EP(26)

1.1K 64 0
                                    

Unicode

"မမ နေရတာ အဆင်ပြေလား  တစ်ခုခုလိုသေးလား လိုတာရှိရင် ကျွန်တော့်ကိုပြောပါ  "

"မလိုပါဘူး ထယ်ယောင်းလေးရဲ့  ဒါပေမဲ့ကုကီလေး မမကို ပန်းလေးမောင်လေးကိုယ်တိုင်ဝယ်ပေးပါ့လား "

"အမ် ဟုတ် ဟုတ်မမ  သားသွားလိုက်မယ်နော်  မမ"

ဂျောင်ကုတံခါးအပြင်ရောက်သောအခါ

"ထယ်ယောင်းလေး ‌ဂျောင်ကုလေးမျက်နှာမကောင်းပါ့လားဘာဖြစ်လို့လဲ မမကိုပြောပါဦး"

"ဟူး ပြောရမှာလည်း နည်းနည်းရှက်တယ် မမရေ "

"ဟမ် ဘာဖြစ်လို့လဲ ထယ်ယောင်းလေးရဲ့"

"မမ မောင်က ခလေးတစ်ယောက်ပဲ ပေးပြီးကျန်တဲ့နှစ်ယောက်ကိုမမ ခေါ်သွားမှာစိုးလို့တဲ့ အဲ့တာကိုအခုထိစိတ်မကောင်းဖြစ်နေတာ"

"ဟေ ဟားး အမလေး ငါ့မောင်လေးရယ် ဖြစ်ရမယ် ဟားး  သုံးယောက်စလုံးကို မောင်လေးတို့ပဲပိုင်ပါတယ်ကွာ အမလေး တစ်ကယ့်ခလေးလေးပဲကုကီက 
တော်သေးတာပေါ့ မမကတစ်ခြားထင်လို့   ငါတို့ထယ်လေး ခလေးလေးကိုလက်ထပ်ထားတာပဲ ဟားး"

"ဒေါက် ဒေါက်"

"မမ ဒီမှာ ပန်းပါ  မမကြိုက်မလား"

"ကြိုက်တယ် ကုကီလေး ထိုင်ပါဦး မမပြောစရာရှိလို့"

Suji ထိုသို့ပြောလိုက်သောအခါ မျက်နှာငယ်လေးဖြင့် ထယ်ယောင်းကိုကြည့်တဲ့ ယုန်လုံးတစ်ယောက်ပါလေ

"မမ  ဂျောင်ကုလေးကိုပြောပြမယ်  အခုမွေးတဲ့သဲတုံးလေးတွေအကုန်လုံးက ဂျောင်ကုလေးနဲ့ထယ်ယောင်းလေးရဲ့  သဲတုံးလေးတွေပဲ မမက မွေးပေးခဲ့ရုံပဲ မမနဲ့မမ အမ‌ျိုးသားဆုံးဖြတ်ထားတာရှိတယ်  ထယ်ယောင်းလေးလည်း သေချာနားထောင်ပေး "

"ဟုတ် ကျွန်တော်တို့နားထောင်နေပါတယ် "

"မမ သဲတုံးလေးတွေနဲ့အတူတစ်လနေပေးပြီး မမတို့ လင်မယားနိုင်ငံခြားကိုပြောင်းတော့မယ်   မမပြောချင်တာက  မောင်လေးတို့နှစ်ယောက်က အခုဆိုဖခင်တွေဖြစ်သွားကြပြီ  အဲ့အတွက် မိသားစုကိုဂရုစိုက်ပါ ကျန်တာတွေကို နောက်မှလုပ် နောက်မှရှင်း ကိုယ့်ရဲ့ဖြစ်တည်မှုကို ဂုဏ်ယူပါ သဲတုံးလေးတွေကိုဂရုစိုက် ကြားလား ခလေးလေးတွေ"

SWITCH  (Completed)Where stories live. Discover now