EP (22)

1.1K 69 0
                                    

Unicode

"ခလေးယူရအောင် ကိုကို"

"အမ်  ယုန်လုံးနောက်နေတာလား ဒါနောက်ကမဲ့အရာမဟုတ်ဘူးနော်"

"မနောက်ဘူး ကိုကို ကျွန်တော်တစ်ကယ်လိုချင်တာ  ကျွန်တော့်အိမ်မက်က ကိုကိုရယ် ကျွန်တော်ရယ်  ခလေးလေးတွေနဲ့အတူတူနေချင်တာ အဲ့အိမ်မက်လေးကျွန်တော်ပြည့်ချင်တယ်ကိုကို"

"ဒါပေမဲ့ ကိုယ်တို့ကယောင်္ကျားလေးတွေလေဘယ်လို  ဘယ်လိုလုပ်ကြမလဲ"

"သားကိုယ်ဝန်ဆောင်မယ်"

"ဘာရူးနေလား  ဂျွန်ဂျောင်ကု  မင်းငါ့ကို သတ်နေတာလား  ကိုယ်ဝန်ဆောင်ရင်းတစ်ခုခုဖြစ်သွားရင်ငါ့ကို‌ေသသွားစေချင်တာလား ဟင်  အဲ့လောက်ခလေးလိုချင် ငါကိုယ်ဝန်ဆောင်‌ေပးမယ်  မင်းမဆောင်နဲ့"

"ဟင့်အင်း ကိုကိုမဆောင်ရဘူး  ကိုကိုတစ်ခုခုဖြစ်သွားလိမ့်မယ် သားဆောင်မယ် "

"အေး အဲ့တာဆို မင်းရော ငါရော ဘယ်သူ့မှမဆောင်ရဘူး ငါ့ဘဝမှာခလေးမရှိလည်းဖြစ်တယ် မင်းမရှိလို့မဖြစ်ဘူး ကိုယ့်ခလေး  မင်းသာတစ်ခုခုဖြစ်သွားရင် ကိုယ်ရင်ကျိုးရမှာ"

"အင့် အီးး  ကိုကိုခလေးချစ်တာသားသိတယ် သားလည်းခလေးလေးတွေချစ်တယ် သားနဲ့ကိုကိုရဲ့သွေးသားကိုလိုချင်တယ် ကိုကို ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ အီး။ အဟင့်"

"တိတ် ယုန်လုံး ကိုယ်တို့နည်းလမ်းရှာကြည့်မယ် အန္တာရယ် အကင်းဆုံးကိုတော့ရွေးရမှာပဲ  မငိုနဲ့ ယုန်လုံးငိုရင်ကိုကိုခံစားရတယ် တိတ်တော့နော် ခလေးလေး"

"ဟုတ်  ကိုကို "

"ဒါနဲ့ခလေးမှာ ကိုယ်ဝန်န‌ဲ့ပက်သက်ပြီးအသိဆရာဝန်ရှိလား  စဉ်းစားကြည့်ပါအုံး "

"အာ ရှိတယ် ကိုကို Dr Park  သားတစ်ခါ‌ေတွ့ဖူးဖူးတယ် သားတို့လို စုံတွဲတစ်တွဲသူ့ဆီလာတာကိုသားတွေ့တယ် သားဖုန်းဆက်လိုက်ရမလား"

"မဆက်နဲ့တော့ ယုန်လုံး မနက်ဖြန်ကြမှကိုကိုတို့ သူ့ဆီမှာ သွားဆွေးနွေကြမယ်  အခုတော့ အိပ်ကြမယ် မငိုနဲ့တော့ အငိုသန်လေး"

"ဟုတ်ကိုကို"

"Good night kiss ယုန်လုံးလေးရေ"

"ဟုတ်ကိုကို "

SWITCH  (Completed)Where stories live. Discover now