EP(29) Final

3K 95 5
                                    

'Unicode

အချိန်တွေတစ်ဖြည်းဖြည်းကြာလှခဲ့တဲ့အမျှ အခုဆိုရင် အမွှာလေးသုံးယောက်ဟာ အသက် 30အရွယ်သို့ရောက်နေပြီဖြစ်သည် '

Kim taekook နဲ့ Kim Jeonkook က ထယ်ယောင်းကုမ္မကိုနှစ်ယောက်ဦးစီးလုပ်ကိုင်နေကြတာ တစ်ကယ်အောင်မြင်မှုက အံမခန်းပါပဲ
အငယ်ဆုံးလေး Kimchi ကတော့ အရမ်းကိုလှပတဲ့ ဆရာဝန်မလေးပေါ့

"ကိုကို ညနေကြ မြေးလေးတို့ကိုမူကြိုသွားကြိုရမယ်နော် ကိုကို့သား‌ေတွကအလုပ်ကဒီနေ့အရေးကြီးတယ်တဲ့ kimchi မက purple house က‌ေဆးခန်းမှာ ညမိုးချုပ်မယ်တဲ့ ချွေးမလေးကလည်း ကိုယ်ဝန်ကနည်းနည်းရင့်နေပြီဆိုတော့ တိုးဝေ့ရရင်အဆင်မပြေဘူးလေ သားတို့ပဲသွားကြိုကြမယ် နော်"

"အေးပါကွာ ယုန်လုံးလေးရာ"

"ကိုကိုကလည်းယုန်လုံးလို့ခေါ်ပြန်ပြီ ကိုကို့မြေးက သားကို ဖိုးဖိုးယုန်လုံးတဲ့ အဲ့တာကိုကိုကြောင့် "

"ဟားးဟားး တွေးကြည့်တော့ ကိုကိုတို့တောင် အသက်တွေက မနည်းတော့ဘူးနော် ကိုကိုဆို 57 ယုန်လုံးဆို 55 ဟားး မြေးက လက်ရှိကသံုး‌ယောက် တစ်ယောက်ကကိုယ်ဝန်နဲ့ အိမ်ကအပျိုကြီးက ယောင်္ကျားမယူတော့ဘူးလားမသိ "

"ဟုတ်ပကိုကို အပျိုကြီးပဲလုပ်နေမှာလားမသိ"

"Daddy နဲ့ဖေဖေ သမီးအကြောင်းဘာတွေအတင်းတုပ်နေတာလဲ "

"အယ် အပျိုကြီး အစောကြီးပြန်လာတာလား နောကျမယ်ဆိုပြီး "

"ဟုတ်တယ် ဖေဖေ ကိုကို ကဖုန်းလှမ်းဆက်တယ် ပြီးတော့ ကိုကိုအငယ်လေးရောပဲ နင်တူတွေတူမတွေသွားကြိုလိုက်တဲ့ ဖေဖေနဲ့ Daddy ကို အပြင်သိပ်မထွက်ခိုင်းချင်လို့တဲ့ အဲ့တော့ ဖေဖေတို့သွားပေါက် ပိတ်တာပေါ့ ဟားး"

"ကိုကို ကိုကို့သားတွေကမကောင်းဘူး ကုကီတို့ကို သက်သက် ညစ်တာ မကောင်းဘူးမကောင်းဘူး "

"ဖေဖေကလည်း ခလေးလေးလား နှုတ်ခမ်းကြီးကဆူနေတာ"

"ကိုကိုရေ ဒီမှာ အပျိုကြီးသားကိုခံပြောနေတယ်ကိုကိုရေ "

"Daddy's အပျိုကြီးရယ် တော်ပါတော့ သမီးဖေဖေအကြောင်းလည်းသိသားနဲ့ သမီးသွားကြိုမယ်ဆိုလည်း မြန်မြန်သွားတော့ ယုန်လုံးကလည်းစိတ်ကောက်မနေနဲ့တော့ သမီးကချစ်လို့ပြောတာကို
စိတ်ကောက်မနေနဲ့ "

SWITCH  (Completed)Where stories live. Discover now