EP (8)

1.8K 136 4
                                    

"ခွီးးး"

"ဘာလဲ ဘာလို့ရီနေတာလဲ ကိုကို သားကိုလှောင်တာလား ကိုကိုမကောင်းဘူး သားစိတ်ကောက်နေတယ်လို့ "

"အွန်း ကိုယ်တောင်းပန်တယ်  ကိုယ်လွန်သွားတယ်  နောက် တစ်ခါမဖြစ်စေရဘူး  ယုန်လုံး စိတ်ကောက်နေတာကိုလည်း ကိုယ်အခုသိပြီ   ကိုယ်မချော့တတ်ဘူးကွာ စိတ်မကောက်နဲ့တော့ နောက်တစ်ပတ်ကြရင် ကိုယ်ညစာလိုက်ကျွေးမယ်  စိတ်မကောက်နဲ့ နော် ယုန်လုံး နော် နော်လို့"

"အားးးးးး ကိုကို သားကို အသေသတ်နေတာလား ဘာလို မျက်လုံးညိုညိုကြီးနဲ့ ညို့နေတာလဲ အားးးး "

"က‌ဲတော်‌ပြီ တော်ပြီ  မငိုနဲ့တော့  ထ  မင်း ညစာမစားရသေးဘူးမို့လား ဒီညလည်း ခေါက်ဆွဲပြုတ်ပဲ စားလိုက် ကြက်ဥကလည်းနှစ်လုံးပဲ မို့လား အဟွန်း"

အဟွန်းဆိုတာ ဘာကိုပြောတာလဲဆိုတာ ကိုကိုကင်ထယ်သာသိပါလိမ့်မယ်

"ဟုတ်ကိုကို ကြက်ဥလေး နှစ်လုံးပါထည့်ပေးပါ သားဗိုက်နေပြီ ကိုကို့ ကို စိတ်ကောက်ပြီး သားဘာမှမစားရသေးလို့"

"နောက်အခါ အဲ့လိုမလုပ်နဲ့ဘယ်အချိန်ဖြစ်ဖြစ်  ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် အစားအသောက်ကို သေချာစား  ဆရာဝန်ဖြစ်ပြီး အနေအထိုင်မဆင်မခြင်မလုပ်နဲ့ ဒါနဲ့မင်းဆေးရုံက မသွားဘူးလား ဘာလဲငါ့လုပ်စာပဲထိုင်စားမယ်လို့စိတ်ကူးထားတာလား"

"ကိုကိုကလဲ သားနက်ဖြန်ဆေးရုံ ပြန်သွားမှာပါ  ကိုကိုလုပ်စာကိုလည်း သားက  ကိုကိုအစားသုံးပေးမလို့ပါ ကိုကိုကမသုံးတော့ မှိုတွေတတ်ကုန်မှာဆိုးလို့ပါ 
သားကိုကို့ ကို စိတ်ကောက်နေတုန်းနော်  လာပြီးဆူမနေနဲ့နော်  သားထပ်ပြီးစိတ်ကောက်ပစ်မှာ"

"အဟက် အေးပါ   အခုတော့ခေါက်ဆွဲစားတော့  ပြီးတော့ မင်းမနက်ဆေးရုံသွားရင် ငါလိုက်ပို့ပေးမယ် "

"ဟုတ် ကိုကို နေ့တိုင်းလိုက်ပို့ပေး အဲ့တာဆိုစိတ်ကောက်ပြေပြီ ပြီးတော့ အခုကဆီဈေးတွေတတ်နေတော့ ချွေတာရမယ်လေ  အပိုကုန်အောင် ဘာလို့ ကားနှစ်စီးသွားနေမှာလည်းနော့်"

"အေးပါကွာ မင်းခေတ်ပဲ လုပ်ချင်တာသာလုပ် ခေါက်ဆွဲစားပြီးပြီဆိုရင်အိပ်တော့ စောစော  ငါအပေါ်တတ်တော့တယ်"

SWITCH  (Completed)Where stories live. Discover now