

"Daddy မင်းအတွက် တစ်နေ့တစ်နေ့စိတ်ပူနေရတာ ဘယ်နေ့များဘာဖြစ်မှာလဲ ဘာလဲ သား Van daddy အတွက်သားတွေးကြည့်ဖူး လား"

"နောက်ဆုံးအနေ နဲ့မင်းကို ငါအခွင့်အရေးပေးမယ်
မင်းဒီအလုပ်တွေ ဆက်လုပ်မလား မလုပ်ဘူးလား "

" ဆက်လုပ်မယ်ဆို မင်းသား ဂျောင်ကု ကိုအနီးနားခေါ်ထားရမယ် မင်းကြိုက်တာရွေး "

"ဟာ Daddy ကလည်း ကိုယ် ဒီအလုပ်ကိုမစွန့်လွှတ်နိုင်သေးဘူး ပြီးတော့ ဟို ယုန်‌လုံးကိုလည်းခေါ်မထားနိုင်ဘူး"

" Vantae မင်းကိုငါ ရွေးချယ်ခိုင်းတာ ငြင်းပယ် ခိုင်းတာ မဟုတ်ဘူး မင်းငါ့အကြောင်းသိတယ်
ဟုတ်"

ဟုတ်ပါတယ် Daddy က ထယ်ယောင်းကို ချစ်တာဆိုလည်း တစ်ခြားသူထက်ပိုချစ်သလို ကိုယ့်ကိုဆုံးမရမယ်ဆိုလည်း ရဲခေါ်တဲ့အထိကို ဆုံးမတာပေါ့
တစ်နေ့ ကျွန်တော် Daddy မသိအောင် မူးယစ်ဆေး ရောင်းဝယ်မှုကြောင့် ပြောစကားနားမထောင်ရလားဆိုပြီး အချက်အလက်တွေ စုဆောင်းကာ ရဲစခန်း ကိုတိုင်ချက်ဖွင့်မယ် သွားလုပ်သောကြောင့် mommy ဖြစ်သူ lady Kimက ငိုယိုတောင်းပန်မှုလုပ်‌ေသာကြောင့် အခု ကျွန်တော် ထောင်ထဲမှာ မနေရတာဖြစ်၏ (အို့့ တွေးရင်း ကြက်သီးထလိုက်တာ ဟင်းးး ထောင်ထဲမှာတော့ ဒီက handsome man မနေနိုင် ဟိုယုန်လုံးကို ခေါ်ထားရမယ် )

" Ok ok ကိုယ်သူ့ကို ခေါ်ထားမယ် "

"ဒါနဲ့နေပါအုံးဘာလို့ Daddy က ဘာလို့ သူ့ကို ကိုယ်‌့ ဘေးနား ဘာလို့ခေါ်ထားတာလဲ ကိုယ့်ကို ကာကွယ် ခိုင်းဖို့ လား ကာကွယ်ခိုင်းဖို့ဆို မလိုဘူးနော် Daddy ကိုယ် ကိုယ့် ကိုကို ကာကွယ်နိုင်တယ်"

"မင်း ကိုယ့် ကိုကို ကာကွယ်နိုင်တာ ငါသိတယ် မင်းကျန်းမာရေးအတွက်ခေါ်ထားတာ ဘယ့်နှယ့် ဒဏ်ရာ ရရင် ဟိုဆရာဝန် လိုလိုဒီ ဆရာဝန်လိုလို ပြေးခေါ်ရမလိုလို ဖြစ်နေတာ ငါစိတ်မချမ်းသာလို့ တစ်ကယ်လို့ပြေးခေါ်တုန်းများတစ်ခုခု ဖြစ်သွားရင် ငါနဲ့ lady ပဲရင်ကျိုးရမှာ"

SWITCH  (Completed)Where stories live. Discover now